abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79710629


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  •   maandag 29 maart 2010 @ 16:19:33 #2
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79710662
    ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:19:48 #3
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79710669
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
    Als het echt zou zijn zou het nooit hier gezegd worden. Alleen ik ben zo gestoord

    Tis gewoon een beetje geinen, en dan ook nog eens heel doorzichtig. Laat ze lekker
    Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggen
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 maart 2010 @ 16:19:58 #4
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79710677
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
    ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
    doe maar niet, je moet nog een printer fixen
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79710678
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
    ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
    STING niet, maak je niet druk
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:01 #6
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_79710682
    Is dat voor alle gezindten?
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    *********************************************************************
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:26 #7
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79710698
    Toepasselijk die TT
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79710707
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggen
    Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:40 #9
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79710708
    Die zoen met Krengel was anders helemaal echt hoor
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:45 #10
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79710711
    tvp
    pi_79710716
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
    Is dat voor alle gezindten?
    Zeker!
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:57 #12
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_79710722
    Oeps, verkeerd topic.
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    *********************************************************************
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
      maandag 29 maart 2010 @ 16:21:28 #13
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79710742
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
    Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.
    Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_79710759
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:22:17 #15
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79710781
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
    ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
    Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.

    (nadat ik stbaby had getroost)
    pi_79710793
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!
    als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
      maandag 29 maart 2010 @ 16:23:05 #17
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79710811
    Hoe sneu
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79710813
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.
    Zo praat je niet over
    pi_79710820
    wat duurde die maandag lang, slaap tekort en spierpijn wat een weekend
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:23:46 #20
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79710841
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
    Zo praat je niet over
    Oh, ik dacht dat we allemaal fantasieverhalen aan het vertellen waren.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:23:46 #21
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79710842
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Thrust het volgende:
    wat duurde die maandag lang, slaap tekort en spierpijn wat een weekend
    En de maandag is nog lang niet voorbij
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79710846
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
    Eensch!
    Als ik dat nou doe. Ik ben natuurlijk veel beter. Ik heb zels nog over Krea heen gepist toen hij in die doos op het station lag.
    pi_79710847
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
    (nadat ik stbaby had getroost)
    Ja, dat was wel top Bijna mijn hele weekend naar de klote dankzij de afwezigheid van Ang3l.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:25:29 #24
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79710926
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Oh, ik dacht dat we allemaal fantasieverhalen aan het vertellen waren.
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
      maandag 29 maart 2010 @ 16:25:46 #25
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79710938
    Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself

    Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79710970
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
    Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself

    Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
    Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
      maandag 29 maart 2010 @ 16:26:45 #27
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79710971
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
    als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
    Rare gedachtenkronkel.
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 maart 2010 @ 16:26:51 #28
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79710978
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
    Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself

    Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
    en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel bevalt en/ of niet bevalt
      maandag 29 maart 2010 @ 16:27:21 #29
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79710984
    oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
      maandag 29 maart 2010 @ 16:27:32 #30
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79710994
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
    Op dat moment voel ik me ook veeeeeel beter
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:27:47 #31
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711004
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
    oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79711015
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    En de maandag is nog lang niet voorbij
    Zum Glück ist die Arbeit getan
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79711018
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Rare gedachtenkronkel.
    Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.
    pi_79711019
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel betast en/ of niet betast
    En hup we zijn weer ontopic.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:28:49 #35
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711042
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
    Dat kan. Zo bedoel ik het niet - dat ik die toneelstukjes wat kinderachtig vind, zegt niets over wat ik verder van de persoon an sich vind. Alleen van de handeling. Ik vond dat bij Bels en Angel ook indertijd en al dat fake lesbisch gedoe vind ik ook zo wat. Maar dat wil niet zeggen dat ik iemand daarnaast niet leuk vind of zo
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:28:50 #36
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711043
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    En hup we zijn weer ontopic.
    hoppakee!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79711050
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
    oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
    Ja, en dat is dan weer die andere betekenis van sneu
      maandag 29 maart 2010 @ 16:29:46 #38
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79711089
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    En hup we zijn weer ontopic.
    joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
      maandag 29 maart 2010 @ 16:30:19 #39
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711108
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
    Dat heb ik gemist! Doe er nog eens eentje
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79711111
    Nicolette over een week in de Playboy. Koop hem eigenlijk nooit, maar zit nu te twijfelen..
      maandag 29 maart 2010 @ 16:30:22 #41
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711112
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
    En als ik nu zeg dat ik jou gisteravond ook erg goed vond, ben ik weer sneu..
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:30:23 #42
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79711113
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
    Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself
    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:30:29 #43
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711117
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
    Oeps, verkeerd topic.
    Gelukkig.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79711139
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.
    Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.

    Met veel bombarie erbij vermelden hoe jij het vindt of wat de letterlijke betekenis is op blz 2893873 van de dikke van Dale.
    pi_79711140
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
    Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
      maandag 29 maart 2010 @ 16:31:13 #46
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711151
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:32:11 #47
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79711197
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
    En daarbij iedereen zich maar afvragen waarom er vragen van het niveau Socios komen voorafgaande aan een meet
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
      maandag 29 maart 2010 @ 16:32:15 #48
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711199
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:32:25 #49
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711203
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
    Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79711212
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.

    Met veel bombarie erbij vermelden hoe jij het vindt of wat de letterlijke betekenis is op blz 2893873 van de dikke van Dale.
    Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijk
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')