abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79710970
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself

Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
  maandag 29 maart 2010 @ 16:26:45 #27
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_79710971
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
Rare gedachtenkronkel.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 29 maart 2010 @ 16:26:51 #28
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79710978
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself

Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel bevalt en/ of niet bevalt
  maandag 29 maart 2010 @ 16:27:21 #29
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79710984
oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
  maandag 29 maart 2010 @ 16:27:32 #30
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79710994
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
Op dat moment voel ik me ook veeeeeel beter
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:27:47 #31
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79711004
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79711015
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef automatic_ het volgende:

[..]

En de maandag is nog lang niet voorbij
Zum Glück ist die Arbeit getan
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79711018
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Rare gedachtenkronkel.
Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.
pi_79711019
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Duimelot het volgende:

[..]

en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel betast en/ of niet betast
En hup we zijn weer ontopic.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:28:49 #35
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711042
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
Dat kan. Zo bedoel ik het niet - dat ik die toneelstukjes wat kinderachtig vind, zegt niets over wat ik verder van de persoon an sich vind. Alleen van de handeling. Ik vond dat bij Bels en Angel ook indertijd en al dat fake lesbisch gedoe vind ik ook zo wat. Maar dat wil niet zeggen dat ik iemand daarnaast niet leuk vind of zo
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:28:50 #36
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79711043
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

En hup we zijn weer ontopic.
hoppakee!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79711050
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
Ja, en dat is dan weer die andere betekenis van sneu
  maandag 29 maart 2010 @ 16:29:46 #38
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79711089
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

En hup we zijn weer ontopic.
joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:30:19 #39
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711108
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:

[..]

joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
Dat heb ik gemist! Doe er nog eens eentje
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79711111
Nicolette over een week in de Playboy. Koop hem eigenlijk nooit, maar zit nu te twijfelen..
  maandag 29 maart 2010 @ 16:30:22 #41
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79711112
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:

[..]

joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
En als ik nu zeg dat ik jou gisteravond ook erg goed vond, ben ik weer sneu..
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:30:23 #42
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79711113
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:30:29 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711117
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Oeps, verkeerd topic.
Gelukkig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79711139
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.
Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.

Met veel bombarie erbij vermelden hoe jij het vindt of wat de letterlijke betekenis is op blz 2893873 van de dikke van Dale.
pi_79711140
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:

[..]

joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
  maandag 29 maart 2010 @ 16:31:13 #46
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711151
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:32:11 #47
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_79711197
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
En daarbij iedereen zich maar afvragen waarom er vragen van het niveau Socios komen voorafgaande aan een meet
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  maandag 29 maart 2010 @ 16:32:15 #48
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79711199
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:32:25 #49
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711203
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79711212
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.

Met veel bombarie erbij vermelden hoe jij het vindt of wat de letterlijke betekenis is op blz 2893873 van de dikke van Dale.
Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')