abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79718207
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

das toch gaaf.
Waarom niet gedaan?

je blijft er in trappen he
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79718212
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ultieme date
dat is geen daten, dat noemt men naar de hoeren gaan
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:33:30 #278
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718213
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:33:40 #279
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718222
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

je blijft er in trappen he
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79718245
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

je blijft er in trappen he
Het kan toch? Vind ik niet zo heel raar hoor.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef djayzz het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
BELLEN!
pi_79718252
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemen
Ik zeg doen gun krengetje/samzz ook hun pleiziertjes
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

zie je wel dat zo de roddels komen.
Jammer dat het alleen bij roddels blijft
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718259
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

je blijft er in trappen he
Zo raar was je opmerking anders niet
  maandag 29 maart 2010 @ 19:34:55 #283
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79718287
Is een tvp nog nuttig?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 29 maart 2010 @ 19:35:04 #284
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718294
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Is een tvp nog nuttig?
voor jou altijd!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79718301
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef tijnbrein het volgende:

Jammer dat het alleen bij roddels blijft
Jij zou het STING en mij enorm gunnen dat we zouden wippen en ik hem daarna het huis uit gooi?
pi_79718306
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Is een tvp nog nuttig?
Als je nog op tijd een diagnose kan doen?
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:35:53 #287
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79718322
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef djayzz het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
http://www.ib-groep.nl/pa(...)ijze/betaalwijze.asp
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79718327
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het kan toch? Vind ik niet zo heel raar hoor.

Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_79718344
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij zou het STING en mij enorm gunnen dat we zouden wippen en ik hem daarna het huis uit gooi?
Ja
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718359
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
Ik geloof niets meer wat je verteld.
pi_79718368
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja
Tof van je!
pi_79718370
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
Dude
  maandag 29 maart 2010 @ 19:37:23 #293
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718401
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef STING het volgende:

[..]

Dude
En dat mag ie niet vertellen?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79718411
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tof van je!
Vertel je wel hoe het was
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79718427
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef djayzz het volgende:

[..]

En dat mag ie niet vertellen?
Nee.
pi_79718438
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef djayzz het volgende:

[..]

En dat mag ie niet vertellen?
Daar krijgt hij MI van
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:38:20 #297
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_79718452
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef STING het volgende:

[..]

Nee.
dat is iig nuttiger dan de orgie analen van het weekend
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_79718471
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef djayzz het volgende:

[..]

dat is iig nuttiger dan de orgie analen van het weekend
Dan liever de origie analen.
pi_79718478
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vertel je wel hoe het was
Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
pi_79718499
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')