Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Jij bedoelt de bisexuele breezersletjes?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
Ik zeg: dat gaan we uitproberen dan!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?
Hmmm.. zou kunnen kloppen danAlleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?
Hmmm.. zou kunnen kloppen danAlleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
Ik ook!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee het gaat er nu over of ik kom om te rellen.
hehe, ik rook dat jij er niet was van het weekend, dus ik was maar naar maastricht gegaan voor een theater voorstelling.. Hebben we andere mensen nodig om die te shockeren?!quote:
Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".quote:
Jij loopt mij alleen achter mijn kont aan heb ik net begrepen. Dus als we mijn antwoord weten dan voldoet die ook voor jou.quote:
Hmmm.. Denk dat dat ook zeker voor de meeste geld.. Voor mij geld echter dat als ik geil ben en zin heb om te zoenen het me niet veel meer uitmaakt als ik met een man of een vrouw zoen.. Hoewel.. een super sexy stuk vrouwelijk vleesch doet het wel beter moet ik toegeven.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij wasquote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Hihi als iemand anders diep tegen je zegt reageer je heel anders.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".
Verder niks.
niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb dan denk ik niet zo de behoefte om te shockeren of zoEn aandacht krijg je toch al zat als vrouw in de kroeg, toch?
Het werd ook even getriggerd daardoor en door het benadrukken hier ervan. Zoals ik al zei: ik was er niet bij in die situatie dus ik heb geen idee, het ging me nu even om over het algemeen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij wasNiet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
oh ik heb toch echt erbij gezegd dat ik t met die meid heel erg kan waarderenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzo
het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier
het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
Zeg, zoenen met mij is anders ont-zet-tend geil hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
Ik zal wel heel dom zijn maar nu geef je het toch toe om het 1 zin later weer tegen te spreken?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier
het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
Ik snap ook wel wat je bedoelt hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het werd ook even getriggerd daardoor en door het benadrukken hier ervan. Zoals ik al zei: ik was er niet bij in die situatie dus ik heb geen idee, het ging me nu even om over het algemeen.
Preciesquote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij wasNiet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
oh en valt me nu in, we hebben het ook wel eens gedaan om juist van een aantal lastige mannen af te komen, ze proberen duidelijk te maken dat mannen niet ons ding isquote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |