Je moet er wel wat voor over hebben hequote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pfff... helemaal naar Grolsch-land voor een paar tieten![]()
Je komt maar naar onsBed is groot genoeg... ja, zelfs voor je tieten
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneuktquote:
fixedquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje ver geneukt
Samzzz was jouw plannetje?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneukt
Eerst zien, dan geloven en zulksquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik het ging goedmaken
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.quote:
Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef STING het volgende:
[..]
Dus je gaat nu tot aan de volgende meet boos doen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.
Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijdquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Goed onthouden he van mij.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijd
Volgens mij zei Tijn dat.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijn
Dat is toch geen roddel meer maar gewoon algemeen bekendquote:
Pleonasme heet datquote:Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef STING het volgende:
[..]
hypocriete brabo.
oh wacht, dat is dubbelop
Iedereen was erbij toen Sammz en Krea lagen te glijden?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is toch geen roddel meer maar gewoon algemeen bekend
Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)quote:
sorryquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)
stap 2: laten zoenen met je vriendin
stap 3: uitnodigen in hotelkamer
stap 4: Sigaar in je muil?
Dikke fail op de stappen 1,3 en 4quote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)
stap 2: laten zoenen met je vriendin
stap 3: uitnodigen in hotelkamer
stap 4:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, met dat soort praat val je nog in de smaak bij venco
Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot natquote:Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed onthouden he van mij.
[..]
Volgens mij zei Tijn dat.
Je kwam wel een eind jaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)
stap 2: laten zoenen met je vriendin
stap 3: uitnodigen in hotelkamer
stap 4:
Nee maar roddelen doe je toch achter iemands rug om en niet waar ze bij is, op een openbaar forum enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen was erbij toen Sammz en Krea lagen te glijden?
Pleonasme toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef STING het volgende:
[..]
hypocriete brabo.
oh wacht, dat is dubbelop
Daar komt ie dan knap laat mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, met dat soort praat val je nog in de smaak bij venco
Inderdaadquote:
Ik stond erbijquote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dit een bevestiging dat jij met krengel hebt gezoend?
wat hebben die 3, met een geile lesbiene te maken?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot nat
Feli!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |