Je moet er wel wat voor over hebben hequote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pfff... helemaal naar Grolsch-land voor een paar tieten![]()
Je komt maar naar onsBed is groot genoeg... ja, zelfs voor je tieten
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneuktquote:
fixedquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje ver geneukt
Samzzz was jouw plannetje?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneukt
Eerst zien, dan geloven en zulksquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik het ging goedmaken
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.quote:
Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef STING het volgende:
[..]
Dus je gaat nu tot aan de volgende meet boos doen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.
Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijdquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Goed onthouden he van mij.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijd
Volgens mij zei Tijn dat.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijn
Dat is toch geen roddel meer maar gewoon algemeen bekendquote:
Pleonasme heet datquote:Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef STING het volgende:
[..]
hypocriete brabo.
oh wacht, dat is dubbelop
Iedereen was erbij toen Sammz en Krea lagen te glijden?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is toch geen roddel meer maar gewoon algemeen bekend
Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)quote:
sorryquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)
stap 2: laten zoenen met je vriendin
stap 3: uitnodigen in hotelkamer
stap 4: Sigaar in je muil?
Dikke fail op de stappen 1,3 en 4quote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
stap 4:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, met dat soort praat val je nog in de smaak bij venco
Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot natquote:Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed onthouden he van mij.
[..]
Volgens mij zei Tijn dat.
Je kwam wel een eind jaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
stap 4:
Nee maar roddelen doe je toch achter iemands rug om en niet waar ze bij is, op een openbaar forum enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen was erbij toen Sammz en Krea lagen te glijden?
Pleonasme toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef STING het volgende:
[..]
hypocriete brabo.
oh wacht, dat is dubbelop
Daar komt ie dan knap laat mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, met dat soort praat val je nog in de smaak bij venco
Inderdaadquote:
Ik stond erbijquote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dit een bevestiging dat jij met krengel hebt gezoend?
wat hebben die 3, met een geile lesbiene te maken?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot nat
Feli!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Hou op, straks geef je die jongen nog hoop.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, zo te zien kan tijn ook nog eens bij je in de smaak vallen
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot nat
Ze komen voor in Lord of the Cock Ring.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat een soort elf die altijd de brandjes blust en overal rond swaffeld?
Daar is meer voor nodig dan datquote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef STING het volgende:
[..]
Je Prins Albert kwam al gelijk uit z'n slaap?
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef STING het volgende:
[..]
Je Prins Albert kwam al gelijk uit z'n slaap?
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Hm, wie van de 3 zou nu het meest beledigd moeten zijn?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij een beetje vergelijken met djayzz en RZ
Nee Venco heeft geen smaak dus dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, zo te zien kan tijn ook nog eens bij je in de smaak vallen
Goed zoquote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best meequote:Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Nee Venco heeft geen smaak dus dat gaat niet gebeuren![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hou op, straks geef je die jongen nog hoop.
Ikquote:Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, wie van de 3 zou nu het meest beledigd moeten zijn?
Ik vraag het maar!quote:
Alice in Wonderland is een sprookje?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof niet meer in sprookjes
Dat vind jijquote:Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best mee
Dankje.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best mee
Nee maar Alice in chains welquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Dus wippen en pleiten dusquote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Je hoeft niet met me te ontbijten hoor.
Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vraag het maar!
Dus als ik in Kpd een geheimzinnige vreemdeling zie met een ring door zijn prinsje, dan ben jij het?
Mooi, dan eet ik de croissantjes en ovenbroodjes zelf wel opquote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Je hoeft niet met me te ontbijten hoor.
Ultieme datequote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemen
Oohnee, die eet ik wel. Met jam.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef STING het volgende:
[..]
Mooi, dan eet ik de croissantjes en ovenbroodjes zelf wel op
je blijft er in trappen hequote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
das toch gaaf.
Waarom niet gedaan?
dat is geen daten, dat noemt men naar de hoeren gaanquote:
Het kan toch? Vind ik niet zo heel raar hoor.quote:
BELLEN!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef djayzz het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
Ik zeg doen gun krengetje/samzz ook hun pleiziertjesquote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemen
Jammer dat het alleen bij roddels blijftquote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
zie je wel dat zo de roddels komen.
Jij zou het STING en mij enorm gunnen dat we zouden wippen en ik hem daarna het huis uit gooi?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer dat het alleen bij roddels blijft
Als je nog op tijd een diagnose kan doen?quote:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)ijze/betaalwijze.aspquote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef djayzz het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het kan toch? Vind ik niet zo heel raar hoor.
Jaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zou het STING en mij enorm gunnen dat we zouden wippen en ik hem daarna het huis uit gooi?
Ik geloof niets meer wat je verteld.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
Dudequote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
Vertel je wel hoe het wasquote:
Daar krijgt hij MI vanquote:
dat is iig nuttiger dan de orgie analen van het weekendquote:
Dan liever de origie analen.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat is iig nuttiger dan de orgie analen van het weekend
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |