abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79712580
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef Duimelot het volgende:

[..]

he snuit je bent er ook! hoeist?
Prima hier! Lente, alles gaat goed, niets te klagen.. en zin in bier! veel bier!
pi_79712582
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Nee, niet klaar! ik wil zeiken om het zeiken! Dus ga liggen en accepteer mijn zeik!
Ziet dit topic er uit als een urinoir?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:03:15 #153
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79712596
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef Godtje het volgende:

[..]

Krea begon door op het station in een doos te gaan liggen.
dan nog
bum as he is, mag hij dat
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:03:27 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79712610
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond. . Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.

Klaar toch?
Het was erg gezellig Ik vond iedereen tof
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:03:31 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79712612
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef JoeBravo het volgende:
wat denk je zelf?
Dat mensen niet zo moeten zeiken. Vooral de mensen die er niet bij waren.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:03:38 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712616
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef STING het volgende:

[..]

Ik was er tot 17:30


Ik sterf vanaf nu iedere dag eeen beetje meer......
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:04:04 #157
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79712637
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Samzz het volgende:
Het was erg gezellig Ik vond iedereen tof
Ik ook bijna.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:04:19 #158
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79712649
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat mensen niet zo moeten zeikenzeuren. Vooral de mensen die er niet bij waren.
je lokt het zelf uit hoor
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:04:31 #159
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79712659
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:


Ik sterf vanaf nu iedere dag eeen beetje meer......
En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:04:42 #160
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712665
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja hetero mannen wel ja.

Was 2 mnd geleden met wat van die studentjes van de TU die verdwaald waren in de danssalon tijdens een gayfeestje. Een kennis is van me is echt een prachtige blonde mooi gevormde blauwogige rondborstige blonde vrouw.... en ook al is ze 100% pot, die studenten probeerden d;r allemala te overtuigen

Waren trouwens wel echt grappige mannetjes hoor, die groep. Heb erg met ze gelachen en volgens mij hadden ze de tijd van hun leven. Wij aan 't einde in ieder geval wel toen ze als toegift allemaal hun shirt voor ons uittrokken
Ja, altijd zo van "Ja, maar je hebt mij nog niet gehad"
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:04:52 #161
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79712673
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
je lokt het zelf uit hoor
Jij bent de baas. Dat weten we allemaal.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:05:13 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712687
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.
KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79712695
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:05:31 #164
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79712698
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jij bent de baas. Dat weten we allemaal.
mooi zo
en nu af!
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:05:57 #165
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712722
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat mensen niet zo moeten zeiken. Vooral de mensen die er niet bij waren.
Jij bent de enige die zaterdag steeds aanhaalt anders, de rest heeft het er al lang niet meer over

Zeikerd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79712748
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat mensen niet zo moeten zeiken. Vooral de mensen die er niet bij waren.
Haal je nou de basis van dit topic onderuit?
pi_79712757
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


U hebt gezocht op het woord: tor.
RESULTAAT
 tor de; v(m) -ren; -retje kever

ik zie daar niets van lul staan?!
pi_79712882
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:12:03 #169
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712943
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk. Zbbrox is ook niet zo lekker uit te schreeuwen daarnaast
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:12:13 #170
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79712949
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
damn, dat wordt wat als je zo'n hele lange user name hebt
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:12:18 #171
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79712951
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
wtf zijn yvonne en iteejer!?

oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
pi_79712982
Poehpoeh.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:13:28 #173
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79712990
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Duimelot het volgende:

[..]

wtf zijn yvonne en iteejer!?

oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
Dat zijn bekende ( behalve bij jou ) fokkers
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79712991
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

damn, dat wordt wat als je zo'n hele lange user name hebt
Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:13:41 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712998
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks

Vlarp bijvoorbeeld
Eigenlijk best erg he?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')