je blijft er in trappen hequote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
das toch gaaf.
Waarom niet gedaan?
dat is geen daten, dat noemt men naar de hoeren gaanquote:
Het kan toch? Vind ik niet zo heel raar hoor.quote:
BELLEN!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef djayzz het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
Ik zeg doen gun krengetje/samzz ook hun pleiziertjesquote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn, heb ik serieus over getwijfeld om er 1 te nemen
Jammer dat het alleen bij roddels blijftquote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
zie je wel dat zo de roddels komen.
Jij zou het STING en mij enorm gunnen dat we zouden wippen en ik hem daarna het huis uit gooi?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer dat het alleen bij roddels blijft
Als je nog op tijd een diagnose kan doen?quote:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)ijze/betaalwijze.aspquote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef djayzz het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe ik per maand meer kan aflossen voor mijn studieschuld...
Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het kan toch? Vind ik niet zo heel raar hoor.
Jaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zou het STING en mij enorm gunnen dat we zouden wippen en ik hem daarna het huis uit gooi?
Ik geloof niets meer wat je verteld.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
Dudequote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik wel hoor.... Heb ooit een SOA test gedaan toen ze nog met wattenstaafjes in je pisgaatje zaten te poeren. Heb 3 dagen het gevoel gehad dat ik mesjes zat te pissen
Vertel je wel hoe het wasquote:
Daar krijgt hij MI vanquote:
dat is iig nuttiger dan de orgie analen van het weekendquote:
Dan liever de origie analen.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat is iig nuttiger dan de orgie analen van het weekend
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee joh, a girl doesn't wip and tell!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |