abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79717252
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zelf ik weet dat die W daar niet hoort
Wat is er met die W
pi_79717260
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef STING het volgende:

[..]

Ze dacht, ach Sting is er niet, what's the use.

Nee juist omdat jij er niet was liet Samzz ze zijn
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717262
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef STING het volgende:

[..]

Ruzie maken kan ook verstandig zijn hoor
In dit geval niet.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:13:08 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717266
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Te weinig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan kom je maar een keer langs met Krengel. Veeleisend he...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717302
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef krengetje het volgende:

[..]

Wat is er met die W
Vraag maar aan Venco
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717309
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef krengetje het volgende:

[..]

Wat is er met die W
Dat klopt toch niet. "Ik heb die van jouW wel mogen zien". Jouw is alleen als je direct over het onderwerp praat. Jouw fiets, jouw neus, jouw tieten.
pi_79717313
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef krengetje het volgende:

[..]

Wat is er met die W
Oh..oh...

jouw moet dus jou zijn
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717338
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat klopt toch niet. "Ik heb die van jouW wel mogen zien". Jouw is alleen als je direct over het onderwerp praat. Jouw fiets, jouw neus, jouw tieten.
Ok... maar.. euh ok..
pi_79717343
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

In dit geval niet.
Why not?
pi_79717349
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat klopt toch niet. "Ik heb die van jouW wel mogen zien". Jouw is alleen als je direct over het onderwerp praat. Jouw fiets, jouw neus, jouw tieten.
Jij moet lerares worden jij kan goed uitleggen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717358
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, dan kom je maar een keer langs met Krengel. Veeleisend he...
Pfff... helemaal naar Grolsch-land voor een paar tieten

Je komt maar naar ons Bed is groot genoeg... ja, zelfs voor je tieten
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717361
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij moet lerares worden jij kan goed uitleggen
Of meesteres
  maandag 29 maart 2010 @ 19:15:26 #188
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717364
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Oh..oh...

jouw moet dus jou zijn
dus niet die van haar?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717370
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ok... maar.. euh ok..
Normaal zou het me een zorg zijn maar elke keer als ik het bij FF zie heb ik neigingen enzo.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef STING het volgende:

[..]

Why not?
Ik wil geen ruzie.
pi_79717383
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
Ik wil geen ruzie.
Ok
pi_79717390
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Normaal zou het me een zorg zijn maar elke keer als ik het bij FF zie heb ik neigingen enzo.
[..]

Ik wil geen ruzie.
Ik zeg altijd dan ik, als ik, dan mij en als mij door elkaar
pi_79717395
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij moet lerares worden jij kan goed uitleggen
Nee, dankje.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef STING het volgende:

[..]

Of meesteres
Oeh.
Ik heb al zwart gelakte nagels en zwarte bril op.
pi_79717402
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Normaal zou het me een zorg zijn maar elke keer als ik het bij FF zie heb ik neigingen enzo.

Ja, sorry
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717408
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
Je komt maar naar ons Bed is groot genoeg... ja, zelfs voor je tieten
Je zet je trio campagne voort?
pi_79717416
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef STING het volgende:

[..]

Of meesteres
Misschien is ze dat al
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717417
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dan ik, als ik, dan mij en als mij door elkaar
Oh ik ben ook geen speltalent hoor, maar dit weet ik wel.
pi_79717421
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef vencodark het volgende:
Oeh.
Ik heb al zwart gelakte nagels en zwarte bril op.
Rawr.
pi_79717429
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef djayzz het volgende:

[..]

dus niet die van haar?
Djayzz... pff jonguh
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:17:18 #199
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717440
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Djayzz... pff jonguh
sjeezus dude
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717453
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, dankje.
Jammer
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')