abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:19:06 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713234
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk trouwens een enooooorm verschil tussen mijn reacties op Krea nu, en de reacties op Krea van mij in 't begin dat ik hier kwam
Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:19:50 #204
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713267
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
Krea, waar blijft die pm waar ik recht op heb?
Even teruglezen. Korsakov.
pi_79713273
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
ga wel weer terug op mn oude nick
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 17:20:08 #206
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713284
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.
Niet waar, je was net zelf helemaal van de flowerpower en samen bloempjes plukken en zo. Softie.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:20:21 #207
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713294
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Thrust het volgende:

[..]

ga wel weer terug op mn oude nick
bij jou is dat natuurlijk anders
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:21:11 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713313
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.


Nou dan moet je gewoonw eer een keer een gevoelige snaar bij me raken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:21:40 #209
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713327
ik heb pijn aan mn duim..
ik heb geleerd op het werk dat ik niet met elastiekjes kan schieten, maar dat ik wel enorm goed ben in beschoten worden
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:22:52 #210
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713375
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Ripley het volgende:
Niet waar, je was net zelf helemaal van de flowerpower en samen bloempjes plukken en zo. Softie.
Niet waar, ik krijg gewoon jeuk van sommige discussies. Er is nog steeds niets mis met het verrotschelden van Ang3l, of een andere kutuser.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:23:14 #211
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713387
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niet waar, ik krijg gewoon jeuk van sommige discussies. Er is nog steeds niets mis met het verrotschelden van Ang3l, of een andere kutuser.
en toch doe je het niet
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79713400
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

bij jou is dat natuurlijk anders
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb pijn aan mn duim..
ik heb geleerd op het werk dat ik niet met elastiekjes kan schieten, maar dat ik wel enorm goed ben in beschoten worden
weer druk op je werk?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 17:24:46 #213
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713443
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef Thrust het volgende:

[..]


[..]

weer druk op je werk?
het begon met een elastiekje, het eindigde in 2 doosjes elastiekjes, met ik die onder het bureau weggedoken zat, terwijl er drie man op me zaten te schieten

erg drukke productieve dag idd
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:24:58 #214
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713457
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Kreator het volgende:

ik krijg gewoon jeuk
Moet je eens naar laten kijken
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:25:58 #215
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713492
mja, even eten
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:26:23 #216
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713513
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En toch doe je het niet
Dat hoor ik steeds vaker. Ik zal mijn ware aard weer eens naar boven toveren. .
pi_79713527
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:26:44 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713528
Ik heb nu de hele tijd in m'n hoofd:

Krea, krea. Ik oefen nu gewoon alvast je naam. Voor als ik straks voor je sta.
Gewoon steeds Krea, krea, al heb je geen idee van mijn bestaan. Wacht maar af, ik kom er aaaaan!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:26:49 #219
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713530
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef Ripley het volgende:
Moet je eens naar laten kijken
Ik heb het sinds ik jou 'ken'.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:27:46 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713555
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

Moet je eens naar laten kijken
Even voor de duidelijkheid, dat soort jeuk heeft ie NIET van mij gekregen!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:27:51 #221
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713558
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb het sinds ik jou 'ken'.
Wisselend virtueel contact he
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:28:03 #222
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713571
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
oh ttttreeeeeeeeeeeeeeeboohniaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nope dat ga ik niet redden....
(wel veel anussen trouwens )
pi_79713584
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, even eten
oh ja eten, ga ook maar aan de speurtocht naar voedsel beginnen
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 17:28:24 #224
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713592
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
Ik heb 4 namen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:28:32 #225
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713600
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh ttttreeeeeeeeeeeeeeeboohniaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nope dat ga ik niet redden....
Kom jij zo snel duim?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:29:09 #226
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713626
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Kom jij zo snel duim?
nee dan ben ik mn tekst kwijt
  maandag 29 maart 2010 @ 17:29:50 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713653
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nee dan ben ik mn tekst kwijt
Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79713672
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Duimelot het volgende:
(wel veel anussen trouwens )
Rare jongens, die Romeinen.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:30:49 #229
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713694
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ik
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:31:42 #230
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713724
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Krea, krea. Ik oefen nu gewoon alvast je naam. Voor als ik straks voor je sta.
Gewoon steeds Krea, krea, al heb je geen idee van mijn bestaan. Wacht maar af, ik kom er aaaaan!
..GvsE? Hoe kan ik hier nu hatelijk op reageren? Ik ben wat roestig en melangoliek...
pi_79713749
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb 4 namen
mijn naam bestaat maar uit 12 lettergrepen
pi_79713758
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:30 schreef Duimelot het volgende:
als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ik
Daarom doe ik er ook niet aan.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:33:07 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_79713766
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
Van mij maak je geen bordje
pi_79713784
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Van mij maak je geen bordje
Aan de naam te zien gebeurd dat vanzelf.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:34:26 #235
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713820
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Daarom doe ik er ook niet aan.
jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79713855
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:33 schreef Cue_ het volgende:
Van mij maak je geen bordje
Ik zie een match.. Auto & Cue.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:35:29 #237
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713856
ik hoor trouwens mijn naam wel vaker voorbijkomen tijdens een orgasme, zal wel een makkelijke uitkreunbare naam zijn ofzo....
wordt er zelf niet heter van heb ik gemerkt
  maandag 29 maart 2010 @ 17:36:05 #238
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713883
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik zie een match.. Auto & Cue.
niet weer die bi seksuele aandacht trekkerij he
pi_79713892
Het is saai hier eigenlijk.
pi_79713896
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:34 schreef Duimelot het volgende:
jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij wel dan?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:36:44 #241
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713908
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
Het is saai hier eigenlijk.
ja he, ben ondertussen aardappels aan het schillen
  maandag 29 maart 2010 @ 17:36:49 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_79713910
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik zie een match.. Auto & Cue.
Uh.. ik doe er niet aan mee
pi_79713917
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
Het is saai hier eigenlijk.
Het is toch al jaren bekend dat Zeeland saai is?
pi_79713919
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
Het is saai hier eigenlijk.
wat een top poging van je om het gezellig te maken!
  maandag 29 maart 2010 @ 17:37:10 #245
101353 mrbox
Miep miep
pi_79713921
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
Het is saai hier eigenlijk.
wat kreun jij uit dan ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79713922
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
niet weer die bi seksuele aandacht trekkerij he
  maandag 29 maart 2010 @ 17:37:39 #247
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713934
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, jij wel dan?
nooit geprobeerd, was niet in me opgekomen eigenlijk
maar sja mn motto is: je moet alles eens geprobeerd hebben
dus ik zal het binnenkort es testen wie weet is het wel uber geil
pi_79713958
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is toch al jaren bekend dat Zeeland saai is?
crap.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

wat een top poging van je om het gezellig te maken!
Ik doe iig weer mee.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef mrbox het volgende:

[..]

wat kreun jij uit dan ?
Zal je nooit weten.
pi_79713970
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja he, ben ondertussen aardappels aan het schillen
Mijn mam ook.
pi_79713975
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
Zal je nooit weten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:39:02 #251
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713979
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mijn mam ook.
doe mij er ook zo een!
pi_79713985
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef STING het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE. Jij zit hopelijk ook niet STING of The Police te schreeuwen?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:39:26 #253
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713993
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef STING het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_79713998
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

NEE.
Sorry, ik zou het voor me houden
pi_79714015
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef Duimelot het volgende:

[..]

doe mij er ook zo een!
Krijg je met thuis wonen.
pi_79714019
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef STING het volgende:

[..]

Sorry, ik zou het voor me houden
Ja..
pi_79714022
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

NEE. Jij zit hopelijk ook niet STING of The Police te schreeuwen?
Nee, maar ik heb dan ook geen posters van ze
pi_79714038
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Duimelot het volgende:
nooit geprobeerd, was niet in me opgekomen eigenlijk
maar sja mn motto is: je moet alles eens geprobeerd hebben
dus ik zal het binnenkort es testen wie weet is het wel uber geil
Waar, wanneer en bovenal met wie ga je dat testen?
pi_79714052
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:40 schreef STING het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb dan ook geen posters van ze
Wat weet jij van mijn kamer?
(crap, ik heb zeker ooit foto gestuurd?)
  maandag 29 maart 2010 @ 17:41:33 #260
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79714058
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Waar, wanneer en bovenal met wie ga je dat testen?
geen idee nog ik weet iig dat het niet met een jonkie zal zijn!
pi_79714091
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat weet jij van mijn kamer?
(crap, ik heb zeker ooit foto gestuurd?)
Nee, ik heb het niet van een foto
pi_79714097
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Duimelot het volgende:

[..]

geen idee nog ik weet iig dat het niet met een jonkie zal zijn!
Je reputatie valt niet meer te redden, give it up
pi_79714101
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef STING het volgende:

[..]

Nee, ik heb het niet van een foto
Oeps, denk dat ik het al weet.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:43:33 #264
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79714116
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef STING het volgende:

[..]

Nee, ik heb het niet van een foto
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oeps, denk dat ik het al weet.
Rondleiding met de webcam?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 17:45:13 #265
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79714158
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef STING het volgende:

[..]

Je reputatie valt niet meer te redden, give it up
ik blijf proberen
pi_79714188
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef automatic_ het volgende:

[..]


[..]

Rondleiding met de webcam?
Haha, scherp. Maar nee, dat was het ook niet. Weleens gedaan bij iemand trouwens, maar dat was niet STING.
Heb het waarsch. eens verteld.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:46:57 #267
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79714222
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, scherp. Maar nee, dat was het ook niet. Weleens gedaan bij iemand trouwens, maar dat was niet STING.
Heb het waarsch. eens verteld.
Ik ben vrij wakker op dit moment
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79714226
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, scherp. Maar nee, dat was het ook niet. Weleens gedaan bij iemand trouwens, maar dat was niet STING.
Heb het waarsch. eens verteld.
Weet je het niet meer, die ene keer toen je dronken was
pi_79714251
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef STING het volgende:

[..]

Weet je het niet meer, die ene keer toen je dronken was
Die 1e keer moet nog komen. Misschien was je zelf dronken en fantaseerde je over mijn kamer en Depp ofzo.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:49:35 #270
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79714287
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:
Misschien was je zelf dronken en fantaseerde je over mij
Wie niet.
pi_79714307
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wie niet.
Ik denk een heleboel niet.
pi_79714316
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die 1e keer moet nog komen. Misschien was je zelf dronken en fantaseerde je over mijn kamer en Depp ofzo.
Haal hij 2dingen door elkaar? was hij niet de gene die zo hard oh Johnny riep
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79714333
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef Thrust het volgende:

[..]

Haal hij 2dingen door elkaar? was hij niet de gene die zo hard oh Johnny riep
Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komen
Zou ik STING aangestoken hebben?
pi_79714366
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef Thrust het volgende:

[..]

Haal hij 2dingen door elkaar? was hij niet de gene die zo hard oh Johnny riep
Nee, dat waren notulen. Van één van venco haar hoogtepunten.
pi_79714377
Ik ben er weg van.


Even mijn nichtje en haar man helpen met de tuin.
pi_79714387
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komen
Zou ik STING aangestoken hebben?
Het kwam bij jou vandaan
  maandag 29 maart 2010 @ 17:52:33 #277
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_79714391
Goedendag
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_79714407
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komen
Zou ik STING aangestoken hebben?
mensen doe nou aan safe seks!
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79714427
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef Bos81 het volgende:
Goedendag
Bosje!
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79714428
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef STING het volgende:

[..]

Nee, dat waren notulen. Van één van venco haar hoogtepunten.
Jij was aanwezig bij mijn hoogtepunten terwijl ik dronken mijn kamer via de webcam liet zien?
pi_79714445
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef STING het volgende:

[..]

Het kwam bij jou vandaan
Geef mij maar weer de schuld.
pi_79714466
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij was aanwezig bij mijn hoogtepunten terwijl ik dronken mijn kamer via de webcam liet zien?
Yes, yes, je was ook erg dronken.
Ik probeerde je nog tegen te houden, maar je was niet voor rede vatbaar
  maandag 29 maart 2010 @ 17:59:01 #283
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79714586
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

..GvsE? Hoe kan ik hier nu hatelijk op reageren? Ik ben wat roestig en melangoliek...
Tegen dat engeltje? Daar zul je zelf achter moeten komen
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat hoor ik steeds vaker. Ik zal mijn ware aard weer eens naar boven toveren. .
doe dat
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
Klinkt goed, gaan we proberen te onthouden
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb 4 namen
Dito
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79714596
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef STING het volgende:

[..]

Yes, yes, je was ook erg dronken.
Ik probeerde je nog tegen te houden, maar je was niet voor rede vatbaar
Daar gaat de geloofwaardigheid
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 18:00:39 #285
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79714649
Oh, en venco. ik heb nog wel een paar (in de folie nog) posters van pirates voor je
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79714723
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef STING het volgende:

[..]

Yes, yes, je was ook erg dronken.
Ik probeerde je nog tegen te houden, maar je was niet voor rede vatbaar
Maar, maar maar....ik ben nooit dronken.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh, en venco. ik heb nog wel een paar (in de folie nog) posters van pirates voor je
Thx, maar die fase ben ik ondertussen wel voorbij Er hangt toch al teveel.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:04:05 #287
101353 mrbox
Miep miep
pi_79714766
vrouwelijke terroristen, emancipatie onder de terroristen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:05:16 #288
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79714798
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:04 schreef mrbox het volgende:
vrouwelijke terroristen, emancipatie onder de terroristen
Da's niks nieuws toch, die hebben ze in die regio al een hele tijd en in de arabische landen ook.

Eigenlijk is de islam heel ge-emancipeerd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79714812
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:04 schreef mrbox het volgende:
vrouwelijke terroristen, emancipatie onder de terroristen
daar heeft het niks mee te maken, worden gestuurd na een hersenspoeling

hou het nieuws aardig in de gaten
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 18:06:02 #290
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79714834
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar, maar maar....ik ben nooit dronken.
[..]

Thx, maar die fase ben ik ondertussen wel voorbij Er hangt toch al teveel.
ik heb er maar een hangen, en dat is omdat ik te lame ben om hem er nu al af te halen,... 3 nooit opgehangen omdat ik het leuk en aardig vind, maar niet echt zin had om nog meer muur zwart te maken met dubbelzijdige tape en mn kamer wordt een dezer dagen opnieuw geschildert en behangen.. en dan moet ik ook afscheid nemen van mn gestolen dancevalley poster uit 2005
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79714873
Eten
pi_79714902
Ik ga ook eten.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:09:05 #293
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79714936
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:06 schreef STING het volgende:
Eten
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:07 schreef vencodark het volgende:
Ik ga ook eten.
smakelijk
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 18:11:42 #294
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79715037
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:05 schreef Ripley het volgende:
Eigenlijk is de islam heel ge-emancipeerd
Blijf je nou bezig vandaag...
  maandag 29 maart 2010 @ 18:29:20 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79715578
Back
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 18:30:11 #296
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79715603
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:29 schreef Samzz het volgende:
Back
wat heb je gegeten? I need inspiration
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:32:01 #297
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79715652
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

wat heb je gegeten? I need inspiration
ik had een greenfield, met gebakken krieltjes en sla
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79715653
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

wat heb je gegeten? I need inspiration
bedenkt hele tv-shows\series en weet ik veel wat maar het avond eten is te moeilijk
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79715688
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik denk een heleboel niet.
Ik wel
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 18:33:02 #300
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79715696
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:32 schreef Thrust het volgende:

[..]

bedenkt hele tv-shows\series en weet ik veel wat maar het avond eten is te moeilijk
je moet maar weten waar je zin in hebt..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79715707
Goh, nog niet vol (het topic, wel mijn maag).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')