abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 19:17:38 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717459
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Pfff... helemaal naar Grolsch-land voor een paar tieten

Je komt maar naar ons Bed is groot genoeg... ja, zelfs voor je tieten
Je moet er wel wat voor over hebben he
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717471
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef STING het volgende:

[..]

Rawr.
* noteert STING als 1e slaaf.
pi_79717479
ik ga sporten
pi_79717482
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef STING het volgende:

[..]

Je zet je trio campagne voort?
Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneukt
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717489
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij moest zo nodig weg
Ik zei toch al dat ik het ging goedmaken
  maandag 29 maart 2010 @ 19:18:34 #206
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717504
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Krea heeft door zijn komst mijn plannetje ver geneukt
fixed
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717507
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Krea heeft door zijn komst mijn plannetje verneukt
Samzzz was jouw plannetje?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:18:46 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717508
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef STING het volgende:

[..]

Ik zei toch al dat ik het ging goedmaken
Eerst zien, dan geloven en zulks
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717521
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, sorry
Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
pi_79717529
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef djayzz het volgende:

[..]




+1 scherp
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717532
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven en zulks
Dus je gaat nu tot aan de volgende meet boos doen?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:19:31 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717555
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef djayzz het volgende:

[..]

fixed
Slecht
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 19:19:51 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717573
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef STING het volgende:

[..]

Dus je gaat nu tot aan de volgende meet boos doen?
Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717583
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. Want ik ben vrolijk en jij bent cute.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:20:11 #215
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717584
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Slecht
zijn schuld
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717586
Tja, zo komen de roddels he!
  maandag 29 maart 2010 @ 19:20:14 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717589
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijd
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79717606
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als je het niet weet, gewoon jou als U vervangen. Dan hoor je gelijk dat U en Uw niet altijd klopt of goed is.
Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijn
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:20:41 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717612
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef vencodark het volgende:
Tja, zo komen de roddels he!
Inderdaad Het zijn net vrouwen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 19:20:51 #220
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717624
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef STING het volgende:

[..]

Samzzz was jouw plannetje?
Sting
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717644
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijd
Goed onthouden he van mij.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zoals djayzz al zei, je zal een prima meesteres lerares zijn
Volgens mij zei Tijn dat.
pi_79717655
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef djayzz het volgende:

[..]

Sting
hypocriete brabo.
oh wacht, dat is dubbelop
pi_79717663
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Inderdaad Het zijn net vrouwen.
Stomme mannen.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:22:08 #224
101353 mrbox
Miep miep
pi_79717684
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Inderdaad Het zijn net vrouwen.
Dat is toch geen roddel meer maar gewoon algemeen bekend
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:22:21 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717693
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Stomme mannen.
Ik blijf erin

Tot vanavond
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 19:22:32 #226
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717703
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef STING het volgende:

[..]

hypocriete brabo.
oh wacht, dat is dubbelop
Pleonasme heet dat
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717704
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef mrbox het volgende:

[..]

Dat is toch geen roddel meer maar gewoon algemeen bekend
Iedereen was erbij toen Sammz en Krea lagen te glijden?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:22:51 #228
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717716
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik blijf erin

Tot vanavond
skate ze!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717717
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef STING het volgende:

[..]

Samzzz was jouw plannetje?
Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)

stap 2: laten zoenen met je vriendin

stap 3: uitnodigen in hotelkamer

stap 4:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717729
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef djayzz het volgende:

[..]

Pleonasme heet dat
Pas maar op, met dat soort praat val je nog in de smaak bij venco
  maandag 29 maart 2010 @ 19:23:21 #231
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717731
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)

stap 2: laten zoenen met je vriendin

stap 3: uitnodigen in hotelkamer

stap 4: Sigaar in je muil?
sorry
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:23:23 #232
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79717735
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)

stap 2: laten zoenen met je vriendin

stap 3: uitnodigen in hotelkamer

stap 4:
Dikke fail op de stappen 1,3 en 4
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 29 maart 2010 @ 19:23:32 #233
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717742
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef STING het volgende:

[..]

Pas maar op, met dat soort praat val je nog in de smaak bij venco
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717751
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Goed onthouden he van mij.
[..]

Volgens mij zei Tijn dat.
Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot nat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717757
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Stap 1: veel bier schenken (eventueel met de nodige dosis GHB)

stap 2: laten zoenen met je vriendin

stap 3: uitnodigen in hotelkamer

stap 4:
Je kwam wel een eind ja
Had Krea ook uitgenodigd.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:24:15 #236
101353 mrbox
Miep miep
pi_79717775
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Iedereen was erbij toen Sammz en Krea lagen te glijden?
Nee maar roddelen doe je toch achter iemands rug om en niet waar ze bij is, op een openbaar forum enzo
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_79717780
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:21 schreef STING het volgende:

[..]

hypocriete brabo.
oh wacht, dat is dubbelop
Pleonasme toch?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79717792
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef STING het volgende:

[..]

Pas maar op, met dat soort praat val je nog in de smaak bij venco
Daar komt ie dan knap laat mee.
pi_79717794
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Pleonasme toch?
Spuitelf.
pi_79717820
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dikke fail op de stappen 1,3 en 4
Is dit een bevestiging dat jij met krengel hebt gezoend?
pi_79717833
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dikke fail op de stappen 1,3 en 4
Inderdaad
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717834
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Daar komt ie dan knap laat mee.
Nou, zo te zien kan tijn ook nog eens bij je in de smaak vallen
  maandag 29 maart 2010 @ 19:25:35 #243
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717838
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:24 schreef STING het volgende:

[..]

Spuitelf.
kom je weer scherp terug sting
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79717844
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is dit een bevestiging dat jij met krengel hebt gezoend?
Ik stond erbij
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79717845
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:24 schreef STING het volgende:

[..]

Spuitelf.
Is dat een soort elf die altijd de brandjes blust en overal rond swaffeld?
pi_79717862
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik stond erbij
En keek er naar
pi_79717867
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tijn, djayzz, Real Zeus... 1 pot nat
wat hebben die 3, met een geile lesbiene te maken?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:26:09 #248
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79717868
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_79717876
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik stond erbij
Je Prins Albert kwam al gelijk uit z'n slaap?
  maandag 29 maart 2010 @ 19:26:35 #250
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79717893
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:26 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is blij
tentamen gehaald
spam spam
Feli!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')