Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.
En laat jezelf al helemaal niet opnaaien door mij!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.
Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
Of iets weglachen, negeren en niet gelijk dat punt door drukken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.
Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
Wat tof dat jij het met mij eens bentquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.
beetje sneuquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.quote:
Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn meningquote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.![]()
Doe eens een linkje of samenvatting Engeltje?
Ja, ik zag het. Goed van je.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel)
Ik ga hier niet eens op reagerenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik vind het 1 grote relnicht, die Godtquote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetje sneuOnderonsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetje sneuOw, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
ZONNETJE!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Goed van je.
Wil je een sticker?
oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steedsquote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik denk ook dat als je je hand in Rips boezem zou steken dat ze er dan op zou klappenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel)
exactquote:Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.
Het zit wel diep he?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn mening
Over bepaalde steeds terugkerende reacties in S&G.
Maar dat staat los van [Singles].
...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik heb dan denk ik niet zo de behoefte om te shockeren of zoquote:Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steeds) en dus een soort van aandacht, maar dege waar ik dat mee doe die zoent dan ook wel enorm lekker en zo'n kans wil ik gewoonweg ook niet aan me voorbij laten gaan
Dit gaat toch over iets anders?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |