Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wtf zijn yvonne en iteejer!?
oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
Ik niet. Maar ik hoor wel eens in filmpjes dat mensen dat wel doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk. Zbbrox is ook niet zo lekker uit te schreeuwen daarnaast
oh ja behalve bij mij danquote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zijn bekende ( behalve bij jou) fokkers
Maar wel een waarheid sprekende lul. Sting = cutequote:Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga ff testenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
Ow ja, vrienden van fok noem ik altijd bij hun nick. Behalve heatwave, maar die kende ik al voor fokquote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks
Vlarp bijvoorbeeld
Eigenlijk best erg he?
Je zou het kunnen uitleggen als een gebrek aan interesse. Maar zo flauw ben ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks
Vlarp bijvoorbeeld
Eigenlijk best erg he?
ja, maar om nou bijvoorbeeld mijn nick uit te schreeuwen... nondeju, dan is het moment al klaar voor je begonnen bent met roepenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
Hij noemt je Engeltje?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex
Nou. Nee. Je lult.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ripley het volgende:
Jij bent de enige die zaterdag steeds aanhaalt anders
Mag er toch vanuit gaan dat men elkaar al wat beter kent, voor over gaat op de oudste bewegingquote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?![]()
Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
Er zijn hier relaties gestrand op minder.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
Ik weet wel hoe ze heten hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het kunnen uitleggen als een gebrek aan interesse. Maar zo flauw ben ik natuurlijk niet.
och, als je daar al wakker van ligtquote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn hier relaties gestrand op minder.
Ach, zolang ie het alleen doet als ik iets sufs doe vind ik het niet ergquote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn hier relaties gestrand op minder.
Ik niet. Mcdreamy wel. Dat wakker liggen was juist het hele probleem.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, als je daar al wakker van ligt![]()
liever zo, dan tijdens de sex
Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kwam je ofzo? ik hoorde het buiten hier.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet. Mcdreamy wel. Dat wakker liggen was juist het hele probleem.
Dat dus.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk.
Ik merk trouwens een enooooorm verschil tussen mijn reacties op Krea nu, en de reacties op Krea van mij in 't begin dat ik hier kwamquote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
Ik ben het gewend.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |