abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 18:50:58 #76
101353 mrbox
Miep miep
pi_79716373
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:

[..]


Wanneer houden we jouw webcamsessie?
Was je niet afgeschrikt @ KPD ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79716375
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja maar weet niet of die maten dan ook gelden voor vesten enzo.
[..]


Ik bestel wel wat ghb pillen bij Krengetje.
* doet smsje.
Ik had het over broeken lieverd

Enne, hoeveel GHB heb je nodig?
pi_79716378
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
Ik heb The Godfather nooit gezien.
Schaam je! In de hoek jij
  maandag 29 maart 2010 @ 18:51:10 #79
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716382
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef djayzz het volgende:

[..]

zaterdag was het andersom?
Wat een rare toespelingen weer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716383
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef STING het volgende:

[..]

Want? Bij FF heeft het ook gewerkt?
Krengetje zegt van wel.
pi_79716392
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef STING het volgende:

[..]

Want? Bij FF heeft het ook gewerkt?
ja
pi_79716401
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef mrbox het volgende:

[..]

Was je niet afgeschrikt @ KPD ?
Haha, nee daar is meer voor nodig.
pi_79716403
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
Ik heb The Godfather nooit gezien.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:52:00 #84
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79716416
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
Ik heb The Godfather nooit gezien.
ik ook niet
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79716423
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik had het over broeken lieverd

Enne, hoeveel GHB heb je nodig?
Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?
Met hoeveel kreeg je FF voor de cam.?
pi_79716425
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, nee daar is meer vocht voor nodig.
las ik
  maandag 29 maart 2010 @ 18:52:31 #87
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79716433
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Categorie ontvoering
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg
Ja ik vind het echt Echt ECHT heel erg een naaistreek.

Ik bedoel, dat beest zit ook heel vaak bij mij en ik vind hem superlief, maar als ik ga verhuizen denk ik toch ook niet "Ik vind 'm leuk, weet je wat... ik neem hem gewoon mee!"

Ik had hem serieus aangeklaagd of zo, of beschuldigd bij de politie van diefstal.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79716440
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef STING het volgende:

[..]

Schaam je! In de hoek jij
Ik weiger!
pi_79716453
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?
Met hoeveel kreeg je FF voor de cam.?
Uhm.
GHB gebruiken om iemand voor de cam te krijgen
pi_79716454
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef krengetje het volgende:

[..]

las ik
STING heeft jou weer aangestoken?
pi_79716458
---
pi_79716467
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar wij hadden het over vesten, waarom begin jij nu weer over een broek?
Met hoeveel kreeg je FF voor de cam.?
Omdat dat me te binnenschoot van die broek

Ik heb de 'cam-fase' gelijk overgeslagen
pi_79716471
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef STING het volgende:

[..]

Uhm.
GHB gebruiken om iemand voor de cam te krijgen
Daar hadden we het over toch?
pi_79716473
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

STING heeft jou weer aangestoken?
aangestingt
pi_79716485
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef krengetje het volgende:

[..]

Omdat dat me te binnenschoot van die broek

Ik heb de 'cam-fase' gelijk overgeslagen
Ohja, jullie hebben gelijk live 'gechat'.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:54:00 #96
101353 mrbox
Miep miep
pi_79716488
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef I.C.O.N. het volgende:
---
Waar ? *kijkt rond*
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79716490
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat wou ik toch maar ff duidelijk hebben.
Jij bent inmiddels een singles coryfee.. ik zou niet durven jou in een slecht daglicht te plaatsen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 18:54:01 #98
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79716492
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef krengetje het volgende:

[..]
Dan kom je die maar een keer kijken Schaam je.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79716496
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

STING heeft jou weer aangestoken?
ja
pi_79716499
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Daar hadden we het over toch?
Dat klopt, maar toen je opeens over GHB begon, krijg ik toch wat andere beelden zeg maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')