Ik bedoel ook op de plek waar normaal moderator staatquote:
Maar dat deed ik nietquote:
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]Dan wordt het triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waneer gaan we meeten?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat deed ik nietNou ja, volgende keer dan maar.
FF, haal die W nu eens weg.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die van jouw nog wel kunnen zien
Wordt het inderdaad tijd voor een lieve man... Hoiquote:Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
hey. Wou je ruzie?
[..]
Dan wordt het triest.
Foto in vol ornaat neem ik ook genoegen meequote:
Krijg je niet.quote:
3 nadelen: 2 koters en een vriendin.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wordt het inderdaad tijd voor een lieve man... Hoi
Die heb ik niet. Wel in half ornaatquote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Foto in vol ornaat neem ik ook genoegen mee
Zwaar eisenpakket... succes met verder zoekenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Krijg je niet.![]()
[..]
3 nadelen: 2 koters en een vriendin.![]()
Straks ben je nog te oud ook.
Wanneer deed ze dat niet?quote:
Ja, ik weet niet wat zwaarder weegt: die vriendin of die 2 koters.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zwaar eisenpakket... succes met verder zoeken
Jij moest zo nodig wegquote:Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ze dacht, ach Sting is er niet, what's the use.
Zelf ik weet dat die W daar niet hoortquote:Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
FF, haal die W nu eens weg.Storend.
Te weinigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Wat is er met die Wquote:Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelf ik weet dat die W daar niet hoort
Nee juist omdat jij er niet was liet Samzz ze zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ze dacht, ach Sting is er niet, what's the use.
In dit geval niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ruzie maken kan ook verstandig zijn hoor
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te weinig
Nou, dan kom je maar een keer langs met Krengel. Veeleisend he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vraag maar aan Vencoquote:
Dat klopt toch niet. "Ik heb die van jouW wel mogen zien". Jouw is alleen als je direct over het onderwerp praat. Jouw fiets, jouw neus, jouw tieten.quote:
Oh..oh...quote:
Ok... maar.. euh ok..quote:Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet. "Ik heb die van jouW wel mogen zien". Jouw is alleen als je direct over het onderwerp praat. Jouw fiets, jouw neus, jouw tieten.
Jij moet lerares worden jij kan goed uitleggenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet. "Ik heb die van jouW wel mogen zien". Jouw is alleen als je direct over het onderwerp praat. Jouw fiets, jouw neus, jouw tieten.
Pfff... helemaal naar Grolsch-land voor een paar tietenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan kom je maar een keer langs met Krengel. Veeleisend he...
Of meesteresquote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij moet lerares worden jij kan goed uitleggen
Normaal zou het me een zorg zijn maar elke keer als ik het bij FF zie heb ik neigingen enzo.quote:
Ik wil geen ruzie.quote:
Ik zeg altijd dan ik, als ik, dan mij en als mij door elkaarquote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normaal zou het me een zorg zijn maar elke keer als ik het bij FF zie heb ik neigingen enzo.
[..]
Ik wil geen ruzie.
Nee, dankje.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij moet lerares worden jij kan goed uitleggen
Oeh.quote:
Ja, sorryquote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normaal zou het me een zorg zijn maar elke keer als ik het bij FF zie heb ik neigingen enzo.
Je zet je trio campagne voort?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
Je komt maar naar onsBed is groot genoeg... ja, zelfs voor je tieten
Misschien is ze dat alquote:
Oh ik ben ook geen speltalent hoor, maar dit weet ik wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dan ik, als ik, dan mij en als mij door elkaar
Rawr.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef vencodark het volgende:
Oeh.![]()
Ik heb al zwart gelakte nagels en zwarte bril op.
Djayzz... pff jonguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |