abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:49:46 #102
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79712020
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Ripley het volgende:
Dit gaat toch over iets anders?
Niet echt.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:49:52 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712026
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Jij bedoelt de bisexuele breezersletjes?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79712035
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dit gaat toch over iets anders?
Nee het gaat er nu over of ik kom om te rellen.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:50:13 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712045
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?

Hmmm.. zou kunnen kloppen dan Alleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
Ik zeg: dat gaan we uitproberen dan!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:50:21 #106
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712054
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?

Hmmm.. zou kunnen kloppen dan Alleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:50:26 #107
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79712058
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nee het gaat er nu over of ik kom om te rellen.
Ik ook!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79712082
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zeg: dat gaan we uitproberen dan!
hehe, ik rook dat jij er niet was van het weekend, dus ik was maar naar maastricht gegaan voor een theater voorstelling.. Hebben we andere mensen nodig om die te shockeren?!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:51:21 #109
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79712097
ik ga maar eens naar huis
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:51:30 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712103
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het zit wel diep he?
Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".
Verder niks. Ik heb wel meer users die ik niet leuk vind.
Bij sommigen herzie ik mijn mening als ik ze langer "ken" en bij sommigen niet.
Wie weet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79712104
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ik ook!
Jij loopt mij alleen achter mijn kont aan heb ik net begrepen. Dus als we mijn antwoord weten dan voldoet die ook voor jou.
pi_79712134
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Hmmm.. Denk dat dat ook zeker voor de meeste geld.. Voor mij geld echter dat als ik geil ben en zin heb om te zoenen het me niet veel meer uitmaakt als ik met een man of een vrouw zoen.. Hoewel.. een super sexy stuk vrouwelijk vleesch doet het wel beter moet ik toegeven.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:52:21 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79712145
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij was Niet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79712157
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".
Verder niks.
Hihi als iemand anders diep tegen je zegt reageer je heel anders.
Dit moet echt serieus zijn.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:52:54 #115
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79712172
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb dan denk ik niet zo de behoefte om te shockeren of zo En aandacht krijg je toch al zat als vrouw in de kroeg, toch?
niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzo
het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier

het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
  maandag 29 maart 2010 @ 16:53:40 #116
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712202
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij was Niet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
Het werd ook even getriggerd daardoor en door het benadrukken hier ervan. Zoals ik al zei: ik was er niet bij in die situatie dus ik heb geen idee, het ging me nu even om over het algemeen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:53:42 #117
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79712206
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
oh ik heb toch echt erbij gezegd dat ik t met die meid heel erg kan waarderen
pi_79712231
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:

[..]

niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzo
het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier

het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
jij hebt er echt een hele theorie achter! Damn, ben ik even simpel
  maandag 29 maart 2010 @ 16:54:27 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712248
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Zeg, zoenen met mij is anders ont-zet-tend geil hoor
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:54:37 #120
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79712254
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef djayzz het volgende:
ik ga maar eens naar huis
Fijne reis!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79712269
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:


het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier

het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
Ik zal wel heel dom zijn maar nu geef je het toch toe om het 1 zin later weer tegen te spreken?
Je moet lekker zelf weten wat je doet maar om het te doen om andere gespreksstof te geven....

Misschien moet je dan eens een leukere kroeg opzoeken.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:55:16 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79712285
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het werd ook even getriggerd daardoor en door het benadrukken hier ervan. Zoals ik al zei: ik was er niet bij in die situatie dus ik heb geen idee, het ging me nu even om over het algemeen.
Ik snap ook wel wat je bedoelt hoor Maar in het geval van Krengel en mij was het dus geen aandachttrekken. Hoewel ik je meteen geloof als je zegt dat het vaak gebeurt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79712287
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij was Niet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
Precies
pi_79712290
tvp
  maandag 29 maart 2010 @ 16:55:26 #125
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79712293
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
oh en valt me nu in, we hebben het ook wel eens gedaan om juist van een aantal lastige mannen af te komen, ze proberen duidelijk te maken dat mannen niet ons ding is
  maandag 29 maart 2010 @ 16:55:48 #126
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712305
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:

[..]

niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzo
het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier

het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
Ik ben ook lang niet altijd serieus en vrij impulsief

Hetw as gewoon even de indruk die ik heb als er weer twee meiden aan de bar gaan zitten tongen of zo - dan vraag ik me af od ze zo verlegen zitten om aandacht dat ze die zo moeten halen. Zelfde als die chicks die sexy tegen een paal aan gaan dansen en zo zeg maar
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:55:48 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712307
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hihi als iemand anders diep tegen je zegt reageer je heel anders.
Dit moet echt serieus zijn.


Ja ik denk ik kan wel reageren dat dde meeste mannen uit sexy & gewaagd heel diep bij me gaan, maar dat vond ik zo'n gemene outing van al die hetero's daar
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:55:57 #128
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79712316
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij was Niet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
Beaamt. (het aandachtgedeelte dan. Of Krengetje lekker kan zoenen weet ik niet )
  maandag 29 maart 2010 @ 16:56:23 #129
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79712329
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik zal wel heel dom zijn maar nu geef je het toch toe om het 1 zin later weer tegen te spreken?
Je moet lekker zelf weten wat je doet maar om het te doen om andere gespreksstof te geven....

Misschien moet je dan eens een leukere kroeg opzoeken.
neem mij nu niet altijd zo serieus, dat ben ik toch ook niet!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:56:55 #130
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712353
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh en valt me nu in, we hebben het ook wel eens gedaan om juist van een aantal lastige mannen af te komen, ze proberen duidelijk te maken dat mannen niet ons ding is
Ik dnek dat dat een ultieme manier is om niet van een man af te komen eigenlijk - meeste mannen geloven niet in lesbisch, alleeen in biseksueel ;P
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79712360
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Duimelot het volgende:

[..]

neem mij nu niet altijd zo serieus, dat ben ik toch ook niet!
Jou nemen

Oh god, het wordt weer lente!
pi_79712376
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Duimelot het volgende:

[..]

neem mij nu niet altijd zo serieus, dat ben ik toch ook niet!
Daar gaat het dus fout! En straks baby weer op mijn dak dat ik loop te rellen!

Nou jullie worden bedankt! Dat jullie allemaal mogen stikken in elkaars slijm en kutvocht!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:57:54 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712383
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef STING het volgende:
tvp
God zij dank was jij er niet las ik
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:58:34 #134
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79712405
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ben ook lang niet altijd serieus en vrij impulsief

Hetw as gewoon even de indruk die ik heb als er weer twee meiden aan de bar gaan zitten tongen of zo - dan vraag ik me af od ze zo verlegen zitten om aandacht dat ze die zo moeten halen. Zelfde als die chicks die sexy tegen een paal aan gaan dansen en zo zeg maar
ik begrijp wel wat je bedoeld hoor en ben het vaak ook met je eens alleen als ikzelf even zo'n bui heb dan niet
oh valt me weer zo'n moment in: er stonden twee meiden overdreven geil met elkaar te zoenen en om aandacht te zoeken, onze reactie was toen: ernaast staan en nog meer overdreven geil tegen elkaar oprijden en met elkaar zoenen

en t ergste.... we drinken beide niet
pi_79712410
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik snap ook wel wat je bedoelt hoor Maar in het geval van Krengel en mij was het dus geen aandachttrekken. Hoewel ik je meteen geloof als je zegt dat het vaak gebeurt.
Maar jullie kwamen vervolgens wel heel expliciet binnen even melden hoe goed jullie elkaar vonden zoenen. Wat is daar dan het precieze nut van?
pi_79712426
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik dnek dat dat een ultieme manier is om niet van een man af te komen eigenlijk - meeste mannen geloven niet in lesbisch, alleeen in biseksueel ;P
Ik geloof juist nooit zo in Bi.
Er schiet altijd door mijn hoofd: Make up your fucking mind!!!

Maar het schijnt te bestaan als ik ze mag geloven.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:00:00 #137
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712464
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

Daar gaat het dus fout! En straks baby weer op mijn dak dat ik loop te rellen!

Nou jullie worden bedankt! Dat jullie allemaal mogen stikken in elkaars slijm en kutvocht!
Vieze schaarders!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79712476
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

God zij dank was jij er niet las ik
Ik was er tot 17:30
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:00:22 #139
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79712484
Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond. . Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.

Klaar toch?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:01:26 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712525
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik dnek dat dat een ultieme manier is om niet van een man af te komen eigenlijk - meeste mannen geloven niet in lesbisch, alleeen in biseksueel ;P
Ja hetero mannen wel ja.

Was 2 mnd geleden met wat van die studentjes van de TU die verdwaald waren in de danssalon tijdens een gayfeestje. Een kennis is van me is echt een prachtige blonde mooi gevormde blauwogige rondborstige blonde vrouw.... en ook al is ze 100% pot, die studenten probeerden d;r allemala te overtuigen

Waren trouwens wel echt grappige mannetjes hoor, die groep. Heb erg met ze gelachen en volgens mij hadden ze de tijd van hun leven. Wij aan 't einde in ieder geval wel toen ze als toegift allemaal hun shirt voor ons uittrokken
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79712528
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond. . Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.

Klaar toch?
Nee, niet klaar! ik wil zeiken om het zeiken! Dus ga liggen en accepteer mijn zeik!
  maandag 29 maart 2010 @ 17:01:32 #142
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79712530
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:01:57 #143
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79712544
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Nee, niet klaar! ik wil zeiken om het zeiken! Dus ga liggen en accepteer mijn zeik!
ik krijg hier hele nare gedachtes bij
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79712551
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
Het was gezellig.
Mooi zo!
  maandag 29 maart 2010 @ 17:02:08 #145
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79712558
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Jou nemen

Oh god, het wordt weer lente!
he snuit je bent er ook! hoeist?
pi_79712561
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Vieze schaarders!
*zingt:

"Scharen, scharen, dat voorkomt baren."
pi_79712566
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik krijg hier hele nare gedachtes bij
Krea begon door op het station in een doos te gaan liggen.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:02:40 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712572
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:59 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik geloof juist nooit zo in Bi.
Er schiet altijd door mijn hoofd: Make up your fucking mind!!!

Maar het schijnt te bestaan als ik ze mag geloven.
We hadden op de verjaardag afgelopen vrijdag de discussie wanneer iemand nou bi is. En we kwamen er niet helemaal uit Heel veel verschillende mening over. Sex, liefde, relatie, lust.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:02:47 #149
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_79712577
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond. . Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.

Klaar toch?
dit is [Singles], wat denk je zelf?
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  maandag 29 maart 2010 @ 17:02:48 #150
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79712578
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".
Verder niks. Ik heb wel meer users die ik niet leuk vind.
Bij sommigen herzie ik mijn mening als ik ze langer "ken" en bij sommigen niet.
Wie weet.

Why so serious? Je moet niet alles zo persoonlijk nemen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79712580
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef Duimelot het volgende:

[..]

he snuit je bent er ook! hoeist?
Prima hier! Lente, alles gaat goed, niets te klagen.. en zin in bier! veel bier!
pi_79712582
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Nee, niet klaar! ik wil zeiken om het zeiken! Dus ga liggen en accepteer mijn zeik!
Ziet dit topic er uit als een urinoir?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:03:15 #153
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79712596
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef Godtje het volgende:

[..]

Krea begon door op het station in een doos te gaan liggen.
dan nog
bum as he is, mag hij dat
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:03:27 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79712610
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond. . Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.

Klaar toch?
Het was erg gezellig Ik vond iedereen tof
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:03:31 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79712612
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef JoeBravo het volgende:
wat denk je zelf?
Dat mensen niet zo moeten zeiken. Vooral de mensen die er niet bij waren.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:03:38 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712616
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef STING het volgende:

[..]

Ik was er tot 17:30


Ik sterf vanaf nu iedere dag eeen beetje meer......
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:04:04 #157
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79712637
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Samzz het volgende:
Het was erg gezellig Ik vond iedereen tof
Ik ook bijna.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:04:19 #158
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79712649
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat mensen niet zo moeten zeikenzeuren. Vooral de mensen die er niet bij waren.
je lokt het zelf uit hoor
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:04:31 #159
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79712659
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:


Ik sterf vanaf nu iedere dag eeen beetje meer......
En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:04:42 #160
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712665
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja hetero mannen wel ja.

Was 2 mnd geleden met wat van die studentjes van de TU die verdwaald waren in de danssalon tijdens een gayfeestje. Een kennis is van me is echt een prachtige blonde mooi gevormde blauwogige rondborstige blonde vrouw.... en ook al is ze 100% pot, die studenten probeerden d;r allemala te overtuigen

Waren trouwens wel echt grappige mannetjes hoor, die groep. Heb erg met ze gelachen en volgens mij hadden ze de tijd van hun leven. Wij aan 't einde in ieder geval wel toen ze als toegift allemaal hun shirt voor ons uittrokken
Ja, altijd zo van "Ja, maar je hebt mij nog niet gehad"
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:04:52 #161
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79712673
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
je lokt het zelf uit hoor
Jij bent de baas. Dat weten we allemaal.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:05:13 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712687
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.
KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79712695
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:05:31 #164
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79712698
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jij bent de baas. Dat weten we allemaal.
mooi zo
en nu af!
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:05:57 #165
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712722
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat mensen niet zo moeten zeiken. Vooral de mensen die er niet bij waren.
Jij bent de enige die zaterdag steeds aanhaalt anders, de rest heeft het er al lang niet meer over

Zeikerd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79712748
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat mensen niet zo moeten zeiken. Vooral de mensen die er niet bij waren.
Haal je nou de basis van dit topic onderuit?
pi_79712757
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


U hebt gezocht op het woord: tor.
RESULTAAT
 tor de; v(m) -ren; -retje kever

ik zie daar niets van lul staan?!
pi_79712882
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:12:03 #169
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712943
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk. Zbbrox is ook niet zo lekker uit te schreeuwen daarnaast
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:12:13 #170
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79712949
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
damn, dat wordt wat als je zo'n hele lange user name hebt
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:12:18 #171
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79712951
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
wtf zijn yvonne en iteejer!?

oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
pi_79712982
Poehpoeh.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:13:28 #173
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79712990
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Duimelot het volgende:

[..]

wtf zijn yvonne en iteejer!?

oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
Dat zijn bekende ( behalve bij jou ) fokkers
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79712991
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

damn, dat wordt wat als je zo'n hele lange user name hebt
Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:13:41 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712998
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks

Vlarp bijvoorbeeld
Eigenlijk best erg he?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:13:42 #176
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713000
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Duimelot het volgende:

[..]

wtf zijn yvonne en iteejer!?

oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79713010
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk. Zbbrox is ook niet zo lekker uit te schreeuwen daarnaast
Ik niet. Maar ik hoor wel eens in filmpjes dat mensen dat wel doen.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:14:22 #178
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713025
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat zijn bekende ( behalve bij jou ) fokkers
oh ja behalve bij mij dan
  maandag 29 maart 2010 @ 17:14:23 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79713026
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Maar wel een waarheid sprekende lul. Sting = cute
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 17:14:40 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713035
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Godtje het volgende:

[..]

Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
Ik ga ff testen

*schraapt keel*

KREEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH

Ok. Next.

FLORIS JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNN

*denk*

Krea bekt lekkerder.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:14:41 #181
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713036
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks

Vlarp bijvoorbeeld
Eigenlijk best erg he?
Ow ja, vrienden van fok noem ik altijd bij hun nick. Behalve heatwave, maar die kende ik al voor fok
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79713039
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks

Vlarp bijvoorbeeld
Eigenlijk best erg he?
Je zou het kunnen uitleggen als een gebrek aan interesse. Maar zo flauw ben ik natuurlijk niet.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:15:11 #183
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713059
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Godtje het volgende:

[..]

Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
ja, maar om nou bijvoorbeeld mijn nick uit te schreeuwen... nondeju, dan is het moment al klaar voor je begonnen bent met roepen
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:15:27 #184
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713069
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
lijkt me ook echt wat voor hem om dat te doen jah
  maandag 29 maart 2010 @ 17:15:33 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713076
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex
Hij noemt je Engeltje?
Dat kan toch ook liefkozend bedoeld zijn!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:15:42 #186
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713086
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ripley het volgende:
Jij bent de enige die zaterdag steeds aanhaalt anders
Nou. Nee. Je lult.

Zeikwijf. .
pi_79713092
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
Mag er toch vanuit gaan dat men elkaar al wat beter kent, voor over gaat op de oudste beweging
De fokers(ters) die ik bij naam kan, die gebruik ik dan ook in elk soort van conversatie
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79713097
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
Er zijn hier relaties gestrand op minder.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:16:18 #189
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713108
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nou. Nee. Je lult.

Zeikwijf. .
Ik ook van jou. Popje.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:16:20 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713111
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je zou het kunnen uitleggen als een gebrek aan interesse. Maar zo flauw ben ik natuurlijk niet.
Ik weet wel hoe ze heten hoor
Alleen ik gebruik die namen nooit
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:16:36 #191
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713121
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Er zijn hier relaties gestrand op minder.
och, als je daar al wakker van ligt
liever zo, dan tijdens de sex
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:16:47 #192
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713128
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
KREEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
Kwam je ofzo? ik hoorde het buiten hier.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:17:06 #193
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713139
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Er zijn hier relaties gestrand op minder.
Ach, zolang ie het alleen doet als ik iets sufs doe vind ik het niet erg
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79713147
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

och, als je daar al wakker van ligt
liever zo, dan tijdens de sex
Ik niet. Mcdreamy wel. Dat wakker liggen was juist het hele probleem.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:17:33 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713159
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kwam je ofzo? ik hoorde het buiten hier.
Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:17:41 #196
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713165
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik niet. Mcdreamy wel. Dat wakker liggen was juist het hele probleem.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79713173
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk.
Dat dus.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:18:12 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713188
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
Ik merk trouwens een enooooorm verschil tussen mijn reacties op Krea nu, en de reacties op Krea van mij in 't begin dat ik hier kwam

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:18:17 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713189
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
Ik ben het gewend.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:18:22 #200
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79713194
Eten
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79713196
Krea, waar blijft die pm waar ik recht op heb?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:18:25 #202
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713198
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat dus.
alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')