abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79710629


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  •   maandag 29 maart 2010 @ 16:19:33 #2
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79710662
    ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:19:48 #3
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79710669
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
    Als het echt zou zijn zou het nooit hier gezegd worden. Alleen ik ben zo gestoord

    Tis gewoon een beetje geinen, en dan ook nog eens heel doorzichtig. Laat ze lekker
    Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggen
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 maart 2010 @ 16:19:58 #4
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79710677
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
    ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
    doe maar niet, je moet nog een printer fixen
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79710678
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
    ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
    STING niet, maak je niet druk
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:01 #6
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_79710682
    Is dat voor alle gezindten?
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    *********************************************************************
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:26 #7
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79710698
    Toepasselijk die TT
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79710707
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggen
    Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:40 #9
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79710708
    Die zoen met Krengel was anders helemaal echt hoor
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:45 #10
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79710711
    tvp
    pi_79710716
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
    Is dat voor alle gezindten?
    Zeker!
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:57 #12
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_79710722
    Oeps, verkeerd topic.
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    *********************************************************************
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
      maandag 29 maart 2010 @ 16:21:28 #13
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79710742
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
    Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.
    Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_79710759
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:22:17 #15
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79710781
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
    ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
    Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.

    (nadat ik stbaby had getroost)
    pi_79710793
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!
    als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
      maandag 29 maart 2010 @ 16:23:05 #17
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79710811
    Hoe sneu
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79710813
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.
    Zo praat je niet over
    pi_79710820
    wat duurde die maandag lang, slaap tekort en spierpijn wat een weekend
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:23:46 #20
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79710841
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
    Zo praat je niet over
    Oh, ik dacht dat we allemaal fantasieverhalen aan het vertellen waren.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:23:46 #21
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79710842
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Thrust het volgende:
    wat duurde die maandag lang, slaap tekort en spierpijn wat een weekend
    En de maandag is nog lang niet voorbij
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79710846
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
    Eensch!
    Als ik dat nou doe. Ik ben natuurlijk veel beter. Ik heb zels nog over Krea heen gepist toen hij in die doos op het station lag.
    pi_79710847
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
    (nadat ik stbaby had getroost)
    Ja, dat was wel top Bijna mijn hele weekend naar de klote dankzij de afwezigheid van Ang3l.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:25:29 #24
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79710926
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Oh, ik dacht dat we allemaal fantasieverhalen aan het vertellen waren.
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
      maandag 29 maart 2010 @ 16:25:46 #25
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79710938
    Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself

    Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79710970
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
    Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself

    Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
    Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
      maandag 29 maart 2010 @ 16:26:45 #27
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79710971
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
    als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
    Rare gedachtenkronkel.
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 maart 2010 @ 16:26:51 #28
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79710978
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
    Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself

    Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
    en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel bevalt en/ of niet bevalt
      maandag 29 maart 2010 @ 16:27:21 #29
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79710984
    oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
      maandag 29 maart 2010 @ 16:27:32 #30
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79710994
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
    Op dat moment voel ik me ook veeeeeel beter
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:27:47 #31
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711004
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
    oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79711015
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    En de maandag is nog lang niet voorbij
    Zum Glück ist die Arbeit getan
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79711018
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Rare gedachtenkronkel.
    Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.
    pi_79711019
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel betast en/ of niet betast
    En hup we zijn weer ontopic.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:28:49 #35
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711042
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
    Dat kan. Zo bedoel ik het niet - dat ik die toneelstukjes wat kinderachtig vind, zegt niets over wat ik verder van de persoon an sich vind. Alleen van de handeling. Ik vond dat bij Bels en Angel ook indertijd en al dat fake lesbisch gedoe vind ik ook zo wat. Maar dat wil niet zeggen dat ik iemand daarnaast niet leuk vind of zo
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:28:50 #36
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711043
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    En hup we zijn weer ontopic.
    hoppakee!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79711050
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
    oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
    Ja, en dat is dan weer die andere betekenis van sneu
      maandag 29 maart 2010 @ 16:29:46 #38
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79711089
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    En hup we zijn weer ontopic.
    joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
      maandag 29 maart 2010 @ 16:30:19 #39
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711108
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
    Dat heb ik gemist! Doe er nog eens eentje
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79711111
    Nicolette over een week in de Playboy. Koop hem eigenlijk nooit, maar zit nu te twijfelen..
      maandag 29 maart 2010 @ 16:30:22 #41
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711112
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
    En als ik nu zeg dat ik jou gisteravond ook erg goed vond, ben ik weer sneu..
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:30:23 #42
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79711113
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
    Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself
    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:30:29 #43
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711117
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
    Oeps, verkeerd topic.
    Gelukkig.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79711139
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.
    Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.

    Met veel bombarie erbij vermelden hoe jij het vindt of wat de letterlijke betekenis is op blz 2893873 van de dikke van Dale.
    pi_79711140
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
    Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
      maandag 29 maart 2010 @ 16:31:13 #46
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711151
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:32:11 #47
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79711197
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
    En daarbij iedereen zich maar afvragen waarom er vragen van het niveau Socios komen voorafgaande aan een meet
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
      maandag 29 maart 2010 @ 16:32:15 #48
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711199
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:32:25 #49
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711203
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
    Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79711212
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.

    Met veel bombarie erbij vermelden hoe jij het vindt of wat de letterlijke betekenis is op blz 2893873 van de dikke van Dale.
    Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijk
      maandag 29 maart 2010 @ 16:33:03 #51
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711239
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Dat kan. Zo bedoel ik het niet - dat ik die toneelstukjes wat kinderachtig vind, zegt niets over wat ik verder van de persoon an sich vind. Alleen van de handeling. Ik vond dat bij Bels en Angel ook indertijd en al dat fake lesbisch gedoe vind ik ook zo wat. Maar dat wil niet zeggen dat ik iemand daarnaast niet leuk vind of zo
    Waar IS Bels eigenlijk?!
    Ik bestuur dit koninkrijk alweer weeeken alleen!
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79711257
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
    Oh absoluut, maar als anderen het wel willen doen, och.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:33:24 #53
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79711262
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
    die waren 'vroeger' ook niet nodig maar toen waren er meer mensen die de toneelstukjes sneu vonden en die er op stonden dat er ontopic gepraat werd
      maandag 29 maart 2010 @ 16:33:26 #54
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_79711266
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Gelukkig.
    Omdat?
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    *********************************************************************
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
    pi_79711285
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
    Lekker ongedwongen
      maandag 29 maart 2010 @ 16:34:13 #56
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79711300
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
    Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vinden .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      maandag 29 maart 2010 @ 16:35:10 #57
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711341
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:

    [..]

    Omdat?
    Ik je niet zo lief vind.
    Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?

    Hint: S&G topic
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:35:42 #58
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711370
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Ik je niet zo lief vind.
    Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?

    Hint: S&G topic
    Ik ga even kijken ;P
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:35:50 #59
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79711375
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijk
    desondanks heeft hij wel een punt.
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
      maandag 29 maart 2010 @ 16:36:00 #60
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79711385
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
    Ik zou zeggen, gooi er een stelling in Daar heb ik ook wel zin in
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79711388
    Oh, hier zijn alle gezellige mensen.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:36:28 #62
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711406
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef HeatWave het volgende:

    [..]

    Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vinden .
    De dag was niet geslaagd. Ik was er niet.

    Ik was mezelf aan het bezuipen in de trafalgar pub om daarna een tegenstribbelende (hetero) ex naar een gaykroeg te sleuren... wel met een stel meiden Maar daar deed ie dan weer niks mee. Dombo.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:36:40 #63
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79711418
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef stbabylon het volgende:
    maar als anderen het wel willen doen, och.
    ...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:37:00 #64
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711434
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    ...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
    Geile singles niet blij ♠
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:37:06 #65
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711442
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik ga even kijken ;P
    Geen idee of dat in deze was hoor
    Meer over het algemeen in de S&G reeks
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:37:06 #66
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_79711443
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Ik je niet zo lief vind.
    Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?

    Hint: S&G topic
    Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    *********************************************************************
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:37:41 #67
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79711465
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
    Ik zou zeggen, gooi er een stelling in Daar heb ik ook wel zin in
    "de CIA heeft de bommen in rood-rusland geplant om een oorlog te ontketenen."
    pi_79711494
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef JoeBravo het volgende:

    [..]

    desondanks heeft hij wel een punt.
    Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.
    pi_79711500
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:

    [..]

    Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.
    Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.
    Doe eens een linkje of samenvatting Engeltje?
    pi_79711517
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    ...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
    Eh, ik doe niet mee hoor
    pi_79711531
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef Samzz het volgende:
    Die zoen met Krengel was anders helemaal echt hoor
    Precies
    pi_79711582
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra door wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.
    Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:40:54 #73
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79711617
    Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:41:04 #74
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79711622
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef krengetje het volgende:
    Precies
    Nou, maar daar stond ik dan ook wel even van te kijken.
    pi_79711653
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Nou, maar daar stond ik dan ook wel even van te kijken.
    oh?
    pi_79711666
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.
    Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.

    Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
      maandag 29 maart 2010 @ 16:42:33 #77
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711703
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.

    Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
    En laat jezelf al helemaal niet opnaaien door mij!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79711735
    Ik ga het mezelf eens makkelijk maken, ik ga eens naar huis. 1,5 uur Fok-vrij
    pi_79711756
    (owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
    pi_79711758
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
    Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
    Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.
    pi_79711759
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.

    Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
    Of iets weglachen, negeren en niet gelijk dat punt door drukken.
    Dan zal ik volgende keer 5 posts wachten met reageren.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:44:07 #82
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79711768
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    oh?
    Ik niet
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      maandag 29 maart 2010 @ 16:44:42 #83
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79711792
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.
    Wat tof dat jij het met mij eens bent
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 16:45:31 #84
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79711820
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
    (owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
    beetje sneu
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
      maandag 29 maart 2010 @ 16:45:33 #85
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711821
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Precies
    Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:45:34 #86
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79711822
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef krengetje het volgende:
    oh?
    Het is raar dat ik dat verrassend vond? .
      maandag 29 maart 2010 @ 16:46:20 #87
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711867
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.
    Doe eens een linkje of samenvatting Engeltje?
    Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn mening
    Over bepaalde steeds terugkerende reacties in S&G.
    Maar dat staat los van [Singles].
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:46:26 #88
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711872
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
    (owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
    Ja, ik zag het. Goed van je.

    Wil je een sticker?
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79711898
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
    Ik ga hier niet eens op reageren
      maandag 29 maart 2010 @ 16:47:22 #90
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711912
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
    Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
    Ik vind het 1 grote relnicht, die Godt

    *aait Godt over de bol*
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79711919
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:

    [..]

    beetje sneu
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Onderonsje
      maandag 29 maart 2010 @ 16:47:29 #92
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711921
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:

    [..]

    beetje sneu
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ow, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79711930
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ja, ik zag het. Goed van je.

    Wil je een sticker?
    ZONNETJE!
      maandag 29 maart 2010 @ 16:47:45 #94
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79711933
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
    oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steeds ) en dus een soort van aandacht, maar dege waar ik dat mee doe die zoent dan ook wel enorm lekker en zo'n kans wil ik gewoonweg ook niet aan me voorbij laten gaan
      maandag 29 maart 2010 @ 16:48:17 #95
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711959
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
    (owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
    Ik denk ook dat als je je hand in Rips boezem zou steken dat ze er dan op zou klappen
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79711971
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ow, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.
    exact
      maandag 29 maart 2010 @ 16:48:37 #97
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_79711973
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn mening
    Over bepaalde steeds terugkerende reacties in S&G.
    Maar dat staat los van [Singles].
    Het zit wel diep he?
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    *********************************************************************
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:48:49 #98
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79711980
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
    Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
    ...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:48:56 #99
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711988
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steeds ) en dus een soort van aandacht, maar dege waar ik dat mee doe die zoent dan ook wel enorm lekker en zo'n kans wil ik gewoonweg ook niet aan me voorbij laten gaan
    Ik heb dan denk ik niet zo de behoefte om te shockeren of zo En aandacht krijg je toch al zat als vrouw in de kroeg, toch?
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:49:19 #100
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79712001
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    ...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.
    Dit gaat toch over iets anders?
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79712006
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
    Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?

    Hmmm.. zou kunnen kloppen dan Alleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')