abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 19:17:38 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717459
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Pfff... helemaal naar Grolsch-land voor een paar tieten

Je komt maar naar ons Bed is groot genoeg... ja, zelfs voor je tieten
Je moet er wel wat voor over hebben he
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717471
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef STING het volgende:

[..]

Rawr.
* noteert STING als 1e slaaf.
pi_79717479
ik ga sporten
pi_79717482
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef STING het volgende:

[..]

Je zet je trio campagne voort?
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneukt
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717489
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij moest zo nodig weg
Ik zei toch al dat ik het ging goedmaken
  maandag 29 maart 2010 @ 19:18:34 #206
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717504
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Krea heeft door zijn komst mijn plannetje ver geneukt
fixed
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717507
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneukt
Samzzz was jouw plannetje?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:18:46 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717508
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef STING het volgende:

[..]

Ik zei toch al dat ik het ging goedmaken
Eerst zien, dan geloven en zulks
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717521
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, sorry
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
pi_79717529
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef djayzz het volgende:

[..]




+1 scherp
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717532
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven en zulks
Dus je gaat nu tot aan de volgende meet boos doen?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:19:31 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717555
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef djayzz het volgende:

[..]

fixed
Slecht
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 19:19:51 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717573
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef STING het volgende:

[..]

Dus je gaat nu tot aan de volgende meet boos doen?
Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717583
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:20:11 #215
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717584
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Slecht
zijn schuld
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717586
Tja, zo komen de roddels he!
  maandag 29 maart 2010 @ 19:20:14 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717589
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijd
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717606
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijn
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:20:41 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717612
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef vencodark het volgende:
Tja, zo komen de roddels he!
Inderdaad Het zijn net vrouwen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 19:20:51 #220
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717624
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef STING het volgende:

[..]

Samzzz was jouw plannetje?
Sting
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717644
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijd
Goed onthouden he van mij.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijn
Volgens mij zei Tijn dat.
pi_79717655
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef djayzz het volgende:

[..]

Sting
hypocriete brabo.
oh wacht, dat is dubbelop
pi_79717663
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Inderdaad Het zijn net vrouwen.
Stomme mannen.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:22:08 #224
101353 mrbox
Miep miep
pi_79717684
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Inderdaad Het zijn net vrouwen.
Dat is toch geen roddel meer maar gewoon algemeen bekend
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:22:21 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717693
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Stomme mannen.
Ik blijf erin

Tot vanavond
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')