Je moet er wel wat voor over hebben hequote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pfff... helemaal naar Grolsch-land voor een paar tieten![]()
Je komt maar naar onsBed is groot genoeg... ja, zelfs voor je tieten
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneuktquote:
fixedquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje ver geneukt
Samzzz was jouw plannetje?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneukt
Eerst zien, dan geloven en zulksquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik het ging goedmaken
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.quote:
Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef STING het volgende:
[..]
Dus je gaat nu tot aan de volgende meet boos doen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.
Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijdquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Goed onthouden he van mij.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijd
Volgens mij zei Tijn dat.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijn
Dat is toch geen roddel meer maar gewoon algemeen bekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |