abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 16:33:03 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711239
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat kan. Zo bedoel ik het niet - dat ik die toneelstukjes wat kinderachtig vind, zegt niets over wat ik verder van de persoon an sich vind. Alleen van de handeling. Ik vond dat bij Bels en Angel ook indertijd en al dat fake lesbisch gedoe vind ik ook zo wat. Maar dat wil niet zeggen dat ik iemand daarnaast niet leuk vind of zo
Waar IS Bels eigenlijk?!
Ik bestuur dit koninkrijk alweer weeeken alleen!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79711257
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
Oh absoluut, maar als anderen het wel willen doen, och.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:33:24 #53
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79711262
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
die waren 'vroeger' ook niet nodig maar toen waren er meer mensen die de toneelstukjes sneu vonden en die er op stonden dat er ontopic gepraat werd
  maandag 29 maart 2010 @ 16:33:26 #54
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79711266
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gelukkig.
Omdat?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79711285
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
Lekker ongedwongen
  maandag 29 maart 2010 @ 16:34:13 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79711300
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vinden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:35:10 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711341
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Omdat?
Ik je niet zo lief vind.
Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?

Hint: S&G topic
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:35:42 #58
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711370
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik je niet zo lief vind.
Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?

Hint: S&G topic
Ik ga even kijken ;P
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:35:50 #59
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_79711375
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijk
desondanks heeft hij wel een punt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  maandag 29 maart 2010 @ 16:36:00 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79711385
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
Ik zou zeggen, gooi er een stelling in Daar heb ik ook wel zin in
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79711388
Oh, hier zijn alle gezellige mensen.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:36:28 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711406
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vinden .
De dag was niet geslaagd. Ik was er niet.

Ik was mezelf aan het bezuipen in de trafalgar pub om daarna een tegenstribbelende (hetero) ex naar een gaykroeg te sleuren... wel met een stel meiden Maar daar deed ie dan weer niks mee. Dombo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:36:40 #63
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79711418
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef stbabylon het volgende:
maar als anderen het wel willen doen, och.
...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:37:00 #64
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79711434
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
Geile singles niet blij ♠
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:37:06 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711442
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ga even kijken ;P
Geen idee of dat in deze was hoor
Meer over het algemeen in de S&G reeks
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:37:06 #66
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79711443
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik je niet zo lief vind.
Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?

Hint: S&G topic
Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:37:41 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79711465
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zeggen, gooi er een stelling in Daar heb ik ook wel zin in
"de CIA heeft de bommen in rood-rusland geplant om een oorlog te ontketenen."
pi_79711494
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

desondanks heeft hij wel een punt.
Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.
pi_79711500
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.
Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.
Doe eens een linkje of samenvatting Engeltje?
pi_79711517
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
Eh, ik doe niet mee hoor
pi_79711531
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef Samzz het volgende:
Die zoen met Krengel was anders helemaal echt hoor
Precies
pi_79711582
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra door wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.
Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:40:54 #73
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79711617
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:41:04 #74
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79711622
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef krengetje het volgende:
Precies
Nou, maar daar stond ik dan ook wel even van te kijken.
pi_79711653
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nou, maar daar stond ik dan ook wel even van te kijken.
oh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')