Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?quote:
als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ikquote:Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
..GvsE? Hoe kan ik hier nu hatelijk op reageren? Ik ben wat roestig en melangoliek...quote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Krea, krea. Ik oefen nu gewoon alvast je naam. Voor als ik straks voor je sta.
Gewoon steeds Krea, krea, al heb je geen idee van mijn bestaan. Wacht maar af, ik kom er aaaaan!
Daarom doe ik er ook niet aan.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:30 schreef Duimelot het volgende:
als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ik
Van mij maak je geen bordjequote:Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:34 schreef Duimelot het volgende:
jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?Nee, jij wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat kreun jij uit dan ?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:niet weer die bi seksuele aandacht trekkerij he
nooit geprobeerd, was niet in me opgekomen eigenlijkquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is toch al jaren bekend dat Zeeland saai is?
Ik doe iig weer mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat een top poging van je om het gezellig te maken!
Zal je nooit weten.quote:
Mijn mam ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja he, ben ondertussen aardappels aan het schillen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |