Was je niet afgeschrikt @ KPD ?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Wanneer houden we jouw webcamsessie?
Ik had het over broeken lieverdquote:Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar weet niet of die maten dan ook gelden voor vesten enzo.
[..]
Ik bestel wel wat ghb pillen bij Krengetje.![]()
* doet smsje.
Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik had het over broeken lieverd
Enne, hoeveel GHB heb je nodig?
las ikquote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nee daar is meer vocht voor nodig.
quote:
Ja ik vind het echt Echt ECHT heel erg een naaistreek.quote:
Uhm.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?
Met hoeveel kreeg je FF voor de cam.?
Omdat dat me te binnenschoot van die broekquote:Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?
Met hoeveel kreeg je FF voor de cam.?
Daar hadden we het over toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef STING het volgende:
[..]
Uhm.
GHB gebruiken om iemand voor de cam te krijgen![]()
aangestingtquote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
STING heeft jou weer aangestoken?
Ohja, jullie hebben gelijk live 'gechat'.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Omdat dat me te binnenschoot van die broek![]()
Ik heb de 'cam-fase' gelijk overgeslagen
Waar ? *kijkt rond*quote:
Jij bent inmiddels een singles coryfee.. ik zou niet durven jou in een slecht daglicht te plaatsenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat wou ik toch maar ff duidelijk hebben.
Dan kom je die maar een keer kijkenquote:
jaquote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
STING heeft jou weer aangestoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |