abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79717020
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik echt niet Wanneer was dat?
Toen je je tieten bijna liet zien
pi_79717041
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:06 schreef STING het volgende:

[..]

Drama queen is al taken vlgs mij.
Ik bedoel ook op de plek waar normaal moderator staat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:08:09 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717059
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef krengetje het volgende:

[..]

Toen je je tieten bijna liet zien
Maar dat deed ik niet Nou ja, volgende keer dan maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717062
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:06 schreef STING het volgende:

[..]

Drama queen is al taken vlgs mij.
hey. Wou je ruzie?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik pelit voor de sig naast je naam [R&P singles coryfee/ drama queen]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt het triest.
pi_79717075
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar dat deed ik niet Nou ja, volgende keer dan maar.
Waneer gaan we meeten?
pi_79717093
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik die van jouw nog wel kunnen zien
FF, haal die W nu eens weg. Storend.
pi_79717097
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef vencodark het volgende:
hey. Wou je ruzie?
Jah
  maandag 29 maart 2010 @ 19:09:05 #158
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717100
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef krengetje het volgende:

[..]

Waneer gaan we meeten?
Goede vraag. Euh...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717107
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

hey. Wou je ruzie?
[..]

Dan wordt het triest.
Wordt het inderdaad tijd voor een lieve man... Hoi
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717131
pi_79717149
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Goede vraag. Euh...
Foto in vol ornaat neem ik ook genoegen mee
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717154
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef STING het volgende:

[..]

Jah
Krijg je niet.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wordt het inderdaad tijd voor een lieve man... Hoi
3 nadelen: 2 koters en een vriendin.
Straks ben je nog te oud ook.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:10:34 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717164
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Foto in vol ornaat neem ik ook genoegen mee
Die heb ik niet. Wel in half ornaat
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717167
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef Godtje het volgende:
Niet draaierig worden he.
pi_79717181
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Krijg je niet.
[..]

3 nadelen: 2 koters en een vriendin.
Straks ben je nog te oud ook.
Zwaar eisenpakket... succes met verder zoeken
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717183
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef krengetje het volgende:

[..]

Toen je je tieten bijna liet zien
Wanneer deed ze dat niet?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717192
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:
Krijg je niet.
Lafaard
pi_79717199
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zwaar eisenpakket... succes met verder zoeken
Ja, ik weet niet wat zwaarder weegt: die vriendin of die 2 koters.
pi_79717201
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wanneer deed ze dat niet?
Ze dacht, ach Sting is er niet, what's the use.
pi_79717211
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef STING het volgende:

[..]

Lafaard
Verstandig is een beter woord.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:12:08 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717227
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef STING het volgende:

[..]

Ze dacht, ach Sting is er niet, what's the use.
Jij moest zo nodig weg
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717230
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Verstandig is een beter woord.
Ruzie maken kan ook verstandig zijn hoor
pi_79717231
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

FF, haal die W nu eens weg. Storend.
Zelf ik weet dat die W daar niet hoort
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717233
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die heb ik niet. Wel in half ornaat
Te weinig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:12:18 #175
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717237
Lalala
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')