Oh absoluut, maar als anderen het wel willen doen, och.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
die waren 'vroeger' ook niet nodig maar toen waren er meer mensen die de toneelstukjes sneu vonden en die er op stonden dat er ontopic gepraat werdquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
Omdat?quote:
Lekker ongedwongenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
Ik je niet zo lief vind.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik je niet zo lief vind.
Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?
Hint: S&G topic
desondanks heeft hij wel een punt.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijk
Ik zou zeggen, gooi er een stelling inquote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
De dag was niet geslaagd. Ik was er niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vinden.
...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef stbabylon het volgende:
maar als anderen het wel willen doen, och.
Geile singles niet blij ♠quote:Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
Geen idee of dat in deze was hoorquote:
Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik je niet zo lief vind.
Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?
Hint: S&G topic
"de CIA heeft de bommen in rood-rusland geplant om een oorlog te ontketenen."quote:Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zeggen, gooi er een stelling inDaar heb ik ook wel zin in
Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.quote:
Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.
Eh, ik doe niet mee hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
Preciesquote:Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef Samzz het volgende:
Die zoen met Krengel was anders helemaal echt hoor
Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra door wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.
oh?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, maar daar stond ik dan ook wel even van te kijken.
Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.
En laat jezelf al helemaal niet opnaaien door mij!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.
Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
Of iets weglachen, negeren en niet gelijk dat punt door drukken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.
Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
Wat tof dat jij het met mij eens bentquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.
beetje sneuquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.quote:
Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn meningquote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.![]()
Doe eens een linkje of samenvatting Engeltje?
Ja, ik zag het. Goed van je.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel)
Ik ga hier niet eens op reagerenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik vind het 1 grote relnicht, die Godtquote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetje sneuOnderonsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetje sneuOw, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
ZONNETJE!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Goed van je.
Wil je een sticker?
oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steedsquote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik denk ook dat als je je hand in Rips boezem zou steken dat ze er dan op zou klappenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel)
exactquote:Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.
Het zit wel diep he?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn mening
Over bepaalde steeds terugkerende reacties in S&G.
Maar dat staat los van [Singles].
...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik heb dan denk ik niet zo de behoefte om te shockeren of zoquote:Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steeds) en dus een soort van aandacht, maar dege waar ik dat mee doe die zoent dan ook wel enorm lekker en zo'n kans wil ik gewoonweg ook niet aan me voorbij laten gaan
Dit gaat toch over iets anders?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.
Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |