abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79716200
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vesten. Die kutdingen zitten nooit lekker, althans...snel niet meer.
Mee oneens
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:46:50 #52
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79716203
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

niet?
nou ja, soms dan
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79716211
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef krengetje het volgende:

[..]

Veul te grote vesten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vest heb ik gewoon een M ofwel 38. Dus geen idee wat 28 dan wordt
Maar deze vesten die ik heb zijn alledrie door iets gekrompen ofzo. Dus zitten beetje vervelend.
pi_79716226
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef vencodark het volgende:
Onbewust of onderbewust. Of zou het aan kpd liggen?
Zit jij KPD te kijken?
Nou ja, ik had het kunnen weten na die webcam sessie
pi_79716229
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef STING het volgende:

[..]

Venco, nu heb je me ook aangestoken
pi_79716238
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef krengetje het volgende:

[..]

dat zei ik helemaal niet *stampvoet
ik weet het.
ik las het
  maandag 29 maart 2010 @ 18:47:41 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79716242
Nah.... hoorde net het verhaal van de verdwijning van Plukkie (mijn lievelingskat hier, de kat van 1 van de bewoonsters ) die dus ruim 2 maanden weg is geweest. Posters en alles opgehangen etc. Dat beest is echt de lieveling van velen hier

Mijn buurman is verhuist. Eind 2009 heeft ie z'n spullen al weggehaald en nu staat het huis te koop. Zijn kids, net als die van hier onder, speelden altijd met Plukkie. Dat beest is ook gewoon goddamn lief en mooi en aanhankelijk. Wat bleek nou? Had die buurman de kat gewoon meegenomen naar zijn nieuwe huis, voor de kids! WTF?!

"Ja, ik zag hem lopen over straat en wist niet van wie is was en dacht dat ie verwaarloosd werd". Wist niet van wie ie was, My ass! Je kinderen noemen hem zelfs bij naam. Iedereen hier weet van wie die is! Verwaarloosd my ass! dat beest is hardstikke flink en mooi!

Wat een naaistreek zeg! Ze was er achtergekomen omdat de kids van hem tegen de kids van haar gezegd hadden een keer Äls w egaan verhuizen nemen we'm mee!" Zij dacht dat dat een grapje was maar is het uiteindelijk, toen de buurman nog een x wat laatste spullen kwam halen, toch eens gaan vragen. Bleek dus echt zo te zijn.

Dan kun je toch niet MAKEN?!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79716245
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef STING het volgende:

[..]

Zit jij KPD te kijken?
Nou ja, ik had het kunnen weten na die webcam sessie

Wanneer houden we jouw webcamsessie?
pi_79716246
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vest heb ik gewoon een M ofwel 38. Dus geen idee wat 28 dan wordt
Maar deze vesten die ik heb zijn alledrie door iets gekrompen ofzo. Dus zitten beetje vervelend.
In die 2 bijna dezelfde broeken die toch niet pastte had je toch 27?
pi_79716259
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:

[..]



niet dat daar veel voor nodig is, maar dat terzijde
pi_79716278
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef krengetje het volgende:

[..]

Veul te grote vesten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je degene aan wat je van mij heb gekregen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716282
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:

[..]


Wanneer houden we jouw webcamsessie?
Misschien als ik ook een keertje dronken ben
pi_79716291
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Had het ook niet over jou schat
Dat wou ik toch maar ff duidelijk hebben.
pi_79716297
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb je degene aan wat je van mij heb gekregen?
maar die is niet veul te groot

Ohja, je zit vol
  maandag 29 maart 2010 @ 18:49:40 #65
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79716316
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef krengetje het volgende:


Ohja, je zit vol
zaterdag was het andersom?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79716325
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef djayzz het volgende:

[..]

zaterdag was het andersom?
pi_79716326
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik moest denken aan 'heeeeere's Johnny'... Maar dat is weer wat anders. Wel tof, though
The Shining nog nooit gezien
pi_79716328
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Nah.... hoorde net het verhaal van de verdwijning van Plukkie (mijn lievelingskat hier, de kat van 1 van de bewoonsters ) die dus ruim 2 maanden weg is geweest. Posters en alles opgehangen etc. Dat beest is echt de lieveling van velen hier

Mijn buurman is verhuist. Eind 2009 heeft ie z'n spullen al weggehaald en nu staat het huis te koop. Zijn kids, net als die van hier onder, speelden altijd met Plukkie. Dat beest is ook gewoon goddamn lief en mooi en aanhankelijk. Wat bleek nou? Had die buurman de kat gewoon meegenomen naar zijn nieuwe huis, voor de kids! WTF?!

"Ja, ik zag hem lopen over straat en wist niet van wie is was en dacht dat ie verwaarloosd werd". Wist niet van wie ie was, My ass! Je kinderen noemen hem zelfs bij naam. Iedereen hier weet van wie die is! Verwaarloosd my ass! dat beest is hardstikke flink en mooi!

Wat een naaistreek zeg! Ze was er achtergekomen omdat de kids van hem tegen de kids van haar gezegd hadden een keer Äls w egaan verhuizen nemen we'm mee!" Zij dacht dat dat een grapje was maar is het uiteindelijk, toen de buurman nog een x wat laatste spullen kwam halen, toch eens gaan vragen. Bleek dus echt zo te zijn.

Dan kun je toch niet MAKEN?!
Categorie ontvoering
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79716329
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef krengetje het volgende:

[..]

In die 2 bijna dezelfde broeken die toch niet pastte had je toch 27?
Ja maar weet niet of die maten dan ook gelden voor vesten enzo.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef STING het volgende:

[..]

niet dat daar veel voor nodig is, maar dat terzijde
Om jou aan te steken is niet veel nodig?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef STING het volgende:

[..]

Misschien als ik ook een keertje dronken ben
Ik bestel wel wat ghb pillen bij Krengetje.
* doet smsje.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:50:04 #70
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716332
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef Ang3l het volgende:


Dan kun je toch niet MAKEN?!
Dat is wel heel erg
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716343
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef STING het volgende:

[..]

The Shining nog nooit gezien
dat méén je niet
  maandag 29 maart 2010 @ 18:50:32 #72
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716353
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef STING het volgende:

[..]

The Shining nog nooit gezien
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716356
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef STING het volgende:

[..]

The Shining nog nooit gezien
In de hoek! Schaam je.
pi_79716364
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
Ik bestel wel wat ghb pillen bij Krengetje.
* doet smsje.
Want? Bij FF heeft het ook gewerkt?
pi_79716370
Ik heb The Godfather nooit gezien.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:50:58 #76
101353 mrbox
Miep miep
pi_79716373
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:

[..]


Wanneer houden we jouw webcamsessie?
Was je niet afgeschrikt @ KPD ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79716375
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja maar weet niet of die maten dan ook gelden voor vesten enzo.
[..]


Ik bestel wel wat ghb pillen bij Krengetje.
* doet smsje.
Ik had het over broeken lieverd

Enne, hoeveel GHB heb je nodig?
pi_79716378
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
Ik heb The Godfather nooit gezien.
Schaam je! In de hoek jij
  maandag 29 maart 2010 @ 18:51:10 #79
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716382
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef djayzz het volgende:

[..]

zaterdag was het andersom?
Wat een rare toespelingen weer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716383
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef STING het volgende:

[..]

Want? Bij FF heeft het ook gewerkt?
Krengetje zegt van wel.
pi_79716392
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef STING het volgende:

[..]

Want? Bij FF heeft het ook gewerkt?
ja
pi_79716401
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef mrbox het volgende:

[..]

Was je niet afgeschrikt @ KPD ?
Haha, nee daar is meer voor nodig.
pi_79716403
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
Ik heb The Godfather nooit gezien.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:52:00 #84
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79716416
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
Ik heb The Godfather nooit gezien.
ik ook niet
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79716423
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik had het over broeken lieverd

Enne, hoeveel GHB heb je nodig?
Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?
Met hoeveel kreeg je FF voor de cam.?
pi_79716425
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, nee daar is meer vocht voor nodig.
las ik
  maandag 29 maart 2010 @ 18:52:31 #87
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79716433
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Categorie ontvoering
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg
Ja ik vind het echt Echt ECHT heel erg een naaistreek.

Ik bedoel, dat beest zit ook heel vaak bij mij en ik vind hem superlief, maar als ik ga verhuizen denk ik toch ook niet "Ik vind 'm leuk, weet je wat... ik neem hem gewoon mee!"

Ik had hem serieus aangeklaagd of zo, of beschuldigd bij de politie van diefstal.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79716440
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef STING het volgende:

[..]

Schaam je! In de hoek jij
Ik weiger!
pi_79716453
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?
Met hoeveel kreeg je FF voor de cam.?
Uhm.
GHB gebruiken om iemand voor de cam te krijgen
pi_79716454
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef krengetje het volgende:

[..]

las ik
STING heeft jou weer aangestoken?
pi_79716458
---
pi_79716467
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?
Met hoeveel kreeg je FF voor de cam.?
Omdat dat me te binnenschoot van die broek

Ik heb de 'cam-fase' gelijk overgeslagen
pi_79716471
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef STING het volgende:

[..]

Uhm.
GHB gebruiken om iemand voor de cam te krijgen
Daar hadden we het over toch?
pi_79716473
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

STING heeft jou weer aangestoken?
aangestingt
pi_79716485
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef krengetje het volgende:

[..]

Omdat dat me te binnenschoot van die broek

Ik heb de 'cam-fase' gelijk overgeslagen
Ohja, jullie hebben gelijk live 'gechat'.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:54:00 #96
101353 mrbox
Miep miep
pi_79716488
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef I.C.O.N. het volgende:
---
Waar ? *kijkt rond*
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79716490
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat wou ik toch maar ff duidelijk hebben.
Jij bent inmiddels een singles coryfee.. ik zou niet durven jou in een slecht daglicht te plaatsen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 18:54:01 #98
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716492
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef krengetje het volgende:

[..]
Dan kom je die maar een keer kijken Schaam je.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716496
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

STING heeft jou weer aangestoken?
ja
pi_79716499
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Daar hadden we het over toch?
Dat klopt, maar toen je opeens over GHB begon, krijg ik toch wat andere beelden zeg maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')