Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Als het echt zou zijn zou het nooit hier gezegd worden. Alleen ik ben zo gestoord
Tis gewoon een beetje geinen, en dan ook nog eens heel doorzichtig. Laat ze lekker
doe maar niet, je moet nog een printer fixenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
STING niet, maak je niet drukquote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggen
Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.
Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!
Zo praat je niet overquote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.
En de maandag is nog lang niet voorbijquote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Thrust het volgende:
wat duurde die maandag lang, slaap tekort en spierpijn wat een weekend
Eensch!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we allemaal fantasieverhalen aan het vertellen waren.
Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voeltquote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself
Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
Rare gedachtenkronkel.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel bevalt en/ of niet bevaltquote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself
Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
Op dat moment voel ik me ook veeeeeel beterquote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
Zum Glück ist die Arbeit getanquote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En de maandag is nog lang niet voorbij
Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.quote:
En hup we zijn weer ontopic.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel betast en/ of niet betast
Dat kan. Zo bedoel ik het niet - dat ik die toneelstukjes wat kinderachtig vind, zegt niets over wat ik verder van de persoon an sich vind. Alleen van de handeling. Ik vond dat bij Bels en Angel ook indertijd en al dat fake lesbisch gedoe vind ik ook zo wat. Maar dat wil niet zeggen dat ik iemand daarnaast niet leuk vind of zoquote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
Ja, en dat is dan weer die andere betekenis van sneuquote:Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!quote:
Dat heb ik gemist! Doe er nog eens eentjequote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
En als ik nu zeg dat ik jou gisteravond ook erg goed vond, ben ik weer sneu..quote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself
Gelukkig.quote:
Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.
Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
En daarbij iedereen zich maar afvragen waarom er vragen van het niveau Socios komen voorafgaande aan een meetquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.
Met veel bombarie erbij vermelden hoe jij het vindt of wat de letterlijke betekenis is op blz 2893873 van de dikke van Dale.
Waar IS Bels eigenlijk?!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan. Zo bedoel ik het niet - dat ik die toneelstukjes wat kinderachtig vind, zegt niets over wat ik verder van de persoon an sich vind. Alleen van de handeling. Ik vond dat bij Bels en Angel ook indertijd en al dat fake lesbisch gedoe vind ik ook zo wat. Maar dat wil niet zeggen dat ik iemand daarnaast niet leuk vind of zo
Oh absoluut, maar als anderen het wel willen doen, och.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
die waren 'vroeger' ook niet nodig maar toen waren er meer mensen die de toneelstukjes sneu vonden en die er op stonden dat er ontopic gepraat werdquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
Omdat?quote:
Lekker ongedwongenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
Ik je niet zo lief vind.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik je niet zo lief vind.
Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?
Hint: S&G topic
desondanks heeft hij wel een punt.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijk
Ik zou zeggen, gooi er een stelling inquote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
De dag was niet geslaagd. Ik was er niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vinden.
...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef stbabylon het volgende:
maar als anderen het wel willen doen, och.
Geile singles niet blij ♠quote:Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
Geen idee of dat in deze was hoorquote:
Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik je niet zo lief vind.
Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?
Hint: S&G topic
"de CIA heeft de bommen in rood-rusland geplant om een oorlog te ontketenen."quote:Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zeggen, gooi er een stelling inDaar heb ik ook wel zin in
Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.quote:
Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.
Eh, ik doe niet mee hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
Preciesquote:Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef Samzz het volgende:
Die zoen met Krengel was anders helemaal echt hoor
Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra door wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.
oh?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, maar daar stond ik dan ook wel even van te kijken.
Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.
En laat jezelf al helemaal niet opnaaien door mij!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.
Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
Of iets weglachen, negeren en niet gelijk dat punt door drukken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.
Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
Wat tof dat jij het met mij eens bentquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.
beetje sneuquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.quote:
Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn meningquote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.![]()
Doe eens een linkje of samenvatting Engeltje?
Ja, ik zag het. Goed van je.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel)
Ik ga hier niet eens op reagerenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik vind het 1 grote relnicht, die Godtquote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetje sneuOnderonsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetje sneuOw, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
ZONNETJE!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Goed van je.
Wil je een sticker?
oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steedsquote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik denk ook dat als je je hand in Rips boezem zou steken dat ze er dan op zou klappenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel)
exactquote:Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.
Het zit wel diep he?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn mening
Over bepaalde steeds terugkerende reacties in S&G.
Maar dat staat los van [Singles].
...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik heb dan denk ik niet zo de behoefte om te shockeren of zoquote:Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steeds) en dus een soort van aandacht, maar dege waar ik dat mee doe die zoent dan ook wel enorm lekker en zo'n kans wil ik gewoonweg ook niet aan me voorbij laten gaan
Dit gaat toch over iets anders?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.
Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |