abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 17:13:42 #176
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713000
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Duimelot het volgende:

[..]

wtf zijn yvonne en iteejer!?

oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79713010
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk. Zbbrox is ook niet zo lekker uit te schreeuwen daarnaast
Ik niet. Maar ik hoor wel eens in filmpjes dat mensen dat wel doen.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:14:22 #178
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713025
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat zijn bekende ( behalve bij jou ) fokkers
oh ja behalve bij mij dan
  maandag 29 maart 2010 @ 17:14:23 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79713026
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Maar wel een waarheid sprekende lul. Sting = cute
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 17:14:40 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713035
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Godtje het volgende:

[..]

Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
Ik ga ff testen

*schraapt keel*

KREEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH

Ok. Next.

FLORIS JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNN

*denk*

Krea bekt lekkerder.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:14:41 #181
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713036
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks

Vlarp bijvoorbeeld
Eigenlijk best erg he?
Ow ja, vrienden van fok noem ik altijd bij hun nick. Behalve heatwave, maar die kende ik al voor fok
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79713039
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks

Vlarp bijvoorbeeld
Eigenlijk best erg he?
Je zou het kunnen uitleggen als een gebrek aan interesse. Maar zo flauw ben ik natuurlijk niet.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:15:11 #183
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713059
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Godtje het volgende:

[..]

Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
ja, maar om nou bijvoorbeeld mijn nick uit te schreeuwen... nondeju, dan is het moment al klaar voor je begonnen bent met roepen
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:15:27 #184
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713069
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
lijkt me ook echt wat voor hem om dat te doen jah
  maandag 29 maart 2010 @ 17:15:33 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713076
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex
Hij noemt je Engeltje?
Dat kan toch ook liefkozend bedoeld zijn!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:15:42 #186
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713086
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ripley het volgende:
Jij bent de enige die zaterdag steeds aanhaalt anders
Nou. Nee. Je lult.

Zeikwijf. .
pi_79713092
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
Mag er toch vanuit gaan dat men elkaar al wat beter kent, voor over gaat op de oudste beweging
De fokers(ters) die ik bij naam kan, die gebruik ik dan ook in elk soort van conversatie
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79713097
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
Er zijn hier relaties gestrand op minder.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:16:18 #189
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713108
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nou. Nee. Je lult.

Zeikwijf. .
Ik ook van jou. Popje.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:16:20 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713111
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je zou het kunnen uitleggen als een gebrek aan interesse. Maar zo flauw ben ik natuurlijk niet.
Ik weet wel hoe ze heten hoor
Alleen ik gebruik die namen nooit
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:16:36 #191
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713121
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Er zijn hier relaties gestrand op minder.
och, als je daar al wakker van ligt
liever zo, dan tijdens de sex
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:16:47 #192
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713128
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
KREEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
Kwam je ofzo? ik hoorde het buiten hier.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:17:06 #193
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713139
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Er zijn hier relaties gestrand op minder.
Ach, zolang ie het alleen doet als ik iets sufs doe vind ik het niet erg
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79713147
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

och, als je daar al wakker van ligt
liever zo, dan tijdens de sex
Ik niet. Mcdreamy wel. Dat wakker liggen was juist het hele probleem.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:17:33 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713159
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kwam je ofzo? ik hoorde het buiten hier.
Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:17:41 #196
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713165
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik niet. Mcdreamy wel. Dat wakker liggen was juist het hele probleem.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79713173
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk.
Dat dus.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:18:12 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713188
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
Ik merk trouwens een enooooorm verschil tussen mijn reacties op Krea nu, en de reacties op Krea van mij in 't begin dat ik hier kwam

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:18:17 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713189
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
Ik ben het gewend.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:18:22 #200
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79713194
Eten
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')