alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekkerquote:
Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk trouwens een enooooorm verschil tussen mijn reacties op Krea nu, en de reacties op Krea van mij in 't begin dat ik hier kwam
Even teruglezen. Korsakov.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
Krea, waar blijft die pm waar ik recht op heb?
ga wel weer terug op mn oude nickquote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
Niet waar, je was net zelf helemaal van de flowerpower en samen bloempjes plukken en zo. Softie.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.
bij jou is dat natuurlijk andersquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.
Niet waar, ik krijg gewoon jeuk van sommige discussies. Er is nog steeds niets mis met het verrotschelden van Ang3l, of een andere kutuser.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Ripley het volgende:
Niet waar, je was net zelf helemaal van de flowerpower en samen bloempjes plukken en zo. Softie.
en toch doe je het nietquote:Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet waar, ik krijg gewoon jeuk van sommige discussies. Er is nog steeds niets mis met het verrotschelden van Ang3l, of een andere kutuser.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij jou is dat natuurlijk anders
weer druk op je werk?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb pijn aan mn duim..
ik heb geleerd op het werk dat ik niet met elastiekjes kan schieten, maar dat ik wel enorm goed ben in beschoten worden
het begon met een elastiekje, het eindigde in 2 doosjes elastiekjes, met ik die onder het bureau weggedoken zat, terwijl er drie man op me zaten te schietenquote:
Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dat soort jeuk heeft ie NIET van mij gekregen!quote:
oh ttttreeeeeeeeeeeeeeeboohniaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
oh ja eten, ga ook maar aan de speurtocht naar voedsel beginnenquote:
Ik heb 4 namenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom jij zo snel duim?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ttttreeeeeeeeeeeeeeeboohniaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nope dat ga ik niet redden....
Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?quote:
als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ikquote:Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
..GvsE? Hoe kan ik hier nu hatelijk op reageren? Ik ben wat roestig en melangoliek...quote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Krea, krea. Ik oefen nu gewoon alvast je naam. Voor als ik straks voor je sta.
Gewoon steeds Krea, krea, al heb je geen idee van mijn bestaan. Wacht maar af, ik kom er aaaaan!
Daarom doe ik er ook niet aan.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:30 schreef Duimelot het volgende:
als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ik
Van mij maak je geen bordjequote:Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:34 schreef Duimelot het volgende:
jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?Nee, jij wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat kreun jij uit dan ?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:niet weer die bi seksuele aandacht trekkerij he
nooit geprobeerd, was niet in me opgekomen eigenlijkquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is toch al jaren bekend dat Zeeland saai is?
Ik doe iig weer mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat een top poging van je om het gezellig te maken!
Zal je nooit weten.quote:
Mijn mam ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja he, ben ondertussen aardappels aan het schillen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |