abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79711257
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
Oh absoluut, maar als anderen het wel willen doen, och.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:33:24 #53
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79711262
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
die waren 'vroeger' ook niet nodig maar toen waren er meer mensen die de toneelstukjes sneu vonden en die er op stonden dat er ontopic gepraat werd
  maandag 29 maart 2010 @ 16:33:26 #54
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79711266
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gelukkig.
Omdat?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79711285
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
Lekker ongedwongen
  maandag 29 maart 2010 @ 16:34:13 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79711300
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vinden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:35:10 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711341
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Omdat?
Ik je niet zo lief vind.
Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?

Hint: S&G topic
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:35:42 #58
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711370
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik je niet zo lief vind.
Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?

Hint: S&G topic
Ik ga even kijken ;P
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:35:50 #59
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_79711375
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijk
desondanks heeft hij wel een punt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  maandag 29 maart 2010 @ 16:36:00 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79711385
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
Ik zou zeggen, gooi er een stelling in Daar heb ik ook wel zin in
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79711388
Oh, hier zijn alle gezellige mensen.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:36:28 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711406
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vinden .
De dag was niet geslaagd. Ik was er niet.

Ik was mezelf aan het bezuipen in de trafalgar pub om daarna een tegenstribbelende (hetero) ex naar een gaykroeg te sleuren... wel met een stel meiden Maar daar deed ie dan weer niks mee. Dombo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:36:40 #63
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79711418
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef stbabylon het volgende:
maar als anderen het wel willen doen, och.
...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:37:00 #64
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79711434
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
Geile singles niet blij ♠
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:37:06 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711442
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ga even kijken ;P
Geen idee of dat in deze was hoor
Meer over het algemeen in de S&G reeks
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:37:06 #66
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79711443
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik je niet zo lief vind.
Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?

Hint: S&G topic
Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:37:41 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79711465
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zeggen, gooi er een stelling in Daar heb ik ook wel zin in
"de CIA heeft de bommen in rood-rusland geplant om een oorlog te ontketenen."
pi_79711494
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

desondanks heeft hij wel een punt.
Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.
pi_79711500
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.
Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.
Doe eens een linkje of samenvatting Engeltje?
pi_79711517
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
Eh, ik doe niet mee hoor
pi_79711531
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef Samzz het volgende:
Die zoen met Krengel was anders helemaal echt hoor
Precies
pi_79711582
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra door wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.
Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:40:54 #73
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79711617
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:41:04 #74
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79711622
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef krengetje het volgende:
Precies
Nou, maar daar stond ik dan ook wel even van te kijken.
pi_79711653
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nou, maar daar stond ik dan ook wel even van te kijken.
oh?
pi_79711666
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.
Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.

Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
  maandag 29 maart 2010 @ 16:42:33 #77
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79711703
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.

Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
En laat jezelf al helemaal niet opnaaien door mij!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79711735
Ik ga het mezelf eens makkelijk maken, ik ga eens naar huis. 1,5 uur Fok-vrij
pi_79711756
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
pi_79711758
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.
pi_79711759
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.

Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
Of iets weglachen, negeren en niet gelijk dat punt door drukken.
Dan zal ik volgende keer 5 posts wachten met reageren.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:44:07 #82
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79711768
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef krengetje het volgende:

[..]

oh?
Ik niet
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 16:44:42 #83
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79711792
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.
Wat tof dat jij het met mij eens bent
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 16:45:31 #84
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_79711820
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
beetje sneu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  maandag 29 maart 2010 @ 16:45:33 #85
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711821
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef krengetje het volgende:

[..]

Precies
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:45:34 #86
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79711822
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef krengetje het volgende:
oh?
Het is raar dat ik dat verrassend vond? .
  maandag 29 maart 2010 @ 16:46:20 #87
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711867
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.
Doe eens een linkje of samenvatting Engeltje?
Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn mening
Over bepaalde steeds terugkerende reacties in S&G.
Maar dat staat los van [Singles].
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:46:26 #88
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711872
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
Ja, ik zag het. Goed van je.

Wil je een sticker?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79711898
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik ga hier niet eens op reageren
  maandag 29 maart 2010 @ 16:47:22 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711912
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
Ik vind het 1 grote relnicht, die Godt

*aait Godt over de bol*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79711919
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

beetje sneu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderonsje
  maandag 29 maart 2010 @ 16:47:29 #92
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711921
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

beetje sneu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79711930
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, ik zag het. Goed van je.

Wil je een sticker?
ZONNETJE!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:47:45 #94
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79711933
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steeds ) en dus een soort van aandacht, maar dege waar ik dat mee doe die zoent dan ook wel enorm lekker en zo'n kans wil ik gewoonweg ook niet aan me voorbij laten gaan
  maandag 29 maart 2010 @ 16:48:17 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711959
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
Ik denk ook dat als je je hand in Rips boezem zou steken dat ze er dan op zou klappen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79711971
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ow, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.
exact
  maandag 29 maart 2010 @ 16:48:37 #97
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79711973
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn mening
Over bepaalde steeds terugkerende reacties in S&G.
Maar dat staat los van [Singles].
Het zit wel diep he?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:48:49 #98
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79711980
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:48:56 #99
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711988
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steeds ) en dus een soort van aandacht, maar dege waar ik dat mee doe die zoent dan ook wel enorm lekker en zo'n kans wil ik gewoonweg ook niet aan me voorbij laten gaan
Ik heb dan denk ik niet zo de behoefte om te shockeren of zo En aandacht krijg je toch al zat als vrouw in de kroeg, toch?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:49:19 #100
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712001
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.
Dit gaat toch over iets anders?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79712006
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?

Hmmm.. zou kunnen kloppen dan Alleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:49:46 #102
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79712020
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Ripley het volgende:
Dit gaat toch over iets anders?
Niet echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')