abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79712006
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?

Hmmm.. zou kunnen kloppen dan Alleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
  Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:49:46 #102
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79712020
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Ripley het volgende:
Dit gaat toch over iets anders?
Niet echt.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:49:52 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712026
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Jij bedoelt de bisexuele breezersletjes?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79712035
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dit gaat toch over iets anders?
Nee het gaat er nu over of ik kom om te rellen.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:50:13 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712045
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?

Hmmm.. zou kunnen kloppen dan Alleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
Ik zeg: dat gaan we uitproberen dan!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:50:21 #106
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712054
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?

Hmmm.. zou kunnen kloppen dan Alleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:50:26 #107
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79712058
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nee het gaat er nu over of ik kom om te rellen.
Ik ook!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79712082
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zeg: dat gaan we uitproberen dan!
hehe, ik rook dat jij er niet was van het weekend, dus ik was maar naar maastricht gegaan voor een theater voorstelling.. Hebben we andere mensen nodig om die te shockeren?!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:51:21 #109
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79712097
ik ga maar eens naar huis
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:51:30 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712103
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het zit wel diep he?
Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".
Verder niks. Ik heb wel meer users die ik niet leuk vind.
Bij sommigen herzie ik mijn mening als ik ze langer "ken" en bij sommigen niet.
Wie weet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79712104
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ik ook!
Jij loopt mij alleen achter mijn kont aan heb ik net begrepen. Dus als we mijn antwoord weten dan voldoet die ook voor jou.
pi_79712134
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Hmmm.. Denk dat dat ook zeker voor de meeste geld.. Voor mij geld echter dat als ik geil ben en zin heb om te zoenen het me niet veel meer uitmaakt als ik met een man of een vrouw zoen.. Hoewel.. een super sexy stuk vrouwelijk vleesch doet het wel beter moet ik toegeven.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:52:21 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79712145
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij was Niet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79712157
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".
Verder niks.
Hihi als iemand anders diep tegen je zegt reageer je heel anders.
Dit moet echt serieus zijn.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:52:54 #115
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79712172
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb dan denk ik niet zo de behoefte om te shockeren of zo En aandacht krijg je toch al zat als vrouw in de kroeg, toch?
niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzo
het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier

het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
  maandag 29 maart 2010 @ 16:53:40 #116
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79712202
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij was Niet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
Het werd ook even getriggerd daardoor en door het benadrukken hier ervan. Zoals ik al zei: ik was er niet bij in die situatie dus ik heb geen idee, het ging me nu even om over het algemeen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:53:42 #117
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79712206
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
oh ik heb toch echt erbij gezegd dat ik t met die meid heel erg kan waarderen
pi_79712231
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:

[..]

niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzo
het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier

het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
jij hebt er echt een hele theorie achter! Damn, ben ik even simpel
  maandag 29 maart 2010 @ 16:54:27 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79712248
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Zeg, zoenen met mij is anders ont-zet-tend geil hoor
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:54:37 #120
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79712254
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef djayzz het volgende:
ik ga maar eens naar huis
Fijne reis!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79712269
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:


het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier

het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
Ik zal wel heel dom zijn maar nu geef je het toch toe om het 1 zin later weer tegen te spreken?
Je moet lekker zelf weten wat je doet maar om het te doen om andere gespreksstof te geven....

Misschien moet je dan eens een leukere kroeg opzoeken.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:55:16 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79712285
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het werd ook even getriggerd daardoor en door het benadrukken hier ervan. Zoals ik al zei: ik was er niet bij in die situatie dus ik heb geen idee, het ging me nu even om over het algemeen.
Ik snap ook wel wat je bedoelt hoor Maar in het geval van Krengel en mij was het dus geen aandachttrekken. Hoewel ik je meteen geloof als je zegt dat het vaak gebeurt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79712287
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij was Niet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
Precies
pi_79712290
tvp
  maandag 29 maart 2010 @ 16:55:26 #125
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79712293
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
oh en valt me nu in, we hebben het ook wel eens gedaan om juist van een aantal lastige mannen af te komen, ze proberen duidelijk te maken dat mannen niet ons ding is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')