Ziet dit topic er uit als een urinoir?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, niet klaar! ik wil zeiken om het zeiken! Dus ga liggen en accepteer mijn zeik!
dan nogquote:Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krea begon door op het station in een doos te gaan liggen.
Het was erg gezelligquote:Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond.. Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.
Klaar toch?
quote:
je lokt het zelf uit hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat mensen niet zo moeten zeikenzeuren. Vooral de mensen die er niet bij waren.
En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik sterf vanaf nu iedere dag eeen beetje meer......
Ja, altijd zo van "Ja, maar je hebt mij nog niet gehad"quote:Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja hetero mannen wel ja.
Was 2 mnd geleden met wat van die studentjes van de TU die verdwaald waren in de danssalon tijdens een gayfeestje. Een kennis is van me is echt een prachtige blonde mooi gevormde blauwogige rondborstige blonde vrouw.... en ook al is ze 100% pot, die studenten probeerden d;r allemala te overtuigen
Waren trouwens wel echt grappige mannetjes hoor, die groep. Heb erg met ze gelachen en volgens mij hadden ze de tijd van hun leven. Wij aan 't einde in ieder geval wel toen ze als toegift allemaal hun shirt voor ons uittrokken
KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.
mooi zoquote:Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent de baas. Dat weten we allemaal.
Jij bent de enige die zaterdag steeds aanhaalt anders, de rest heeft het er al lang niet meer overquote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat mensen niet zo moeten zeiken. Vooral de mensen die er niet bij waren.
Haal je nou de basis van dit topic onderuit?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat mensen niet zo moeten zeiken. Vooral de mensen die er niet bij waren.
U hebt gezocht op het woord: tor.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk. Zbbrox is ook niet zo lekker uit te schreeuwen daarnaastquote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?![]()
Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
damn, dat wordt wat als je zo'n hele lange user name hebtquote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?![]()
Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
wtf zijn yvonne en iteejer!?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?![]()
Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
Dat zijn bekende ( behalve bij jouquote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wtf zijn yvonne en iteejer!?
oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
damn, dat wordt wat als je zo'n hele lange user name hebt
Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruikquote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?![]()
Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wtf zijn yvonne en iteejer!?
oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
Ik niet. Maar ik hoor wel eens in filmpjes dat mensen dat wel doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk. Zbbrox is ook niet zo lekker uit te schreeuwen daarnaast
oh ja behalve bij mij danquote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zijn bekende ( behalve bij jou) fokkers
Maar wel een waarheid sprekende lul. Sting = cutequote:Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga ff testenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
Ow ja, vrienden van fok noem ik altijd bij hun nick. Behalve heatwave, maar die kende ik al voor fokquote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks
Vlarp bijvoorbeeld
Eigenlijk best erg he?
Je zou het kunnen uitleggen als een gebrek aan interesse. Maar zo flauw ben ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks
Vlarp bijvoorbeeld
Eigenlijk best erg he?
ja, maar om nou bijvoorbeeld mijn nick uit te schreeuwen... nondeju, dan is het moment al klaar voor je begonnen bent met roepenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
Hij noemt je Engeltje?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex
Nou. Nee. Je lult.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ripley het volgende:
Jij bent de enige die zaterdag steeds aanhaalt anders
Mag er toch vanuit gaan dat men elkaar al wat beter kent, voor over gaat op de oudste bewegingquote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?![]()
Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
Er zijn hier relaties gestrand op minder.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
Ik weet wel hoe ze heten hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het kunnen uitleggen als een gebrek aan interesse. Maar zo flauw ben ik natuurlijk niet.
och, als je daar al wakker van ligtquote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn hier relaties gestrand op minder.
Ach, zolang ie het alleen doet als ik iets sufs doe vind ik het niet ergquote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn hier relaties gestrand op minder.
Ik niet. Mcdreamy wel. Dat wakker liggen was juist het hele probleem.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, als je daar al wakker van ligt![]()
liever zo, dan tijdens de sex
Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kwam je ofzo? ik hoorde het buiten hier.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet. Mcdreamy wel. Dat wakker liggen was juist het hele probleem.
Dat dus.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk.
Ik merk trouwens een enooooorm verschil tussen mijn reacties op Krea nu, en de reacties op Krea van mij in 't begin dat ik hier kwamquote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
Ik ben het gewend.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |