abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79711666
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.
Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.

Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
  maandag 29 maart 2010 @ 16:42:33 #77
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79711703
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.

Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
En laat jezelf al helemaal niet opnaaien door mij!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79711735
Ik ga het mezelf eens makkelijk maken, ik ga eens naar huis. 1,5 uur Fok-vrij
pi_79711756
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
pi_79711758
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.
pi_79711759
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.

Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
Of iets weglachen, negeren en niet gelijk dat punt door drukken.
Dan zal ik volgende keer 5 posts wachten met reageren.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:44:07 #82
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79711768
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef krengetje het volgende:

[..]

oh?
Ik niet
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 16:44:42 #83
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79711792
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.
Wat tof dat jij het met mij eens bent
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 16:45:31 #84
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_79711820
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
beetje sneu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  maandag 29 maart 2010 @ 16:45:33 #85
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711821
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef krengetje het volgende:

[..]

Precies
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:45:34 #86
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79711822
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef krengetje het volgende:
oh?
Het is raar dat ik dat verrassend vond? .
  maandag 29 maart 2010 @ 16:46:20 #87
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711867
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.
Doe eens een linkje of samenvatting Engeltje?
Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn mening
Over bepaalde steeds terugkerende reacties in S&G.
Maar dat staat los van [Singles].
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:46:26 #88
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711872
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
Ja, ik zag het. Goed van je.

Wil je een sticker?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79711898
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik ga hier niet eens op reageren
  maandag 29 maart 2010 @ 16:47:22 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711912
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
Ik vind het 1 grote relnicht, die Godt

*aait Godt over de bol*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79711919
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

beetje sneu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderonsje
  maandag 29 maart 2010 @ 16:47:29 #92
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711921
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

beetje sneu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79711930
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, ik zag het. Goed van je.

Wil je een sticker?
ZONNETJE!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:47:45 #94
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79711933
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steeds ) en dus een soort van aandacht, maar dege waar ik dat mee doe die zoent dan ook wel enorm lekker en zo'n kans wil ik gewoonweg ook niet aan me voorbij laten gaan
  maandag 29 maart 2010 @ 16:48:17 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79711959
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
(owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
Ik denk ook dat als je je hand in Rips boezem zou steken dat ze er dan op zou klappen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79711971
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ow, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.
exact
  maandag 29 maart 2010 @ 16:48:37 #97
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79711973
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn mening
Over bepaalde steeds terugkerende reacties in S&G.
Maar dat staat los van [Singles].
Het zit wel diep he?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:48:49 #98
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79711980
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:48:56 #99
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79711988
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steeds ) en dus een soort van aandacht, maar dege waar ik dat mee doe die zoent dan ook wel enorm lekker en zo'n kans wil ik gewoonweg ook niet aan me voorbij laten gaan
Ik heb dan denk ik niet zo de behoefte om te shockeren of zo En aandacht krijg je toch al zat als vrouw in de kroeg, toch?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:49:19 #100
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712001
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.
Dit gaat toch over iets anders?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')