Ik ben ook lang niet altijd serieus en vrij impulsiefquote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzo
het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier
het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi als iemand anders diep tegen je zegt reageer je heel anders.![]()
Dit moet echt serieus zijn.
Beaamt. (het aandachtgedeelte dan. Of Krengetje lekker kan zoenen weet ik nietquote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij wasNiet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal wel heel dom zijn maar nu geef je het toch toe om het 1 zin later weer tegen te spreken?![]()
Je moet lekker zelf weten wat je doet maar om het te doen om andere gespreksstof te geven....![]()
Misschien moet je dan eens een leukere kroeg opzoeken.
Ik dnek dat dat een ultieme manier is om niet van een man af te komen eigenlijk - meeste mannen geloven niet in lesbisch, alleeen in biseksueel ;Pquote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh en valt me nu in, we hebben het ook wel eens gedaan om juist van een aantal lastige mannen af te komen, ze proberen duidelijk te maken dat mannen niet ons ding is
Jou nemenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]neem mij nu niet altijd zo serieus, dat ben ik toch ook niet!
Daar gaat het dus fout!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]neem mij nu niet altijd zo serieus, dat ben ik toch ook niet!
God zij dank was jij er niet las ikquote:
ik begrijp wel wat je bedoeld hoor en ben het vaak ook met je eens alleen als ikzelf even zo'n bui heb dan nietquote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ook lang niet altijd serieus en vrij impulsief![]()
Hetw as gewoon even de indruk die ik heb als er weer twee meiden aan de bar gaan zitten tongen of zo - dan vraag ik me af od ze zo verlegen zitten om aandacht dat ze die zo moeten halen. Zelfde als die chicks die sexy tegen een paal aan gaan dansen en zo zeg maar
Maar jullie kwamen vervolgens wel heel expliciet binnen even melden hoe goed jullie elkaar vonden zoenen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap ook wel wat je bedoelt hoorMaar in het geval van Krengel en mij was het dus geen aandachttrekken. Hoewel ik je meteen geloof als je zegt dat het vaak gebeurt.
Ik geloof juist nooit zo in Bi.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dnek dat dat een ultieme manier is om niet van een man af te komen eigenlijk - meeste mannen geloven niet in lesbisch, alleeen in biseksueel ;P
Vieze schaarders!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaat het dus fout!En straks baby weer op mijn dak dat ik loop te rellen!
Nou jullie worden bedankt!Dat jullie allemaal mogen stikken in elkaars slijm en kutvocht!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dnek dat dat een ultieme manier is om niet van een man af te komen eigenlijk - meeste mannen geloven niet in lesbisch, alleeen in biseksueel ;P
Nee, niet klaar! ik wil zeiken om het zeiken! Dus ga liggen en accepteer mijn zeik!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond.. Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.
Klaar toch?
ik krijg hier hele nare gedachtes bijquote:Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, niet klaar! ik wil zeiken om het zeiken! Dus ga liggen en accepteer mijn zeik!
he snuit je bent er ook! hoeist?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jou nemen
Oh god, het wordt weer lente!
Krea begon door op het station in een doos te gaan liggen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg hier hele nare gedachtes bij
We hadden op de verjaardag afgelopen vrijdag de discussie wanneer iemand nou bi is. En we kwamen er niet helemaal uitquote:Op maandag 29 maart 2010 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof juist nooit zo in Bi.![]()
Er schiet altijd door mijn hoofd: Make up your fucking mind!!!
Maar het schijnt te bestaan als ik ze mag geloven.
dit is [Singles], wat denk je zelf?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond.. Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.
Klaar toch?
Why so serious? Je moet niet alles zo persoonlijk nemen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".
Verder niks. Ik heb wel meer users die ik niet leuk vind.
Bij sommigen herzie ik mijn mening als ik ze langer "ken" en bij sommigen niet.
Wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |