abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79717479
ik ga sporten
pi_79717482
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef STING het volgende:

[..]

Je zet je trio campagne voort?
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneukt
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717489
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij moest zo nodig weg
Ik zei toch al dat ik het ging goedmaken
  maandag 29 maart 2010 @ 19:18:34 #206
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717504
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Krea heeft door zijn komst mijn plannetje ver geneukt
fixed
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717507
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneukt
Samzzz was jouw plannetje?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:18:46 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717508
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef STING het volgende:

[..]

Ik zei toch al dat ik het ging goedmaken
Eerst zien, dan geloven en zulks
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717521
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, sorry
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
pi_79717529
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef djayzz het volgende:

[..]




+1 scherp
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717532
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven en zulks
Dus je gaat nu tot aan de volgende meet boos doen?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:19:31 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717555
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef djayzz het volgende:

[..]

fixed
Slecht
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 19:19:51 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717573
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef STING het volgende:

[..]

Dus je gaat nu tot aan de volgende meet boos doen?
Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717583
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:20:11 #215
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717584
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Slecht
zijn schuld
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717586
Tja, zo komen de roddels he!
  maandag 29 maart 2010 @ 19:20:14 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717589
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijd
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717606
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijn
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:20:41 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717612
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef vencodark het volgende:
Tja, zo komen de roddels he!
Inderdaad Het zijn net vrouwen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 19:20:51 #220
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717624
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef STING het volgende:

[..]

Samzzz was jouw plannetje?
Sting
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717644
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijd
Goed onthouden he van mij.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijn
Volgens mij zei Tijn dat.
pi_79717655
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef djayzz het volgende:

[..]

Sting
hypocriete brabo.
oh wacht, dat is dubbelop
pi_79717663
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Inderdaad Het zijn net vrouwen.
Stomme mannen.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:22:08 #224
101353 mrbox
Miep miep
pi_79717684
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Inderdaad Het zijn net vrouwen.
Dat is toch geen roddel meer maar gewoon algemeen bekend
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:22:21 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717693
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Stomme mannen.
Ik blijf erin

Tot vanavond
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 19:22:32 #226
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717703
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef STING het volgende:

[..]

hypocriete brabo.
oh wacht, dat is dubbelop
Pleonasme heet dat
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717704
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef mrbox het volgende:

[..]

Dat is toch geen roddel meer maar gewoon algemeen bekend
Iedereen was erbij toen Sammz en Krea lagen te glijden?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:22:51 #228
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717716
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik blijf erin

Tot vanavond
skate ze!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717717
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef STING het volgende:

[..]

Samzzz was jouw plannetje?
Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)

stap 2: laten zoenen met je vriendin

stap 3: uitnodigen in hotelkamer

stap 4:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717729
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef djayzz het volgende:

[..]

Pleonasme heet dat
Pas maar op, met dat soort praat val je nog in de smaak bij venco
  maandag 29 maart 2010 @ 19:23:21 #231
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717731
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)

stap 2: laten zoenen met je vriendin

stap 3: uitnodigen in hotelkamer

stap 4: Sigaar in je muil?
sorry
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:23:23 #232
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717735
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)

stap 2: laten zoenen met je vriendin

stap 3: uitnodigen in hotelkamer

stap 4:
Dikke fail op de stappen 1,3 en 4
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 19:23:32 #233
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717742
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef STING het volgende:

[..]

Pas maar op, met dat soort praat val je nog in de smaak bij venco
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717751
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Goed onthouden he van mij.
[..]

Volgens mij zei Tijn dat.
Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot nat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717757
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)

stap 2: laten zoenen met je vriendin

stap 3: uitnodigen in hotelkamer

stap 4:
Je kwam wel een eind ja
Had Krea ook uitgenodigd.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:24:15 #236
101353 mrbox
Miep miep
pi_79717775
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Iedereen was erbij toen Sammz en Krea lagen te glijden?
Nee maar roddelen doe je toch achter iemands rug om en niet waar ze bij is, op een openbaar forum enzo
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79717780
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef STING het volgende:

[..]

hypocriete brabo.
oh wacht, dat is dubbelop
Pleonasme toch?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717792
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef STING het volgende:

[..]

Pas maar op, met dat soort praat val je nog in de smaak bij venco
Daar komt ie dan knap laat mee.
pi_79717794
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Pleonasme toch?
Spuitelf.
pi_79717820
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dikke fail op de stappen 1,3 en 4
Is dit een bevestiging dat jij met krengel hebt gezoend?
pi_79717833
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dikke fail op de stappen 1,3 en 4
Inderdaad
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717834
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Daar komt ie dan knap laat mee.
Nou, zo te zien kan tijn ook nog eens bij je in de smaak vallen
  maandag 29 maart 2010 @ 19:25:35 #243
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717838
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:24 schreef STING het volgende:

[..]

Spuitelf.
kom je weer scherp terug sting
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717844
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is dit een bevestiging dat jij met krengel hebt gezoend?
Ik stond erbij
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717845
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:24 schreef STING het volgende:

[..]

Spuitelf.
Is dat een soort elf die altijd de brandjes blust en overal rond swaffeld?
pi_79717862
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik stond erbij
En keek er naar
pi_79717867
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot nat
wat hebben die 3, met een geile lesbiene te maken?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:26:09 #248
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79717868
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_79717876
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik stond erbij
Je Prins Albert kwam al gelijk uit z'n slaap?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:26:35 #250
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717893
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Feli!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717897
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef STING het volgende:

[..]

Nou, zo te zien kan tijn ook nog eens bij je in de smaak vallen
Hou op, straks geef je die jongen nog hoop.
pi_79717900
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot nat
Mij een beetje vergelijken met djayzz en RZ
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717915
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is dat een soort elf die altijd de brandjes blust en overal rond swaffeld?
Ze komen voor in Lord of the Cock Ring.
pi_79717917
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef STING het volgende:

[..]

Je Prins Albert kwam al gelijk uit z'n slaap?
Daar is meer voor nodig dan dat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717923
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef STING het volgende:

[..]

Je Prins Albert kwam al gelijk uit z'n slaap?
FF heeft een P. A?
pi_79717926
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
wanneer was het tentamen feestje?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_79717933
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Daar is meer voor nodig dan dat
Ik bedoel het in relatie tot je master plan
pi_79717943
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mij een beetje vergelijken met djayzz en RZ
Hm, wie van de 3 zou nu het meest beledigd moeten zijn?
pi_79717962
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef STING het volgende:

[..]

Nou, zo te zien kan tijn ook nog eens bij je in de smaak vallen
Nee Venco heeft geen smaak dus dat gaat niet gebeuren
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Goed zo
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717979
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

FF heeft een P. A?
_!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717987
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Nee Venco heeft geen smaak dus dat gaat niet gebeuren
Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best mee
pi_79718008
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hou op, straks geef je die jongen nog hoop.
Sorry maar ik geloof niet meer in sprookjes
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hm, wie van de 3 zou nu het meest beledigd moeten zijn?
Ik
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718015
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

_!
Ik vraag het maar!
Dus als ik in Kpd een geheimzinnige vreemdeling zie met een ring door zijn prinsje, dan ben jij het?
pi_79718025
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sorry maar ik geloof niet meer in sprookjes
Alice in Wonderland is een sprookje?
pi_79718028
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef STING het volgende:

[..]

Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best mee
Dat vind jij
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718045
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef STING het volgende:

[..]

Op het gebied van ontbijtgranen schiet ze ernstig te kort, maar voor de rest valt het best mee
Dankje. Je hoeft niet met me te ontbijten hoor.
pi_79718053
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef STING het volgende:

[..]

Alice in Wonderland is een sprookje?
Nee maar Alice in chains wel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718056
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef STING het volgende:

[..]

Alice in Wonderland is een sprookje?
Ik ben een sprookje.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:30:35 #269
101353 mrbox
Miep miep
pi_79718067
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
goed gedaan
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79718075
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dankje. Je hoeft niet met me te ontbijten hoor.
Dus wippen en pleiten dus
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718094
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vraag het maar!
Dus als ik in Kpd een geheimzinnige vreemdeling zie met een ring door zijn prinsje, dan ben jij het?
Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79718098
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dankje. Je hoeft niet met me te ontbijten hoor.
Mooi, dan eet ik de croissantjes en ovenbroodjes zelf wel op
pi_79718107
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus wippen en pleiten dus
zie je wel dat zo de roddels komen.
pi_79718113
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus wippen en pleiten dus
Ultieme date
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79718134
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemen
das toch gaaf.
Waarom niet gedaan?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef STING het volgende:

[..]

Mooi, dan eet ik de croissantjes en ovenbroodjes zelf wel op
Oohnee, die eet ik wel. Met jam.
pi_79718207
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

das toch gaaf.
Waarom niet gedaan?

je blijft er in trappen he
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79718212
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ultieme date
dat is geen daten, dat noemt men naar de hoeren gaan
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:33:30 #278
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718213
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:33:40 #279
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718222
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

je blijft er in trappen he
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79718245
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

je blijft er in trappen he
Het kan toch? Vind ik niet zo heel raar hoor.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef djayzz het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
BELLEN!
pi_79718252
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemen
Ik zeg doen gun krengetje/samzz ook hun pleiziertjes
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

zie je wel dat zo de roddels komen.
Jammer dat het alleen bij roddels blijft
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718259
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

je blijft er in trappen he
Zo raar was je opmerking anders niet
  maandag 29 maart 2010 @ 19:34:55 #283
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79718287
Is een tvp nog nuttig?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 19:35:04 #284
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718294
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Is een tvp nog nuttig?
voor jou altijd!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79718301
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef tijnbrein het volgende:

Jammer dat het alleen bij roddels blijft
Jij zou het STING en mij enorm gunnen dat we zouden wippen en ik hem daarna het huis uit gooi?
pi_79718306
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Is een tvp nog nuttig?
Als je nog op tijd een diagnose kan doen?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:35:53 #287
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79718322
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef djayzz het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
http://www.ib-groep.nl/pa(...)ijze/betaalwijze.asp
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79718327
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het kan toch? Vind ik niet zo heel raar hoor.

Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79718344
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij zou het STING en mij enorm gunnen dat we zouden wippen en ik hem daarna het huis uit gooi?
Ja
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718359
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
Ik geloof niets meer wat je verteld.
pi_79718368
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja
Tof van je!
pi_79718370
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
Dude
  maandag 29 maart 2010 @ 19:37:23 #293
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718401
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef STING het volgende:

[..]

Dude
En dat mag ie niet vertellen?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79718411
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tof van je!
Vertel je wel hoe het was
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718427
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef djayzz het volgende:

[..]

En dat mag ie niet vertellen?
Nee.
pi_79718438
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef djayzz het volgende:

[..]

En dat mag ie niet vertellen?
Daar krijgt hij MI van
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:38:20 #297
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718452
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef STING het volgende:

[..]

Nee.
dat is iig nuttiger dan de orgie analen van het weekend
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79718471
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef djayzz het volgende:

[..]

dat is iig nuttiger dan de orgie analen van het weekend
Dan liever de origie analen.
pi_79718478
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vertel je wel hoe het was
Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
pi_79718499
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
pi_79718517
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef STING het volgende:

[..]

Ik vond fuck wat grof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')