Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Als het echt zou zijn zou het nooit hier gezegd worden. Alleen ik ben zo gestoord
Tis gewoon een beetje geinen, en dan ook nog eens heel doorzichtig. Laat ze lekker
doe maar niet, je moet nog een printer fixenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
STING niet, maak je niet drukquote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggen
Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.
Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!
Zo praat je niet overquote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.
En de maandag is nog lang niet voorbijquote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Thrust het volgende:
wat duurde die maandag lang, slaap tekort en spierpijn wat een weekend
Eensch!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we allemaal fantasieverhalen aan het vertellen waren.
Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voeltquote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself
Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
Rare gedachtenkronkel.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel bevalt en/ of niet bevaltquote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself
Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
Op dat moment voel ik me ook veeeeeel beterquote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
Zum Glück ist die Arbeit getanquote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En de maandag is nog lang niet voorbij
Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.quote:
En hup we zijn weer ontopic.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel betast en/ of niet betast
Dat kan. Zo bedoel ik het niet - dat ik die toneelstukjes wat kinderachtig vind, zegt niets over wat ik verder van de persoon an sich vind. Alleen van de handeling. Ik vond dat bij Bels en Angel ook indertijd en al dat fake lesbisch gedoe vind ik ook zo wat. Maar dat wil niet zeggen dat ik iemand daarnaast niet leuk vind of zoquote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
Ja, en dat is dan weer die andere betekenis van sneuquote:Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!quote:
Dat heb ik gemist! Doe er nog eens eentjequote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
En als ik nu zeg dat ik jou gisteravond ook erg goed vond, ben ik weer sneu..quote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself
Gelukkig.quote:
Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.
Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
En daarbij iedereen zich maar afvragen waarom er vragen van het niveau Socios komen voorafgaande aan een meetquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.
Met veel bombarie erbij vermelden hoe jij het vindt of wat de letterlijke betekenis is op blz 2893873 van de dikke van Dale.
Waar IS Bels eigenlijk?!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan. Zo bedoel ik het niet - dat ik die toneelstukjes wat kinderachtig vind, zegt niets over wat ik verder van de persoon an sich vind. Alleen van de handeling. Ik vond dat bij Bels en Angel ook indertijd en al dat fake lesbisch gedoe vind ik ook zo wat. Maar dat wil niet zeggen dat ik iemand daarnaast niet leuk vind of zo
Oh absoluut, maar als anderen het wel willen doen, och.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
die waren 'vroeger' ook niet nodig maar toen waren er meer mensen die de toneelstukjes sneu vonden en die er op stonden dat er ontopic gepraat werdquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
Omdat?quote:
Lekker ongedwongenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
Ik je niet zo lief vind.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik je niet zo lief vind.
Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?
Hint: S&G topic
desondanks heeft hij wel een punt.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijk
Ik zou zeggen, gooi er een stelling inquote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
De dag was niet geslaagd. Ik was er niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vinden.
...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef stbabylon het volgende:
maar als anderen het wel willen doen, och.
Geile singles niet blij ♠quote:Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
Geen idee of dat in deze was hoorquote:
Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik je niet zo lief vind.
Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?
Hint: S&G topic
"de CIA heeft de bommen in rood-rusland geplant om een oorlog te ontketenen."quote:Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zeggen, gooi er een stelling inDaar heb ik ook wel zin in
Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.quote:
Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.
Eh, ik doe niet mee hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
Preciesquote:Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef Samzz het volgende:
Die zoen met Krengel was anders helemaal echt hoor
Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra door wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.
oh?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, maar daar stond ik dan ook wel even van te kijken.
Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.
En laat jezelf al helemaal niet opnaaien door mij!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.
Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
Of iets weglachen, negeren en niet gelijk dat punt door drukken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.
Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
Wat tof dat jij het met mij eens bentquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.
beetje sneuquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.quote:
Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn meningquote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.![]()
Doe eens een linkje of samenvatting Engeltje?
Ja, ik zag het. Goed van je.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel)
Ik ga hier niet eens op reagerenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik vind het 1 grote relnicht, die Godtquote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetje sneuOnderonsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetje sneuOw, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
ZONNETJE!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Goed van je.
Wil je een sticker?
oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steedsquote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik denk ook dat als je je hand in Rips boezem zou steken dat ze er dan op zou klappenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel)
exactquote:Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.
Het zit wel diep he?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn mening
Over bepaalde steeds terugkerende reacties in S&G.
Maar dat staat los van [Singles].
...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik heb dan denk ik niet zo de behoefte om te shockeren of zoquote:Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steeds) en dus een soort van aandacht, maar dege waar ik dat mee doe die zoent dan ook wel enorm lekker en zo'n kans wil ik gewoonweg ook niet aan me voorbij laten gaan
Dit gaat toch over iets anders?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.
Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Jij bedoelt de bisexuele breezersletjes?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik zeg: dat gaan we uitproberen dan!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?
Hmmm.. zou kunnen kloppen danAlleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?
Hmmm.. zou kunnen kloppen danAlleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
Ik ook!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee het gaat er nu over of ik kom om te rellen.
hehe, ik rook dat jij er niet was van het weekend, dus ik was maar naar maastricht gegaan voor een theater voorstelling.. Hebben we andere mensen nodig om die te shockeren?!quote:
Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".quote:
Jij loopt mij alleen achter mijn kont aan heb ik net begrepen. Dus als we mijn antwoord weten dan voldoet die ook voor jou.quote:
Hmmm.. Denk dat dat ook zeker voor de meeste geld.. Voor mij geld echter dat als ik geil ben en zin heb om te zoenen het me niet veel meer uitmaakt als ik met een man of een vrouw zoen.. Hoewel.. een super sexy stuk vrouwelijk vleesch doet het wel beter moet ik toegeven.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij wasquote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Hihi als iemand anders diep tegen je zegt reageer je heel anders.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".
Verder niks.
niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb dan denk ik niet zo de behoefte om te shockeren of zoEn aandacht krijg je toch al zat als vrouw in de kroeg, toch?
Het werd ook even getriggerd daardoor en door het benadrukken hier ervan. Zoals ik al zei: ik was er niet bij in die situatie dus ik heb geen idee, het ging me nu even om over het algemeen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij wasNiet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
oh ik heb toch echt erbij gezegd dat ik t met die meid heel erg kan waarderenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzo
het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier
het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
Zeg, zoenen met mij is anders ont-zet-tend geil hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Ik zal wel heel dom zijn maar nu geef je het toch toe om het 1 zin later weer tegen te spreken?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier
het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
Ik snap ook wel wat je bedoelt hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het werd ook even getriggerd daardoor en door het benadrukken hier ervan. Zoals ik al zei: ik was er niet bij in die situatie dus ik heb geen idee, het ging me nu even om over het algemeen.
Preciesquote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij wasNiet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
oh en valt me nu in, we hebben het ook wel eens gedaan om juist van een aantal lastige mannen af te komen, ze proberen duidelijk te maken dat mannen niet ons ding isquote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Ik ben ook lang niet altijd serieus en vrij impulsiefquote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzo
het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier
het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi als iemand anders diep tegen je zegt reageer je heel anders.![]()
Dit moet echt serieus zijn.
Beaamt. (het aandachtgedeelte dan. Of Krengetje lekker kan zoenen weet ik nietquote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij wasNiet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal wel heel dom zijn maar nu geef je het toch toe om het 1 zin later weer tegen te spreken?![]()
Je moet lekker zelf weten wat je doet maar om het te doen om andere gespreksstof te geven....![]()
Misschien moet je dan eens een leukere kroeg opzoeken.
Ik dnek dat dat een ultieme manier is om niet van een man af te komen eigenlijk - meeste mannen geloven niet in lesbisch, alleeen in biseksueel ;Pquote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh en valt me nu in, we hebben het ook wel eens gedaan om juist van een aantal lastige mannen af te komen, ze proberen duidelijk te maken dat mannen niet ons ding is
Jou nemenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]neem mij nu niet altijd zo serieus, dat ben ik toch ook niet!
Daar gaat het dus fout!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]neem mij nu niet altijd zo serieus, dat ben ik toch ook niet!
God zij dank was jij er niet las ikquote:
ik begrijp wel wat je bedoeld hoor en ben het vaak ook met je eens alleen als ikzelf even zo'n bui heb dan nietquote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ook lang niet altijd serieus en vrij impulsief![]()
Hetw as gewoon even de indruk die ik heb als er weer twee meiden aan de bar gaan zitten tongen of zo - dan vraag ik me af od ze zo verlegen zitten om aandacht dat ze die zo moeten halen. Zelfde als die chicks die sexy tegen een paal aan gaan dansen en zo zeg maar
Maar jullie kwamen vervolgens wel heel expliciet binnen even melden hoe goed jullie elkaar vonden zoenen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap ook wel wat je bedoelt hoorMaar in het geval van Krengel en mij was het dus geen aandachttrekken. Hoewel ik je meteen geloof als je zegt dat het vaak gebeurt.
Ik geloof juist nooit zo in Bi.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dnek dat dat een ultieme manier is om niet van een man af te komen eigenlijk - meeste mannen geloven niet in lesbisch, alleeen in biseksueel ;P
Vieze schaarders!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaat het dus fout!En straks baby weer op mijn dak dat ik loop te rellen!
Nou jullie worden bedankt!Dat jullie allemaal mogen stikken in elkaars slijm en kutvocht!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dnek dat dat een ultieme manier is om niet van een man af te komen eigenlijk - meeste mannen geloven niet in lesbisch, alleeen in biseksueel ;P
Nee, niet klaar! ik wil zeiken om het zeiken! Dus ga liggen en accepteer mijn zeik!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond.. Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.
Klaar toch?
ik krijg hier hele nare gedachtes bijquote:Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, niet klaar! ik wil zeiken om het zeiken! Dus ga liggen en accepteer mijn zeik!
he snuit je bent er ook! hoeist?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jou nemen
Oh god, het wordt weer lente!
Krea begon door op het station in een doos te gaan liggen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg hier hele nare gedachtes bij
We hadden op de verjaardag afgelopen vrijdag de discussie wanneer iemand nou bi is. En we kwamen er niet helemaal uitquote:Op maandag 29 maart 2010 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof juist nooit zo in Bi.![]()
Er schiet altijd door mijn hoofd: Make up your fucking mind!!!
Maar het schijnt te bestaan als ik ze mag geloven.
dit is [Singles], wat denk je zelf?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond.. Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.
Klaar toch?
Why so serious? Je moet niet alles zo persoonlijk nemen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".
Verder niks. Ik heb wel meer users die ik niet leuk vind.
Bij sommigen herzie ik mijn mening als ik ze langer "ken" en bij sommigen niet.
Wie weet.
Ziet dit topic er uit als een urinoir?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, niet klaar! ik wil zeiken om het zeiken! Dus ga liggen en accepteer mijn zeik!
dan nogquote:Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krea begon door op het station in een doos te gaan liggen.
Het was erg gezelligquote:Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond.. Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.
Klaar toch?
quote:
je lokt het zelf uit hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat mensen niet zo moeten zeikenzeuren. Vooral de mensen die er niet bij waren.
En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik sterf vanaf nu iedere dag eeen beetje meer......
Ja, altijd zo van "Ja, maar je hebt mij nog niet gehad"quote:Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja hetero mannen wel ja.
Was 2 mnd geleden met wat van die studentjes van de TU die verdwaald waren in de danssalon tijdens een gayfeestje. Een kennis is van me is echt een prachtige blonde mooi gevormde blauwogige rondborstige blonde vrouw.... en ook al is ze 100% pot, die studenten probeerden d;r allemala te overtuigen
Waren trouwens wel echt grappige mannetjes hoor, die groep. Heb erg met ze gelachen en volgens mij hadden ze de tijd van hun leven. Wij aan 't einde in ieder geval wel toen ze als toegift allemaal hun shirt voor ons uittrokken
KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.
mooi zoquote:Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent de baas. Dat weten we allemaal.
Jij bent de enige die zaterdag steeds aanhaalt anders, de rest heeft het er al lang niet meer overquote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat mensen niet zo moeten zeiken. Vooral de mensen die er niet bij waren.
Haal je nou de basis van dit topic onderuit?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat mensen niet zo moeten zeiken. Vooral de mensen die er niet bij waren.
U hebt gezocht op het woord: tor.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk. Zbbrox is ook niet zo lekker uit te schreeuwen daarnaastquote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?![]()
Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
damn, dat wordt wat als je zo'n hele lange user name hebtquote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?![]()
Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
wtf zijn yvonne en iteejer!?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?![]()
Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
Dat zijn bekende ( behalve bij jouquote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wtf zijn yvonne en iteejer!?
oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
damn, dat wordt wat als je zo'n hele lange user name hebt
Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruikquote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?![]()
Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wtf zijn yvonne en iteejer!?
oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
Ik niet. Maar ik hoor wel eens in filmpjes dat mensen dat wel doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk. Zbbrox is ook niet zo lekker uit te schreeuwen daarnaast
oh ja behalve bij mij danquote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zijn bekende ( behalve bij jou) fokkers
Maar wel een waarheid sprekende lul. Sting = cutequote:Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga ff testenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
Ow ja, vrienden van fok noem ik altijd bij hun nick. Behalve heatwave, maar die kende ik al voor fokquote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks
Vlarp bijvoorbeeld
Eigenlijk best erg he?
Je zou het kunnen uitleggen als een gebrek aan interesse. Maar zo flauw ben ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks
Vlarp bijvoorbeeld
Eigenlijk best erg he?
ja, maar om nou bijvoorbeeld mijn nick uit te schreeuwen... nondeju, dan is het moment al klaar voor je begonnen bent met roepenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
Hij noemt je Engeltje?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex
Nou. Nee. Je lult.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ripley het volgende:
Jij bent de enige die zaterdag steeds aanhaalt anders
Mag er toch vanuit gaan dat men elkaar al wat beter kent, voor over gaat op de oudste bewegingquote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?![]()
Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
Er zijn hier relaties gestrand op minder.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
Ik weet wel hoe ze heten hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het kunnen uitleggen als een gebrek aan interesse. Maar zo flauw ben ik natuurlijk niet.
och, als je daar al wakker van ligtquote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn hier relaties gestrand op minder.
Ach, zolang ie het alleen doet als ik iets sufs doe vind ik het niet ergquote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn hier relaties gestrand op minder.
Ik niet. Mcdreamy wel. Dat wakker liggen was juist het hele probleem.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, als je daar al wakker van ligt![]()
liever zo, dan tijdens de sex
Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kwam je ofzo? ik hoorde het buiten hier.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet. Mcdreamy wel. Dat wakker liggen was juist het hele probleem.
Dat dus.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk.
Ik merk trouwens een enooooorm verschil tussen mijn reacties op Krea nu, en de reacties op Krea van mij in 't begin dat ik hier kwamquote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
Ik ben het gewend.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekkerquote:
Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk trouwens een enooooorm verschil tussen mijn reacties op Krea nu, en de reacties op Krea van mij in 't begin dat ik hier kwam
Even teruglezen. Korsakov.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
Krea, waar blijft die pm waar ik recht op heb?
ga wel weer terug op mn oude nickquote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
Niet waar, je was net zelf helemaal van de flowerpower en samen bloempjes plukken en zo. Softie.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.
bij jou is dat natuurlijk andersquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.
Niet waar, ik krijg gewoon jeuk van sommige discussies. Er is nog steeds niets mis met het verrotschelden van Ang3l, of een andere kutuser.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Ripley het volgende:
Niet waar, je was net zelf helemaal van de flowerpower en samen bloempjes plukken en zo. Softie.
en toch doe je het nietquote:Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet waar, ik krijg gewoon jeuk van sommige discussies. Er is nog steeds niets mis met het verrotschelden van Ang3l, of een andere kutuser.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij jou is dat natuurlijk anders
weer druk op je werk?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb pijn aan mn duim..
ik heb geleerd op het werk dat ik niet met elastiekjes kan schieten, maar dat ik wel enorm goed ben in beschoten worden
het begon met een elastiekje, het eindigde in 2 doosjes elastiekjes, met ik die onder het bureau weggedoken zat, terwijl er drie man op me zaten te schietenquote:
Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
Even voor de duidelijkheid, dat soort jeuk heeft ie NIET van mij gekregen!quote:
oh ttttreeeeeeeeeeeeeeeboohniaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
oh ja eten, ga ook maar aan de speurtocht naar voedsel beginnenquote:
Ik heb 4 namenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
Kom jij zo snel duim?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ttttreeeeeeeeeeeeeeeboohniaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nope dat ga ik niet redden....
Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?quote:
als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ikquote:Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
..GvsE? Hoe kan ik hier nu hatelijk op reageren? Ik ben wat roestig en melangoliek...quote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Krea, krea. Ik oefen nu gewoon alvast je naam. Voor als ik straks voor je sta.
Gewoon steeds Krea, krea, al heb je geen idee van mijn bestaan. Wacht maar af, ik kom er aaaaan!
Daarom doe ik er ook niet aan.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:30 schreef Duimelot het volgende:
als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ik
Van mij maak je geen bordjequote:Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:34 schreef Duimelot het volgende:
jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?Nee, jij wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat kreun jij uit dan ?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:niet weer die bi seksuele aandacht trekkerij he
nooit geprobeerd, was niet in me opgekomen eigenlijkquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is toch al jaren bekend dat Zeeland saai is?
Ik doe iig weer mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat een top poging van je om het gezellig te maken!
Zal je nooit weten.quote:
Mijn mam ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja he, ben ondertussen aardappels aan het schillen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef STING het volgende:
[..]NEE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij zit hopelijk ook niet STING of The Police te schreeuwen?
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Nee, maar ik heb dan ook geen posters van zequote:Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
NEE.Jij zit hopelijk ook niet STING of The Police te schreeuwen?
![]()
Waar, wanneer en bovenal met wie ga je dat testen?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Duimelot het volgende:
nooit geprobeerd, was niet in me opgekomen eigenlijk
maar sja mn motto is: je moet alles eens geprobeerd hebben
dus ik zal het binnenkort es testen wie weet is het wel uber geil
Wat weet jij van mijn kamer?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan ook geen posters van ze
geen idee nog ik weet iig dat het niet met een jonkie zal zijn!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar, wanneer en bovenal met wie ga je dat testen?
Nee, ik heb het niet van een fotoquote:Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn kamer?
(crap, ik heb zeker ooit foto gestuurd?)
Je reputatie valt niet meer te redden, give it upquote:Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee nog ik weet iig dat het niet met een jonkie zal zijn!
quote:
Rondleiding met de webcam?quote:
ik blijf proberenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef STING het volgende:
[..]
Je reputatie valt niet meer te redden, give it up
Haha, scherp. Maar nee, dat was het ook niet. Weleens gedaan bij iemand trouwens, maar dat was niet STING.quote:
Ik ben vrij wakker op dit momentquote:Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, scherp. Maar nee, dat was het ook niet. Weleens gedaan bij iemand trouwens, maar dat was niet STING.
Heb het waarsch. eens verteld.
Weet je het niet meer, die ene keer toen je dronken wasquote:Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, scherp. Maar nee, dat was het ook niet. Weleens gedaan bij iemand trouwens, maar dat was niet STING.
Heb het waarsch. eens verteld.
Die 1e keer moet nog komen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je het niet meer, die ene keer toen je dronken was
Wie niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:
Misschien was je zelf dronken en fantaseerde je over mij
Haal hij 2dingen door elkaar? was hij niet de gene die zo hard oh Johnny riepquote:Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die 1e keer moet nog komen.Misschien was je zelf dronken en fantaseerde je over mijn kamer en Depp ofzo.
Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef Thrust het volgende:
[..]
Haal hij 2dingen door elkaar? was hij niet de gene die zo hard oh Johnny riep
Nee, dat waren notulen. Van één van venco haar hoogtepunten.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef Thrust het volgende:
[..]
Haal hij 2dingen door elkaar? was hij niet de gene die zo hard oh Johnny riep
Het kwam bij jou vandaanquote:Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komen
Zou ik STING aangestoken hebben?
mensen doe nou aan safe seks!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komen
Zou ik STING aangestoken hebben?
Bosje!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, dat waren notulen. Van één van venco haar hoogtepunten.
Yes, yes, je was ook erg dronken.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:54 schreef vencodark het volgende:
[..]Jij was aanwezig bij mijn hoogtepunten terwijl ik dronken mijn kamer via de webcam liet zien?
![]()
Tegen dat engeltje? Daar zul je zelf achter moeten komenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
..GvsE? Hoe kan ik hier nu hatelijk op reageren? Ik ben wat roestig en melangoliek...
doe datquote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat hoor ik steeds vaker. Ik zal mijn ware aard weer eens naar boven toveren..
Klinkt goed, gaan we proberen te onthoudenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
Ditoquote:
Daar gaat de geloofwaardigheidquote:Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef STING het volgende:
[..]
Yes, yes, je was ook erg dronken.
Ik probeerde je nog tegen te houden, maar je was niet voor rede vatbaar
Maar, maar maar....ik ben nooit dronken.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef STING het volgende:
[..]
Yes, yes, je was ook erg dronken.
Ik probeerde je nog tegen te houden, maar je was niet voor rede vatbaar
Thx, maar die fase ben ik ondertussen wel voorbijquote:Op maandag 29 maart 2010 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh, en venco. ik heb nog wel een paar (in de folie nog) posters van pirates voor je
Da's niks nieuws toch, die hebben ze in die regio al een hele tijd en in de arabische landen ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:04 schreef mrbox het volgende:
vrouwelijke terroristen, emancipatie onder de terroristen
daar heeft het niks mee te maken, worden gestuurd na een hersenspoelingquote:Op maandag 29 maart 2010 18:04 schreef mrbox het volgende:
vrouwelijke terroristen, emancipatie onder de terroristen
ik heb er maar een hangen, en dat is omdat ik te lame ben om hem er nu al af te halen,... 3 nooit opgehangen omdat ik het leuk en aardig vind, maar niet echt zin had om nog meer muur zwart te maken met dubbelzijdige tapequote:Op maandag 29 maart 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar, maar maar....ik ben nooit dronken.![]()
[..]
Thx, maar die fase ben ik ondertussen wel voorbijEr hangt toch al teveel.
quote:
smakelijkquote:
Blijf je nou bezig vandaag...quote:Op maandag 29 maart 2010 18:05 schreef Ripley het volgende:
Eigenlijk is de islam heel ge-emancipeerd
ik had een greenfield, met gebakken krieltjes en slaquote:Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat heb je gegeten?I need inspiration
bedenkt hele tv-shows\series en weet ik veel wat maar het avond eten is te moeilijkquote:Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat heb je gegeten?I need inspiration
je moet maar weten waar je zin in hebt..quote:Op maandag 29 maart 2010 18:32 schreef Thrust het volgende:
[..]
bedenkt hele tv-shows\series en weet ik veel wat maar het avond eten is te moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |