abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79717897
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef STING het volgende:

[..]

Nou, zo te zien kan tijn ook nog eens bij je in de smaak vallen
Hou op, straks geef je die jongen nog hoop.
pi_79717900
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot nat
Mij een beetje vergelijken met djayzz en RZ
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717915
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is dat een soort elf die altijd de brandjes blust en overal rond swaffeld?
Ze komen voor in Lord of the Cock Ring.
pi_79717917
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef STING het volgende:

[..]

Je Prins Albert kwam al gelijk uit z'n slaap?
Daar is meer voor nodig dan dat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717923
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef STING het volgende:

[..]

Je Prins Albert kwam al gelijk uit z'n slaap?
FF heeft een P. A?
pi_79717926
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
wanneer was het tentamen feestje?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79717933
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Daar is meer voor nodig dan dat
Ik bedoel het in relatie tot je master plan
pi_79717943
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mij een beetje vergelijken met djayzz en RZ
Hm, wie van de 3 zou nu het meest beledigd moeten zijn?
pi_79717962
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef STING het volgende:

[..]

Nou, zo te zien kan tijn ook nog eens bij je in de smaak vallen
Nee Venco heeft geen smaak dus dat gaat niet gebeuren
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Goed zo
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717979
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

FF heeft een P. A?
_!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717987
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Nee Venco heeft geen smaak dus dat gaat niet gebeuren
Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best mee
pi_79718008
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hou op, straks geef je die jongen nog hoop.
Sorry maar ik geloof niet meer in sprookjes
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hm, wie van de 3 zou nu het meest beledigd moeten zijn?
Ik
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718015
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

_!
Ik vraag het maar!
Dus als ik in Kpd een geheimzinnige vreemdeling zie met een ring door zijn prinsje, dan ben jij het?
pi_79718025
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sorry maar ik geloof niet meer in sprookjes
Alice in Wonderland is een sprookje?
pi_79718028
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef STING het volgende:

[..]

Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best mee
Dat vind jij
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718045
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef STING het volgende:

[..]

Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best mee
Dankje. Je hoeft niet met me te ontbijten hoor.
pi_79718053
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef STING het volgende:

[..]

Alice in Wonderland is een sprookje?
Nee maar Alice in chains wel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718056
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef STING het volgende:

[..]

Alice in Wonderland is een sprookje?
Ik ben een sprookje.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:30:35 #269
101353 mrbox
Miep miep
pi_79718067
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
goed gedaan
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79718075
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dankje. Je hoeft niet met me te ontbijten hoor.
Dus wippen en pleiten dus
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718094
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vraag het maar!
Dus als ik in Kpd een geheimzinnige vreemdeling zie met een ring door zijn prinsje, dan ben jij het?
Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79718098
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dankje. Je hoeft niet met me te ontbijten hoor.
Mooi, dan eet ik de croissantjes en ovenbroodjes zelf wel op
pi_79718107
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus wippen en pleiten dus
zie je wel dat zo de roddels komen.
pi_79718113
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus wippen en pleiten dus
Ultieme date
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79718134
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemen
das toch gaaf.
Waarom niet gedaan?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef STING het volgende:

[..]

Mooi, dan eet ik de croissantjes en ovenbroodjes zelf wel op
Oohnee, die eet ik wel. Met jam.
pi_79718207
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

das toch gaaf.
Waarom niet gedaan?

je blijft er in trappen he
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79718212
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ultieme date
dat is geen daten, dat noemt men naar de hoeren gaan
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:33:30 #278
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718213
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:33:40 #279
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718222
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

je blijft er in trappen he
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79718245
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

je blijft er in trappen he
Het kan toch? Vind ik niet zo heel raar hoor.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef djayzz het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
BELLEN!
pi_79718252
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemen
Ik zeg doen gun krengetje/samzz ook hun pleiziertjes
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

zie je wel dat zo de roddels komen.
Jammer dat het alleen bij roddels blijft
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718259
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

je blijft er in trappen he
Zo raar was je opmerking anders niet
  maandag 29 maart 2010 @ 19:34:55 #283
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79718287
Is een tvp nog nuttig?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 19:35:04 #284
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718294
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Is een tvp nog nuttig?
voor jou altijd!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79718301
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef tijnbrein het volgende:

Jammer dat het alleen bij roddels blijft
Jij zou het STING en mij enorm gunnen dat we zouden wippen en ik hem daarna het huis uit gooi?
pi_79718306
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Is een tvp nog nuttig?
Als je nog op tijd een diagnose kan doen?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:35:53 #287
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79718322
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef djayzz het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
http://www.ib-groep.nl/pa(...)ijze/betaalwijze.asp
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79718327
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het kan toch? Vind ik niet zo heel raar hoor.

Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79718344
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij zou het STING en mij enorm gunnen dat we zouden wippen en ik hem daarna het huis uit gooi?
Ja
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718359
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
Ik geloof niets meer wat je verteld.
pi_79718368
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja
Tof van je!
pi_79718370
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
Dude
  maandag 29 maart 2010 @ 19:37:23 #293
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718401
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef STING het volgende:

[..]

Dude
En dat mag ie niet vertellen?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79718411
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tof van je!
Vertel je wel hoe het was
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718427
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef djayzz het volgende:

[..]

En dat mag ie niet vertellen?
Nee.
pi_79718438
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef djayzz het volgende:

[..]

En dat mag ie niet vertellen?
Daar krijgt hij MI van
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:38:20 #297
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718452
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef STING het volgende:

[..]

Nee.
dat is iig nuttiger dan de orgie analen van het weekend
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79718471
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef djayzz het volgende:

[..]

dat is iig nuttiger dan de orgie analen van het weekend
Dan liever de origie analen.
pi_79718478
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vertel je wel hoe het was
Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
pi_79718499
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')