abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79713196
Krea, waar blijft die pm waar ik recht op heb?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:18:25 #202
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713198
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat dus.
alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:19:06 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713234
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk trouwens een enooooorm verschil tussen mijn reacties op Krea nu, en de reacties op Krea van mij in 't begin dat ik hier kwam
Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:19:50 #204
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713267
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
Krea, waar blijft die pm waar ik recht op heb?
Even teruglezen. Korsakov.
pi_79713273
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
ga wel weer terug op mn oude nick
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 17:20:08 #206
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713284
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.
Niet waar, je was net zelf helemaal van de flowerpower en samen bloempjes plukken en zo. Softie.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:20:21 #207
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713294
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Thrust het volgende:

[..]

ga wel weer terug op mn oude nick
bij jou is dat natuurlijk anders
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:21:11 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713313
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.


Nou dan moet je gewoonw eer een keer een gevoelige snaar bij me raken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:21:40 #209
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713327
ik heb pijn aan mn duim..
ik heb geleerd op het werk dat ik niet met elastiekjes kan schieten, maar dat ik wel enorm goed ben in beschoten worden
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:22:52 #210
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713375
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Ripley het volgende:
Niet waar, je was net zelf helemaal van de flowerpower en samen bloempjes plukken en zo. Softie.
Niet waar, ik krijg gewoon jeuk van sommige discussies. Er is nog steeds niets mis met het verrotschelden van Ang3l, of een andere kutuser.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:23:14 #211
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713387
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niet waar, ik krijg gewoon jeuk van sommige discussies. Er is nog steeds niets mis met het verrotschelden van Ang3l, of een andere kutuser.
en toch doe je het niet
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79713400
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

bij jou is dat natuurlijk anders
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb pijn aan mn duim..
ik heb geleerd op het werk dat ik niet met elastiekjes kan schieten, maar dat ik wel enorm goed ben in beschoten worden
weer druk op je werk?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 17:24:46 #213
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713443
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef Thrust het volgende:

[..]


[..]

weer druk op je werk?
het begon met een elastiekje, het eindigde in 2 doosjes elastiekjes, met ik die onder het bureau weggedoken zat, terwijl er drie man op me zaten te schieten

erg drukke productieve dag idd
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:24:58 #214
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713457
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Kreator het volgende:

ik krijg gewoon jeuk
Moet je eens naar laten kijken
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:25:58 #215
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713492
mja, even eten
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:26:23 #216
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713513
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En toch doe je het niet
Dat hoor ik steeds vaker. Ik zal mijn ware aard weer eens naar boven toveren. .
pi_79713527
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:26:44 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713528
Ik heb nu de hele tijd in m'n hoofd:

Krea, krea. Ik oefen nu gewoon alvast je naam. Voor als ik straks voor je sta.
Gewoon steeds Krea, krea, al heb je geen idee van mijn bestaan. Wacht maar af, ik kom er aaaaan!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:26:49 #219
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713530
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef Ripley het volgende:
Moet je eens naar laten kijken
Ik heb het sinds ik jou 'ken'.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:27:46 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713555
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

Moet je eens naar laten kijken
Even voor de duidelijkheid, dat soort jeuk heeft ie NIET van mij gekregen!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:27:51 #221
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713558
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb het sinds ik jou 'ken'.
Wisselend virtueel contact he
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:28:03 #222
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713571
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
oh ttttreeeeeeeeeeeeeeeboohniaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nope dat ga ik niet redden....
(wel veel anussen trouwens )
pi_79713584
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, even eten
oh ja eten, ga ook maar aan de speurtocht naar voedsel beginnen
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 17:28:24 #224
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713592
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
Ik heb 4 namen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:28:32 #225
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713600
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh ttttreeeeeeeeeeeeeeeboohniaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nope dat ga ik niet redden....
Kom jij zo snel duim?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')