abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 17:29:09 #226
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713626
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Kom jij zo snel duim?
nee dan ben ik mn tekst kwijt
  maandag 29 maart 2010 @ 17:29:50 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713653
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nee dan ben ik mn tekst kwijt
Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79713672
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Duimelot het volgende:
(wel veel anussen trouwens )
Rare jongens, die Romeinen.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:30:49 #229
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713694
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ik
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:31:42 #230
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713724
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Krea, krea. Ik oefen nu gewoon alvast je naam. Voor als ik straks voor je sta.
Gewoon steeds Krea, krea, al heb je geen idee van mijn bestaan. Wacht maar af, ik kom er aaaaan!
..GvsE? Hoe kan ik hier nu hatelijk op reageren? Ik ben wat roestig en melangoliek...
pi_79713749
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb 4 namen
mijn naam bestaat maar uit 12 lettergrepen
pi_79713758
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:30 schreef Duimelot het volgende:
als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ik
Daarom doe ik er ook niet aan.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:33:07 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_79713766
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
Van mij maak je geen bordje
pi_79713784
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Van mij maak je geen bordje
Aan de naam te zien gebeurd dat vanzelf.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:34:26 #235
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713820
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Daarom doe ik er ook niet aan.
jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79713855
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:33 schreef Cue_ het volgende:
Van mij maak je geen bordje
Ik zie een match.. Auto & Cue.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:35:29 #237
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713856
ik hoor trouwens mijn naam wel vaker voorbijkomen tijdens een orgasme, zal wel een makkelijke uitkreunbare naam zijn ofzo....
wordt er zelf niet heter van heb ik gemerkt
  maandag 29 maart 2010 @ 17:36:05 #238
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713883
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik zie een match.. Auto & Cue.
niet weer die bi seksuele aandacht trekkerij he
pi_79713892
Het is saai hier eigenlijk.
pi_79713896
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:34 schreef Duimelot het volgende:
jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij wel dan?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:36:44 #241
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713908
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
Het is saai hier eigenlijk.
ja he, ben ondertussen aardappels aan het schillen
  maandag 29 maart 2010 @ 17:36:49 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_79713910
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik zie een match.. Auto & Cue.
Uh.. ik doe er niet aan mee
pi_79713917
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
Het is saai hier eigenlijk.
Het is toch al jaren bekend dat Zeeland saai is?
pi_79713919
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
Het is saai hier eigenlijk.
wat een top poging van je om het gezellig te maken!
  maandag 29 maart 2010 @ 17:37:10 #245
101353 mrbox
Miep miep
pi_79713921
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
Het is saai hier eigenlijk.
wat kreun jij uit dan ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79713922
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
niet weer die bi seksuele aandacht trekkerij he
  maandag 29 maart 2010 @ 17:37:39 #247
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713934
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, jij wel dan?
nooit geprobeerd, was niet in me opgekomen eigenlijk
maar sja mn motto is: je moet alles eens geprobeerd hebben
dus ik zal het binnenkort es testen wie weet is het wel uber geil
pi_79713958
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is toch al jaren bekend dat Zeeland saai is?
crap.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

wat een top poging van je om het gezellig te maken!
Ik doe iig weer mee.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef mrbox het volgende:

[..]

wat kreun jij uit dan ?
Zal je nooit weten.
pi_79713970
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja he, ben ondertussen aardappels aan het schillen
Mijn mam ook.
pi_79713975
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
Zal je nooit weten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')