abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79713196
Krea, waar blijft die pm waar ik recht op heb?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:18:25 #202
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713198
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat dus.
alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:19:06 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713234
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk trouwens een enooooorm verschil tussen mijn reacties op Krea nu, en de reacties op Krea van mij in 't begin dat ik hier kwam
Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:19:50 #204
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713267
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
Krea, waar blijft die pm waar ik recht op heb?
Even teruglezen. Korsakov.
pi_79713273
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
ga wel weer terug op mn oude nick
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 17:20:08 #206
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713284
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.
Niet waar, je was net zelf helemaal van de flowerpower en samen bloempjes plukken en zo. Softie.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:20:21 #207
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713294
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Thrust het volgende:

[..]

ga wel weer terug op mn oude nick
bij jou is dat natuurlijk anders
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:21:11 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713313
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.


Nou dan moet je gewoonw eer een keer een gevoelige snaar bij me raken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:21:40 #209
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713327
ik heb pijn aan mn duim..
ik heb geleerd op het werk dat ik niet met elastiekjes kan schieten, maar dat ik wel enorm goed ben in beschoten worden
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:22:52 #210
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713375
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Ripley het volgende:
Niet waar, je was net zelf helemaal van de flowerpower en samen bloempjes plukken en zo. Softie.
Niet waar, ik krijg gewoon jeuk van sommige discussies. Er is nog steeds niets mis met het verrotschelden van Ang3l, of een andere kutuser.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:23:14 #211
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713387
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niet waar, ik krijg gewoon jeuk van sommige discussies. Er is nog steeds niets mis met het verrotschelden van Ang3l, of een andere kutuser.
en toch doe je het niet
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79713400
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

bij jou is dat natuurlijk anders
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb pijn aan mn duim..
ik heb geleerd op het werk dat ik niet met elastiekjes kan schieten, maar dat ik wel enorm goed ben in beschoten worden
weer druk op je werk?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 17:24:46 #213
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713443
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef Thrust het volgende:

[..]


[..]

weer druk op je werk?
het begon met een elastiekje, het eindigde in 2 doosjes elastiekjes, met ik die onder het bureau weggedoken zat, terwijl er drie man op me zaten te schieten

erg drukke productieve dag idd
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:24:58 #214
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713457
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Kreator het volgende:

ik krijg gewoon jeuk
Moet je eens naar laten kijken
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:25:58 #215
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79713492
mja, even eten
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:26:23 #216
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713513
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En toch doe je het niet
Dat hoor ik steeds vaker. Ik zal mijn ware aard weer eens naar boven toveren. .
pi_79713527
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:26:44 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713528
Ik heb nu de hele tijd in m'n hoofd:

Krea, krea. Ik oefen nu gewoon alvast je naam. Voor als ik straks voor je sta.
Gewoon steeds Krea, krea, al heb je geen idee van mijn bestaan. Wacht maar af, ik kom er aaaaan!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:26:49 #219
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713530
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef Ripley het volgende:
Moet je eens naar laten kijken
Ik heb het sinds ik jou 'ken'.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:27:46 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713555
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

Moet je eens naar laten kijken
Even voor de duidelijkheid, dat soort jeuk heeft ie NIET van mij gekregen!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:27:51 #221
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713558
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb het sinds ik jou 'ken'.
Wisselend virtueel contact he
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:28:03 #222
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713571
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
oh ttttreeeeeeeeeeeeeeeboohniaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nope dat ga ik niet redden....
(wel veel anussen trouwens )
pi_79713584
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, even eten
oh ja eten, ga ook maar aan de speurtocht naar voedsel beginnen
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 17:28:24 #224
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713592
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
Ik heb 4 namen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:28:32 #225
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79713600
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh ttttreeeeeeeeeeeeeeeboohniaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nope dat ga ik niet redden....
Kom jij zo snel duim?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:29:09 #226
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713626
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Kom jij zo snel duim?
nee dan ben ik mn tekst kwijt
  maandag 29 maart 2010 @ 17:29:50 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79713653
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nee dan ben ik mn tekst kwijt
Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79713672
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Duimelot het volgende:
(wel veel anussen trouwens )
Rare jongens, die Romeinen.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:30:49 #229
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713694
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ik
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:31:42 #230
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79713724
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Krea, krea. Ik oefen nu gewoon alvast je naam. Voor als ik straks voor je sta.
Gewoon steeds Krea, krea, al heb je geen idee van mijn bestaan. Wacht maar af, ik kom er aaaaan!
..GvsE? Hoe kan ik hier nu hatelijk op reageren? Ik ben wat roestig en melangoliek...
pi_79713749
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb 4 namen
mijn naam bestaat maar uit 12 lettergrepen
pi_79713758
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:30 schreef Duimelot het volgende:
als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ik
Daarom doe ik er ook niet aan.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:33:07 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_79713766
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
Van mij maak je geen bordje
pi_79713784
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Van mij maak je geen bordje
Aan de naam te zien gebeurd dat vanzelf.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:34:26 #235
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713820
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Daarom doe ik er ook niet aan.
jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79713855
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:33 schreef Cue_ het volgende:
Van mij maak je geen bordje
Ik zie een match.. Auto & Cue.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:35:29 #237
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713856
ik hoor trouwens mijn naam wel vaker voorbijkomen tijdens een orgasme, zal wel een makkelijke uitkreunbare naam zijn ofzo....
wordt er zelf niet heter van heb ik gemerkt
  maandag 29 maart 2010 @ 17:36:05 #238
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713883
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik zie een match.. Auto & Cue.
niet weer die bi seksuele aandacht trekkerij he
pi_79713892
Het is saai hier eigenlijk.
pi_79713896
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:34 schreef Duimelot het volgende:
jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij wel dan?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:36:44 #241
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713908
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
Het is saai hier eigenlijk.
ja he, ben ondertussen aardappels aan het schillen
  maandag 29 maart 2010 @ 17:36:49 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_79713910
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik zie een match.. Auto & Cue.
Uh.. ik doe er niet aan mee
pi_79713917
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
Het is saai hier eigenlijk.
Het is toch al jaren bekend dat Zeeland saai is?
pi_79713919
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
Het is saai hier eigenlijk.
wat een top poging van je om het gezellig te maken!
  maandag 29 maart 2010 @ 17:37:10 #245
101353 mrbox
Miep miep
pi_79713921
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
Het is saai hier eigenlijk.
wat kreun jij uit dan ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79713922
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
niet weer die bi seksuele aandacht trekkerij he
  maandag 29 maart 2010 @ 17:37:39 #247
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79713934
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, jij wel dan?
nooit geprobeerd, was niet in me opgekomen eigenlijk
maar sja mn motto is: je moet alles eens geprobeerd hebben
dus ik zal het binnenkort es testen wie weet is het wel uber geil
pi_79713958
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is toch al jaren bekend dat Zeeland saai is?
crap.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

wat een top poging van je om het gezellig te maken!
Ik doe iig weer mee.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef mrbox het volgende:

[..]

wat kreun jij uit dan ?
Zal je nooit weten.
pi_79713970
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja he, ben ondertussen aardappels aan het schillen
Mijn mam ook.
pi_79713975
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
Zal je nooit weten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')