Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Als het echt zou zijn zou het nooit hier gezegd worden. Alleen ik ben zo gestoord
Tis gewoon een beetje geinen, en dan ook nog eens heel doorzichtig. Laat ze lekker
doe maar niet, je moet nog een printer fixenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
STING niet, maak je niet drukquote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggen
Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.
Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!
Zo praat je niet overquote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.
En de maandag is nog lang niet voorbijquote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Thrust het volgende:
wat duurde die maandag lang, slaap tekort en spierpijn wat een weekend
Eensch!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we allemaal fantasieverhalen aan het vertellen waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |