Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Als het echt zou zijn zou het nooit hier gezegd worden. Alleen ik ben zo gestoord
Tis gewoon een beetje geinen, en dan ook nog eens heel doorzichtig. Laat ze lekker
doe maar niet, je moet nog een printer fixenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
STING niet, maak je niet drukquote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggen
Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.
Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!
Zo praat je niet overquote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.
En de maandag is nog lang niet voorbijquote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Thrust het volgende:
wat duurde die maandag lang, slaap tekort en spierpijn wat een weekend
Eensch!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we allemaal fantasieverhalen aan het vertellen waren.
Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voeltquote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself
Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
Rare gedachtenkronkel.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel bevalt en/ of niet bevaltquote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself
Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
Op dat moment voel ik me ook veeeeeel beterquote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
Zum Glück ist die Arbeit getanquote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En de maandag is nog lang niet voorbij
Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.quote:
En hup we zijn weer ontopic.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel betast en/ of niet betast
Dat kan. Zo bedoel ik het niet - dat ik die toneelstukjes wat kinderachtig vind, zegt niets over wat ik verder van de persoon an sich vind. Alleen van de handeling. Ik vond dat bij Bels en Angel ook indertijd en al dat fake lesbisch gedoe vind ik ook zo wat. Maar dat wil niet zeggen dat ik iemand daarnaast niet leuk vind of zoquote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
Ja, en dat is dan weer die andere betekenis van sneuquote:Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!quote:
Dat heb ik gemist! Doe er nog eens eentjequote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
En als ik nu zeg dat ik jou gisteravond ook erg goed vond, ben ik weer sneu..quote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself
Gelukkig.quote:
Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.
Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
En daarbij iedereen zich maar afvragen waarom er vragen van het niveau Socios komen voorafgaande aan een meetquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.
Met veel bombarie erbij vermelden hoe jij het vindt of wat de letterlijke betekenis is op blz 2893873 van de dikke van Dale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |