Hou op, straks geef je die jongen nog hoop.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, zo te zien kan tijn ook nog eens bij je in de smaak vallen
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot nat
Ze komen voor in Lord of the Cock Ring.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat een soort elf die altijd de brandjes blust en overal rond swaffeld?
Daar is meer voor nodig dan datquote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef STING het volgende:
[..]
Je Prins Albert kwam al gelijk uit z'n slaap?
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef STING het volgende:
[..]
Je Prins Albert kwam al gelijk uit z'n slaap?
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Hm, wie van de 3 zou nu het meest beledigd moeten zijn?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij een beetje vergelijken met djayzz en RZ
Nee Venco heeft geen smaak dus dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, zo te zien kan tijn ook nog eens bij je in de smaak vallen
Goed zoquote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best meequote:Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Nee Venco heeft geen smaak dus dat gaat niet gebeuren![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hou op, straks geef je die jongen nog hoop.
Ikquote:Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, wie van de 3 zou nu het meest beledigd moeten zijn?
Ik vraag het maar!quote:
Alice in Wonderland is een sprookje?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof niet meer in sprookjes
Dat vind jijquote:Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best mee
Dankje.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best mee
Nee maar Alice in chains welquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Dus wippen en pleiten dusquote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Je hoeft niet met me te ontbijten hoor.
Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vraag het maar!
Dus als ik in Kpd een geheimzinnige vreemdeling zie met een ring door zijn prinsje, dan ben jij het?
Mooi, dan eet ik de croissantjes en ovenbroodjes zelf wel opquote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Je hoeft niet met me te ontbijten hoor.
Ultieme datequote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemen
Oohnee, die eet ik wel. Met jam.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef STING het volgende:
[..]
Mooi, dan eet ik de croissantjes en ovenbroodjes zelf wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |