abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79710629


Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel elkaar met respect.

    Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

    De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  •   maandag 29 maart 2010 @ 16:19:33 #2
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79710662
    ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:19:48 #3
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79710669
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
    Als het echt zou zijn zou het nooit hier gezegd worden. Alleen ik ben zo gestoord

    Tis gewoon een beetje geinen, en dan ook nog eens heel doorzichtig. Laat ze lekker
    Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggen
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 maart 2010 @ 16:19:58 #4
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79710677
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
    ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
    doe maar niet, je moet nog een printer fixen
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79710678
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
    ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
    STING niet, maak je niet druk
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:01 #6
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_79710682
    Is dat voor alle gezindten?
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    *********************************************************************
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:26 #7
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79710698
    Toepasselijk die TT
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79710707
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Ik laat ze lekker, maar ik kan het ook niet laten er wat van te zeggen
    Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:40 #9
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79710708
    Die zoen met Krengel was anders helemaal echt hoor
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:45 #10
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79710711
    tvp
    pi_79710716
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
    Is dat voor alle gezindten?
    Zeker!
      maandag 29 maart 2010 @ 16:20:57 #12
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_79710722
    Oeps, verkeerd topic.
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    *********************************************************************
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
      maandag 29 maart 2010 @ 16:21:28 #13
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79710742
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
    Het komt zo 'ik ben echt heul veul beter dan jullie' over, vink nie cool.
    Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_79710759
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:22:17 #15
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79710781
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
    ls jullie nou ook nog gaan zeggen dat Sting en kreator meededen aan de orgie ga ik dood. Nee echt. Dan sterf ik. Ter plekke.
    Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.

    (nadat ik stbaby had getroost)
    pi_79710793
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Hoe, in godsnaam, HOE komt dat zo over?!
    als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
      maandag 29 maart 2010 @ 16:23:05 #17
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79710811
    Hoe sneu
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79710813
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Nee, ik kwam niet over de teleurstelling heen dat jij er niet was, heb mijn verdriet kapotgedronken en ben daarna in een doos op het station gaan liggen huilen.
    Zo praat je niet over
    pi_79710820
    wat duurde die maandag lang, slaap tekort en spierpijn wat een weekend
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:23:46 #20
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79710841
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
    Zo praat je niet over
    Oh, ik dacht dat we allemaal fantasieverhalen aan het vertellen waren.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:23:46 #21
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79710842
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Thrust het volgende:
    wat duurde die maandag lang, slaap tekort en spierpijn wat een weekend
    En de maandag is nog lang niet voorbij
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79710846
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
    Eensch!
    Als ik dat nou doe. Ik ben natuurlijk veel beter. Ik heb zels nog over Krea heen gepist toen hij in die doos op het station lag.
    pi_79710847
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
    (nadat ik stbaby had getroost)
    Ja, dat was wel top Bijna mijn hele weekend naar de klote dankzij de afwezigheid van Ang3l.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:25:29 #24
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79710926
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Oh, ik dacht dat we allemaal fantasieverhalen aan het vertellen waren.
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
      maandag 29 maart 2010 @ 16:25:46 #25
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79710938
    Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself

    Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79710970
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
    Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself

    Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
    Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
      maandag 29 maart 2010 @ 16:26:45 #27
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79710971
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
    als reactie geven op het gesprek, en daarna er bij aan voegen dat je het sneu vindt, komt bij mij over als 'ik ben echt heul veul beter dan jullie'. Maar dat is hoe het bij mij overkomt he
    Rare gedachtenkronkel.
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 maart 2010 @ 16:26:51 #28
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79710978
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
    Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself

    Dat is niet enerbuigend bedoeld, het is gewoon niet mijn ding. Denk dat Nouk dat ook een beetje heeft.
    en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel bevalt en/ of niet bevalt
      maandag 29 maart 2010 @ 16:27:21 #29
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79710984
    oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
      maandag 29 maart 2010 @ 16:27:32 #30
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79710994
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
    Op dat moment voel ik me ook veeeeeel beter
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:27:47 #31
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711004
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
    oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79711015
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    En de maandag is nog lang niet voorbij
    Zum Glück ist die Arbeit getan
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79711018
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Nouk84 het volgende:

    [..]

    Rare gedachtenkronkel.
    Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.
    pi_79711019
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    en zo heeft iedereen wel iets dat hem/ haar wel betast en/ of niet betast
    En hup we zijn weer ontopic.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:28:49 #35
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711042
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Maar het bestempelen als sneu, komt bij mij over alsof je je veeeeeel beter voelt
    Dat kan. Zo bedoel ik het niet - dat ik die toneelstukjes wat kinderachtig vind, zegt niets over wat ik verder van de persoon an sich vind. Alleen van de handeling. Ik vond dat bij Bels en Angel ook indertijd en al dat fake lesbisch gedoe vind ik ook zo wat. Maar dat wil niet zeggen dat ik iemand daarnaast niet leuk vind of zo
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:28:50 #36
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711043
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    En hup we zijn weer ontopic.
    hoppakee!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79711050
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
    oh ik vind t alleen maar sneu dat de verhalen nep zijn
    Ja, en dat is dan weer die andere betekenis van sneu
      maandag 29 maart 2010 @ 16:29:46 #38
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79711089
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    En hup we zijn weer ontopic.
    joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
      maandag 29 maart 2010 @ 16:30:19 #39
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711108
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
    Dat heb ik gemist! Doe er nog eens eentje
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79711111
    Nicolette over een week in de Playboy. Koop hem eigenlijk nooit, maar zit nu te twijfelen..
      maandag 29 maart 2010 @ 16:30:22 #41
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711112
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
    En als ik nu zeg dat ik jou gisteravond ook erg goed vond, ben ik weer sneu..
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:30:23 #42
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79711113
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
    Ik vind net als nouk die toneelstukjes altijd wat sneu. Maar als jullie d'r plezier in hebben, enjoy yourself
    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:30:29 #43
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711117
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
    Oeps, verkeerd topic.
    Gelukkig.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79711139
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Sneu, in mijn hoofd betekend gemeend zielig (awh, wat sneu, je hebt de trein gemist), of neerbuigend. Is volgens mij ook de algemene betekenis.
    Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.

    Met veel bombarie erbij vermelden hoe jij het vindt of wat de letterlijke betekenis is op blz 2893873 van de dikke van Dale.
    pi_79711140
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    joh over ontopic gesproken, ik heb gisteravond wel 3 ontopic vraagstukken drin gegooid, ik vond mezelf heel goed bezig!
    Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
      maandag 29 maart 2010 @ 16:31:13 #46
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711151
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:32:11 #47
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79711197
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
    En daarbij iedereen zich maar afvragen waarom er vragen van het niveau Socios komen voorafgaande aan een meet
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
      maandag 29 maart 2010 @ 16:32:15 #48
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711199
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:32:25 #49
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711203
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
    Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79711212
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Ik vind het vaak ook sneu dat jij het leven wat serieus neemt. Eigenlijk is het nog erger en loop je lekker te grappen met wie er in je straatje past. Op het moment dat mensen die minder goed in het straatje past kan je heel selectief quotes eruit pakken en die onder een loep gaan leggen om er even lekker op door te zaniken.

    Met veel bombarie erbij vermelden hoe jij het vindt of wat de letterlijke betekenis is op blz 2893873 van de dikke van Dale.
    Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijk
      maandag 29 maart 2010 @ 16:33:03 #51
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711239
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Dat kan. Zo bedoel ik het niet - dat ik die toneelstukjes wat kinderachtig vind, zegt niets over wat ik verder van de persoon an sich vind. Alleen van de handeling. Ik vond dat bij Bels en Angel ook indertijd en al dat fake lesbisch gedoe vind ik ook zo wat. Maar dat wil niet zeggen dat ik iemand daarnaast niet leuk vind of zo
    Waar IS Bels eigenlijk?!
    Ik bestuur dit koninkrijk alweer weeeken alleen!
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79711257
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
    Oh absoluut, maar als anderen het wel willen doen, och.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:33:24 #53
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79711262
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Vraagstukken/stellingen is eigenlijk meer iets van vroeger. Tegenwoordig hebben we dat niet meer nodig om topics vol te lullen
    die waren 'vroeger' ook niet nodig maar toen waren er meer mensen die de toneelstukjes sneu vonden en die er op stonden dat er ontopic gepraat werd
      maandag 29 maart 2010 @ 16:33:26 #54
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_79711266
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Gelukkig.
    Omdat?
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    *********************************************************************
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
    pi_79711285
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
    Lekker ongedwongen
      maandag 29 maart 2010 @ 16:34:13 #56
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79711300
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Het is ook niet mijn ding. Het haalt wat vd charme weg, want het was daadwerkelijk wel gezellig en met de meeste mensen gewoon leuke gesprekken gehad enzo.
    Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vinden .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      maandag 29 maart 2010 @ 16:35:10 #57
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711341
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:

    [..]

    Omdat?
    Ik je niet zo lief vind.
    Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?

    Hint: S&G topic
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:35:42 #58
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711370
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Ik je niet zo lief vind.
    Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?

    Hint: S&G topic
    Ik ga even kijken ;P
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:35:50 #59
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79711375
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ja, maar jij komt hier dan ook alleen maar om te rellen, dus dat is begrijpelijk
    desondanks heeft hij wel een punt.
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
      maandag 29 maart 2010 @ 16:36:00 #60
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79711385
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik heb liever een zinnig, grappig of in ieder geval echt gesprek ad hand van zo'n stelling dan een topic lang een fake orgie. Maar smaken verschillen
    Ik zou zeggen, gooi er een stelling in Daar heb ik ook wel zin in
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79711388
    Oh, hier zijn alle gezellige mensen.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:36:28 #62
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711406
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef HeatWave het volgende:

    [..]

    Precies, er hoeft niet iets bij verzonnen te worden wmb om het een geslaagde dag te vinden .
    De dag was niet geslaagd. Ik was er niet.

    Ik was mezelf aan het bezuipen in de trafalgar pub om daarna een tegenstribbelende (hetero) ex naar een gaykroeg te sleuren... wel met een stel meiden Maar daar deed ie dan weer niks mee. Dombo.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:36:40 #63
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79711418
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef stbabylon het volgende:
    maar als anderen het wel willen doen, och.
    ...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:37:00 #64
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711434
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    ...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
    Geile singles niet blij ♠
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:37:06 #65
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711442
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik ga even kijken ;P
    Geen idee of dat in deze was hoor
    Meer over het algemeen in de S&G reeks
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:37:06 #66
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_79711443
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Ik je niet zo lief vind.
    Dat was inmiddels toch wel duidelijk toch?

    Hint: S&G topic
    Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    *********************************************************************
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:37:41 #67
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79711465
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
    Ik zou zeggen, gooi er een stelling in Daar heb ik ook wel zin in
    "de CIA heeft de bommen in rood-rusland geplant om een oorlog te ontketenen."
    pi_79711494
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef JoeBravo het volgende:

    [..]

    desondanks heeft hij wel een punt.
    Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.
    pi_79711500
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:

    [..]

    Ik vind jou wel liev hoor. Gooi er een linkje tegenaan, ik weet niet precies wat je bedoelt.
    Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.
    Doe eens een linkje of samenvatting Engeltje?
    pi_79711517
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    ...kennelijk vindt het merendeel het toch niet zo tof. Ga dan lekker op msn geilen op elkaar. Geilers blij, singles blij.
    Eh, ik doe niet mee hoor
    pi_79711531
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef Samzz het volgende:
    Die zoen met Krengel was anders helemaal echt hoor
    Precies
    pi_79711582
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ja, hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Ik zit ook soms door te zeuren. Echter, vaak komt dat doordat ik, tijdens een gewoon gesprek (met Nouk), er nog even extra door wordt opgenaaid door meelopers (Djayzz bijv.) en rellers (Godtje). En dan draai ik door. Moet ik niet doen, weet ik wel, maar tsja, meestal kom ik er te laat achter.
    Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:40:54 #73
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79711617
    Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:41:04 #74
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79711622
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef krengetje het volgende:
    Precies
    Nou, maar daar stond ik dan ook wel even van te kijken.
    pi_79711653
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Nou, maar daar stond ik dan ook wel even van te kijken.
    oh?
    pi_79711666
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Hart op de tong. Ik kom niet om te rellen. Dat kan je nog 100 keer herhalen maar het is niet waar. Dat ik er snel bij ben of zeg wat ik denk is zeker waar. Zoals je zelf wel weet kunnen wij zeer aangename gesprekken in rap tempo afwisselen met dat soort gedrag. Het is meer actie > reactie.
    Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.

    Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
      maandag 29 maart 2010 @ 16:42:33 #77
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79711703
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.

    Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
    En laat jezelf al helemaal niet opnaaien door mij!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79711735
    Ik ga het mezelf eens makkelijk maken, ik ga eens naar huis. 1,5 uur Fok-vrij
    pi_79711756
    (owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
    pi_79711758
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
    Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
    Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.
    pi_79711759
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Snel erbij bent zie ik wel als kolen op het vuur gaan gooien. En het is vooral die eerste opmerking, daarna is het idd dat afwisselen van dat soort gedrag.

    Ik zal eens kijken of ik wat minder snel kan happen
    Of iets weglachen, negeren en niet gelijk dat punt door drukken.
    Dan zal ik volgende keer 5 posts wachten met reageren.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:44:07 #82
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79711768
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    oh?
    Ik niet
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      maandag 29 maart 2010 @ 16:44:42 #83
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79711792
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Reller, nee. Dat idee kreeg ik ook niet echt bij Godtje.
    Wat tof dat jij het met mij eens bent
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 16:45:31 #84
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79711820
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
    (owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
    beetje sneu
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
      maandag 29 maart 2010 @ 16:45:33 #85
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711821
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef krengetje het volgende:

    [..]

    Precies
    Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:45:34 #86
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79711822
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef krengetje het volgende:
    oh?
    Het is raar dat ik dat verrassend vond? .
      maandag 29 maart 2010 @ 16:46:20 #87
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711867
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Ik ook niet en ik heb geen zin om te zoeken.
    Doe eens een linkje of samenvatting Engeltje?
    Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn mening
    Over bepaalde steeds terugkerende reacties in S&G.
    Maar dat staat los van [Singles].
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:46:26 #88
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711872
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
    (owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
    Ja, ik zag het. Goed van je.

    Wil je een sticker?
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79711898
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
    Ik ga hier niet eens op reageren
      maandag 29 maart 2010 @ 16:47:22 #90
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711912
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
    Godtje een reller? Ik denk dat hij de minst grote reller hier is
    Ik vind het 1 grote relnicht, die Godt

    *aait Godt over de bol*
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79711919
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:

    [..]

    beetje sneu
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Onderonsje
      maandag 29 maart 2010 @ 16:47:29 #92
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711921
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:

    [..]

    beetje sneu
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ow, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79711930
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ja, ik zag het. Goed van je.

    Wil je een sticker?
    ZONNETJE!
      maandag 29 maart 2010 @ 16:47:45 #94
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79711933
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
    oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steeds ) en dus een soort van aandacht, maar dege waar ik dat mee doe die zoent dan ook wel enorm lekker en zo'n kans wil ik gewoonweg ook niet aan me voorbij laten gaan
      maandag 29 maart 2010 @ 16:48:17 #95
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79711959
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
    (owh, Rip, zie je het, hand in eigen boezem, ik kan het wel )
    Ik denk ook dat als je je hand in Rips boezem zou steken dat ze er dan op zou klappen
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79711971
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ow, zo vatte ik het eigenlijk niet op. Misschien was het wel zo bedoeld, maar ik zag het meer als een verwijzing naar het feit dat ik laatst daar iets van zei. Niet als steek onder de gordel of zo.
    exact
      maandag 29 maart 2010 @ 16:48:37 #97
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_79711973
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Is niet belangrijk. Ik geef gewoon mijn mening
    Over bepaalde steeds terugkerende reacties in S&G.
    Maar dat staat los van [Singles].
    Het zit wel diep he?
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    *********************************************************************
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:48:49 #98
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79711980
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
    Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
    ...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:48:56 #99
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79711988
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh ik heb het ook wel eens gedaan, en is gewoon puur bedoeld om een beetje te shockeren (want die uitwerking is er nog steeds ) en dus een soort van aandacht, maar dege waar ik dat mee doe die zoent dan ook wel enorm lekker en zo'n kans wil ik gewoonweg ook niet aan me voorbij laten gaan
    Ik heb dan denk ik niet zo de behoefte om te shockeren of zo En aandacht krijg je toch al zat als vrouw in de kroeg, toch?
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:49:19 #100
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79712001
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    ...het onderwerp was net klaar en dan begin jij weer vrolijk opnieuw...dat is ook wel vrij kansloos.
    Dit gaat toch over iets anders?
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79712006
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
    Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?

    Hmmm.. zou kunnen kloppen dan Alleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:49:46 #102
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79712020
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Ripley het volgende:
    Dit gaat toch over iets anders?
    Niet echt.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:49:52 #103
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79712026
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik vind nu wel van alles sneu opeens, maar ik word nu even getriggerd door jullie - ken je niet persoonlijk en was er niet bij, maar toch het volgende. Ik snap niet zo goed waarom meiden altijd met elkaar gaan zitten zoenen in de kroeg en zo. Het komt op mij vaak (nogmaals geen idee hoe het deze keer zat) over als ontzettende aandachtzoekerij. Je ziet het de laatste tijd veel en ik vind het vaak nogal geforceerd geil doen lijken.
    Jij bedoelt de bisexuele breezersletjes?
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79712035
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Dit gaat toch over iets anders?
    Nee het gaat er nu over of ik kom om te rellen.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:50:13 #105
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79712045
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?

    Hmmm.. zou kunnen kloppen dan Alleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
    Ik zeg: dat gaan we uitproberen dan!
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:50:21 #106
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79712054
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Dus als ik met Ang3l zou gaan zoenen in de kroeg ben ik aandacht aan het zoeken?

    Hmmm.. zou kunnen kloppen dan Alleen geforceerd geil? nee, gewoon geil
    Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:50:26 #107
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79712058
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Nee het gaat er nu over of ik kom om te rellen.
    Ik ook!
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_79712082
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Ik zeg: dat gaan we uitproberen dan!
    hehe, ik rook dat jij er niet was van het weekend, dus ik was maar naar maastricht gegaan voor een theater voorstelling.. Hebben we andere mensen nodig om die te shockeren?!
      maandag 29 maart 2010 @ 16:51:21 #109
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_79712097
    ik ga maar eens naar huis
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:51:30 #110
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79712103
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef ThunderBitch het volgende:

    [..]

    Het zit wel diep he?
    Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".
    Verder niks. Ik heb wel meer users die ik niet leuk vind.
    Bij sommigen herzie ik mijn mening als ik ze langer "ken" en bij sommigen niet.
    Wie weet.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79712104
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Ik ook!
    Jij loopt mij alleen achter mijn kont aan heb ik net begrepen. Dus als we mijn antwoord weten dan voldoet die ook voor jou.
    pi_79712134
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
    Hmmm.. Denk dat dat ook zeker voor de meeste geld.. Voor mij geld echter dat als ik geil ben en zin heb om te zoenen het me niet veel meer uitmaakt als ik met een man of een vrouw zoen.. Hoewel.. een super sexy stuk vrouwelijk vleesch doet het wel beter moet ik toegeven.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:52:21 #113
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79712145
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
    Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij was Niet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79712157
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".
    Verder niks.
    Hihi als iemand anders diep tegen je zegt reageer je heel anders.
    Dit moet echt serieus zijn.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:52:54 #115
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79712172
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik heb dan denk ik niet zo de behoefte om te shockeren of zo En aandacht krijg je toch al zat als vrouw in de kroeg, toch?
    niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzo
    het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier

    het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
      maandag 29 maart 2010 @ 16:53:40 #116
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79712202
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij was Niet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
    Het werd ook even getriggerd daardoor en door het benadrukken hier ervan. Zoals ik al zei: ik was er niet bij in die situatie dus ik heb geen idee, het ging me nu even om over het algemeen.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:53:42 #117
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79712206
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
    oh ik heb toch echt erbij gezegd dat ik t met die meid heel erg kan waarderen
    pi_79712231
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzo
    het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier

    het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
    jij hebt er echt een hele theorie achter! Damn, ben ik even simpel
      maandag 29 maart 2010 @ 16:54:27 #119
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79712248
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
    Zeg, zoenen met mij is anders ont-zet-tend geil hoor
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:54:37 #120
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79712254
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef djayzz het volgende:
    ik ga maar eens naar huis
    Fijne reis!
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79712269
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:


    het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier

    het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
    Ik zal wel heel dom zijn maar nu geef je het toch toe om het 1 zin later weer tegen te spreken?
    Je moet lekker zelf weten wat je doet maar om het te doen om andere gespreksstof te geven....

    Misschien moet je dan eens een leukere kroeg opzoeken.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:55:16 #122
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79712285
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Het werd ook even getriggerd daardoor en door het benadrukken hier ervan. Zoals ik al zei: ik was er niet bij in die situatie dus ik heb geen idee, het ging me nu even om over het algemeen.
    Ik snap ook wel wat je bedoelt hoor Maar in het geval van Krengel en mij was het dus geen aandachttrekken. Hoewel ik je meteen geloof als je zegt dat het vaak gebeurt.
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79712287
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij was Niet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
    Precies
    pi_79712290
    tvp
      maandag 29 maart 2010 @ 16:55:26 #125
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79712293
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Dat is misschien mijn denkfout. Ik krijg de indruk dat het vaak (niet altijd dus) meer gebeurt om de aandacht van de omringende mensen te trekken dan omdat mensen het zelf nou zo ontzettend geil vinden
    oh en valt me nu in, we hebben het ook wel eens gedaan om juist van een aantal lastige mannen af te komen, ze proberen duidelijk te maken dat mannen niet ons ding is
      maandag 29 maart 2010 @ 16:55:48 #126
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79712305
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    niet bedoeld om aandacht te krijgen die op je afkomt, meer de reacties om je heen, het geroezemoes verlekkerd kijkende mannen en boos kijkende vrouwen enzo
    het geeft wat gespreksstof voor de mensen om ons heen, ik doe graag anderen een plezier

    het gebeurd niet zo heel vaak en er zit vrij weinig serieus achter en het is niet bewust bedoeld om aandacht te krijgen ik ben gewoon een beetje een niet zo serieus impulsief persoon afentoe
    Ik ben ook lang niet altijd serieus en vrij impulsief

    Hetw as gewoon even de indruk die ik heb als er weer twee meiden aan de bar gaan zitten tongen of zo - dan vraag ik me af od ze zo verlegen zitten om aandacht dat ze die zo moeten halen. Zelfde als die chicks die sexy tegen een paal aan gaan dansen en zo zeg maar
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:55:48 #127
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79712307
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Hihi als iemand anders diep tegen je zegt reageer je heel anders.
    Dit moet echt serieus zijn.


    Ja ik denk ik kan wel reageren dat dde meeste mannen uit sexy & gewaagd heel diep bij me gaan, maar dat vond ik zo'n gemene outing van al die hetero's daar
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 16:55:57 #128
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79712316
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
    Om dan meteen even een misverstandje uit de weg te ruimen, het was niet in de kroeg, maar gewoon buiten waar practisch niemand bij was Niet voor de aandacht, niet om het biseksuele, maar gewoon, omdat het kan en ik het lekker vind. En ik hoop Krengel ook
    Beaamt. (het aandachtgedeelte dan. Of Krengetje lekker kan zoenen weet ik niet )
      maandag 29 maart 2010 @ 16:56:23 #129
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79712329
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Ik zal wel heel dom zijn maar nu geef je het toch toe om het 1 zin later weer tegen te spreken?
    Je moet lekker zelf weten wat je doet maar om het te doen om andere gespreksstof te geven....

    Misschien moet je dan eens een leukere kroeg opzoeken.
    neem mij nu niet altijd zo serieus, dat ben ik toch ook niet!
      maandag 29 maart 2010 @ 16:56:55 #130
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79712353
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh en valt me nu in, we hebben het ook wel eens gedaan om juist van een aantal lastige mannen af te komen, ze proberen duidelijk te maken dat mannen niet ons ding is
    Ik dnek dat dat een ultieme manier is om niet van een man af te komen eigenlijk - meeste mannen geloven niet in lesbisch, alleeen in biseksueel ;P
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79712360
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    neem mij nu niet altijd zo serieus, dat ben ik toch ook niet!
    Jou nemen

    Oh god, het wordt weer lente!
    pi_79712376
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    neem mij nu niet altijd zo serieus, dat ben ik toch ook niet!
    Daar gaat het dus fout! En straks baby weer op mijn dak dat ik loop te rellen!

    Nou jullie worden bedankt! Dat jullie allemaal mogen stikken in elkaars slijm en kutvocht!
      maandag 29 maart 2010 @ 16:57:54 #133
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79712383
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef STING het volgende:
    tvp
    God zij dank was jij er niet las ik
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 16:58:34 #134
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79712405
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik ben ook lang niet altijd serieus en vrij impulsief

    Hetw as gewoon even de indruk die ik heb als er weer twee meiden aan de bar gaan zitten tongen of zo - dan vraag ik me af od ze zo verlegen zitten om aandacht dat ze die zo moeten halen. Zelfde als die chicks die sexy tegen een paal aan gaan dansen en zo zeg maar
    ik begrijp wel wat je bedoeld hoor en ben het vaak ook met je eens alleen als ikzelf even zo'n bui heb dan niet
    oh valt me weer zo'n moment in: er stonden twee meiden overdreven geil met elkaar te zoenen en om aandacht te zoeken, onze reactie was toen: ernaast staan en nog meer overdreven geil tegen elkaar oprijden en met elkaar zoenen

    en t ergste.... we drinken beide niet
    pi_79712410
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Samzz het volgende:

    [..]

    Ik snap ook wel wat je bedoelt hoor Maar in het geval van Krengel en mij was het dus geen aandachttrekken. Hoewel ik je meteen geloof als je zegt dat het vaak gebeurt.
    Maar jullie kwamen vervolgens wel heel expliciet binnen even melden hoe goed jullie elkaar vonden zoenen. Wat is daar dan het precieze nut van?
    pi_79712426
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik dnek dat dat een ultieme manier is om niet van een man af te komen eigenlijk - meeste mannen geloven niet in lesbisch, alleeen in biseksueel ;P
    Ik geloof juist nooit zo in Bi.
    Er schiet altijd door mijn hoofd: Make up your fucking mind!!!

    Maar het schijnt te bestaan als ik ze mag geloven.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:00:00 #137
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79712464
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Daar gaat het dus fout! En straks baby weer op mijn dak dat ik loop te rellen!

    Nou jullie worden bedankt! Dat jullie allemaal mogen stikken in elkaars slijm en kutvocht!
    Vieze schaarders!
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79712476
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    God zij dank was jij er niet las ik
    Ik was er tot 17:30
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:00:22 #139
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79712484
    Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond. . Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.

    Klaar toch?
      maandag 29 maart 2010 @ 17:01:26 #140
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79712525
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Ik dnek dat dat een ultieme manier is om niet van een man af te komen eigenlijk - meeste mannen geloven niet in lesbisch, alleeen in biseksueel ;P
    Ja hetero mannen wel ja.

    Was 2 mnd geleden met wat van die studentjes van de TU die verdwaald waren in de danssalon tijdens een gayfeestje. Een kennis is van me is echt een prachtige blonde mooi gevormde blauwogige rondborstige blonde vrouw.... en ook al is ze 100% pot, die studenten probeerden d;r allemala te overtuigen

    Waren trouwens wel echt grappige mannetjes hoor, die groep. Heb erg met ze gelachen en volgens mij hadden ze de tijd van hun leven. Wij aan 't einde in ieder geval wel toen ze als toegift allemaal hun shirt voor ons uittrokken
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79712528
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
    Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond. . Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.

    Klaar toch?
    Nee, niet klaar! ik wil zeiken om het zeiken! Dus ga liggen en accepteer mijn zeik!
      maandag 29 maart 2010 @ 17:01:32 #142
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79712530
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:01:57 #143
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79712544
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Nee, niet klaar! ik wil zeiken om het zeiken! Dus ga liggen en accepteer mijn zeik!
    ik krijg hier hele nare gedachtes bij
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79712551
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
    Het was gezellig.
    Mooi zo!
      maandag 29 maart 2010 @ 17:02:08 #145
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79712558
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Jou nemen

    Oh god, het wordt weer lente!
    he snuit je bent er ook! hoeist?
    pi_79712561
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Vieze schaarders!
    *zingt:

    "Scharen, scharen, dat voorkomt baren."
    pi_79712566
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    ik krijg hier hele nare gedachtes bij
    Krea begon door op het station in een doos te gaan liggen.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:02:40 #148
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79712572
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:59 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Ik geloof juist nooit zo in Bi.
    Er schiet altijd door mijn hoofd: Make up your fucking mind!!!

    Maar het schijnt te bestaan als ik ze mag geloven.
    We hadden op de verjaardag afgelopen vrijdag de discussie wanneer iemand nou bi is. En we kwamen er niet helemaal uit Heel veel verschillende mening over. Sex, liefde, relatie, lust.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:02:47 #149
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79712577
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
    Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond. . Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.

    Klaar toch?
    dit is [Singles], wat denk je zelf?
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
      maandag 29 maart 2010 @ 17:02:48 #150
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_79712578
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Nee hoor, maar je vroeg "waarom", en dat is "waarom".
    Verder niks. Ik heb wel meer users die ik niet leuk vind.
    Bij sommigen herzie ik mijn mening als ik ze langer "ken" en bij sommigen niet.
    Wie weet.

    Why so serious? Je moet niet alles zo persoonlijk nemen.
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    *********************************************************************
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
    pi_79712580
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    he snuit je bent er ook! hoeist?
    Prima hier! Lente, alles gaat goed, niets te klagen.. en zin in bier! veel bier!
    pi_79712582
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    Nee, niet klaar! ik wil zeiken om het zeiken! Dus ga liggen en accepteer mijn zeik!
    Ziet dit topic er uit als een urinoir?
      maandag 29 maart 2010 @ 17:03:15 #153
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79712596
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Krea begon door op het station in een doos te gaan liggen.
    dan nog
    bum as he is, mag hij dat
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:03:27 #154
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79712610
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Kreator het volgende:
    Oh mèn, laten we nou vooral niet gaan zeiken over zaterdagavond. . Het was gezellig. De mensen die erbij waren weten hoe het was/ging. Het was gezellig.

    Klaar toch?
    Het was erg gezellig Ik vond iedereen tof
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:03:31 #155
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79712612
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef JoeBravo het volgende:
    wat denk je zelf?
    Dat mensen niet zo moeten zeiken. Vooral de mensen die er niet bij waren.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:03:38 #156
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79712616
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef STING het volgende:

    [..]

    Ik was er tot 17:30


    Ik sterf vanaf nu iedere dag eeen beetje meer......
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:04:04 #157
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79712637
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Samzz het volgende:
    Het was erg gezellig Ik vond iedereen tof
    Ik ook bijna.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:04:19 #158
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79712649
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Dat mensen niet zo moeten zeikenzeuren. Vooral de mensen die er niet bij waren.
    je lokt het zelf uit hoor
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:04:31 #159
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79712659
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:


    Ik sterf vanaf nu iedere dag eeen beetje meer......
    En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:04:42 #160
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79712665
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Ja hetero mannen wel ja.

    Was 2 mnd geleden met wat van die studentjes van de TU die verdwaald waren in de danssalon tijdens een gayfeestje. Een kennis is van me is echt een prachtige blonde mooi gevormde blauwogige rondborstige blonde vrouw.... en ook al is ze 100% pot, die studenten probeerden d;r allemala te overtuigen

    Waren trouwens wel echt grappige mannetjes hoor, die groep. Heb erg met ze gelachen en volgens mij hadden ze de tijd van hun leven. Wij aan 't einde in ieder geval wel toen ze als toegift allemaal hun shirt voor ons uittrokken
    Ja, altijd zo van "Ja, maar je hebt mij nog niet gehad"
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:04:52 #161
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79712673
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
    je lokt het zelf uit hoor
    Jij bent de baas. Dat weten we allemaal.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:05:13 #162
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79712687
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.
    KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79712695
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    En hij is cute (ook volgens Samzz). En heel lief en aantrekkelijk en knuffelbaar.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:05:31 #164
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79712698
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Jij bent de baas. Dat weten we allemaal.
    mooi zo
    en nu af!
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:05:57 #165
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79712722
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Dat mensen niet zo moeten zeiken. Vooral de mensen die er niet bij waren.
    Jij bent de enige die zaterdag steeds aanhaalt anders, de rest heeft het er al lang niet meer over

    Zeikerd
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79712748
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Dat mensen niet zo moeten zeiken. Vooral de mensen die er niet bij waren.
    Haal je nou de basis van dit topic onderuit?
    pi_79712757
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    U hebt gezocht op het woord: tor.
    RESULTAAT
     tor de; v(m) -ren; -retje kever

    ik zie daar niets van lul staan?!
    pi_79712882
    Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

    Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:12:03 #169
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79712943
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
    Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

    Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
    Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk. Zbbrox is ook niet zo lekker uit te schreeuwen daarnaast
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:12:13 #170
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79712949
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
    Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

    Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
    damn, dat wordt wat als je zo'n hele lange user name hebt
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:12:18 #171
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79712951
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
    Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

    Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
    wtf zijn yvonne en iteejer!?

    oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
    pi_79712982
    Poehpoeh.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:13:28 #173
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79712990
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    wtf zijn yvonne en iteejer!?

    oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
    Dat zijn bekende ( behalve bij jou ) fokkers
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79712991
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    damn, dat wordt wat als je zo'n hele lange user name hebt
    Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:13:41 #175
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79712998
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
    Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

    Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
    Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
    En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks

    Vlarp bijvoorbeeld
    Eigenlijk best erg he?
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:13:42 #176
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79713000
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    wtf zijn yvonne en iteejer!?

    oh en ik roep meestal iets van schatje ofzo is gewoon veiliger
    Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79713010
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk. Zbbrox is ook niet zo lekker uit te schreeuwen daarnaast
    Ik niet. Maar ik hoor wel eens in filmpjes dat mensen dat wel doen.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:14:22 #178
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79713025
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef automatic_ het volgende:

    [..]

    Dat zijn bekende ( behalve bij jou ) fokkers
    oh ja behalve bij mij dan
      maandag 29 maart 2010 @ 17:14:23 #179
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79713026
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Maar wel een waarheid sprekende lul. Sting = cute
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      maandag 29 maart 2010 @ 17:14:40 #180
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79713035
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
    Ik ga ff testen

    *schraapt keel*

    KREEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH

    Ok. Next.

    FLORIS JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNN

    *denk*

    Krea bekt lekkerder.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:14:41 #181
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79713036
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
    En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks

    Vlarp bijvoorbeeld
    Eigenlijk best erg he?
    Ow ja, vrienden van fok noem ik altijd bij hun nick. Behalve heatwave, maar die kende ik al voor fok
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79713039
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Ikw eet da ik op [H]-meets altijd de nicks gebruik
    En sommigen heb ik ook vaker gezien dan alleen op meets... en zelfs die noem ik nog wel eens bij hun nicks

    Vlarp bijvoorbeeld
    Eigenlijk best erg he?
    Je zou het kunnen uitleggen als een gebrek aan interesse. Maar zo flauw ben ik natuurlijk niet.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:15:11 #183
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79713059
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Krea zijn wel lekker weg roepen. Misschien is zijn echte naam wel Floris Jan en roep je liever gewoon Krea.
    ja, maar om nou bijvoorbeeld mijn nick uit te schreeuwen... nondeju, dan is het moment al klaar voor je begonnen bent met roepen
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:15:27 #184
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79713069
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
    lijkt me ook echt wat voor hem om dat te doen jah
      maandag 29 maart 2010 @ 17:15:33 #185
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79713076
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex
    Hij noemt je Engeltje?
    Dat kan toch ook liefkozend bedoeld zijn!
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:15:42 #186
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79713086
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Ripley het volgende:
    Jij bent de enige die zaterdag steeds aanhaalt anders
    Nou. Nee. Je lult.

    Zeikwijf. .
    pi_79713092
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
    Roepen de met elkaar sexende fokkers tijdens de daad nou de echte naam of hun FOK! nickname?

    Ik denk dat Yvonne wel iteejer roept.
    Mag er toch vanuit gaan dat men elkaar al wat beter kent, voor over gaat op de oudste beweging
    De fokers(ters) die ik bij naam kan, die gebruik ik dan ook in elk soort van conversatie
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79713097
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Brox noemt me heel soms per ongeluk bij de naam van zijn ex maar dat is gelukkig niet in bed. Eigenlijk alleen als ik sta te suffen.
    Er zijn hier relaties gestrand op minder.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:16:18 #189
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79713108
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Nou. Nee. Je lult.

    Zeikwijf. .
    Ik ook van jou. Popje.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:16:20 #190
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79713111
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Je zou het kunnen uitleggen als een gebrek aan interesse. Maar zo flauw ben ik natuurlijk niet.
    Ik weet wel hoe ze heten hoor
    Alleen ik gebruik die namen nooit
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:16:36 #191
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79713121
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Er zijn hier relaties gestrand op minder.
    och, als je daar al wakker van ligt
    liever zo, dan tijdens de sex
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:16:47 #192
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79713128
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
    KREEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
    Kwam je ofzo? ik hoorde het buiten hier.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:17:06 #193
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79713139
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Er zijn hier relaties gestrand op minder.
    Ach, zolang ie het alleen doet als ik iets sufs doe vind ik het niet erg
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79713147
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    och, als je daar al wakker van ligt
    liever zo, dan tijdens de sex
    Ik niet. Mcdreamy wel. Dat wakker liggen was juist het hele probleem.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:17:33 #195
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79713159
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Kwam je ofzo? ik hoorde het buiten hier.
    Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:17:41 #196
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79713165
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Ik niet. Mcdreamy wel. Dat wakker liggen was juist het hele probleem.
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79713173
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
    Roepen mensen sowieso uitgebreid namen? Ik doe dat nooit eigenlijk.
    Dat dus.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:18:12 #198
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79713188
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
    Ik merk trouwens een enooooorm verschil tussen mijn reacties op Krea nu, en de reacties op Krea van mij in 't begin dat ik hier kwam

    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:18:17 #199
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79713189
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
    Ja sorry, dat doet alleen het noemen van je naam al met me, kun je nagaan!
    Ik ben het gewend.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:18:22 #200
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79713194
    Eten
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79713196
    Krea, waar blijft die pm waar ik recht op heb?
      maandag 29 maart 2010 @ 17:18:25 #202
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79713198
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Dat dus.
    alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:19:06 #203
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79713234
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
    Ik merk trouwens een enooooorm verschil tussen mijn reacties op Krea nu, en de reacties op Krea van mij in 't begin dat ik hier kwam
    Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:19:50 #204
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79713267
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
    Krea, waar blijft die pm waar ik recht op heb?
    Even teruglezen. Korsakov.
    pi_79713273
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
    ga wel weer terug op mn oude nick
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 17:20:08 #206
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79713284
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.
    Niet waar, je was net zelf helemaal van de flowerpower en samen bloempjes plukken en zo. Softie.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:20:21 #207
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79713294
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    ga wel weer terug op mn oude nick
    bij jou is dat natuurlijk anders
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:21:11 #208
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79713313
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:19 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Inderdaad, anushomo dat je der bent. Ik wens die goeie ouwe tijd terug.


    Nou dan moet je gewoonw eer een keer een gevoelige snaar bij me raken.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:21:40 #209
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79713327
    ik heb pijn aan mn duim..
    ik heb geleerd op het werk dat ik niet met elastiekjes kan schieten, maar dat ik wel enorm goed ben in beschoten worden
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:22:52 #210
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79713375
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Ripley het volgende:
    Niet waar, je was net zelf helemaal van de flowerpower en samen bloempjes plukken en zo. Softie.
    Niet waar, ik krijg gewoon jeuk van sommige discussies. Er is nog steeds niets mis met het verrotschelden van Ang3l, of een andere kutuser.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:23:14 #211
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79713387
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Niet waar, ik krijg gewoon jeuk van sommige discussies. Er is nog steeds niets mis met het verrotschelden van Ang3l, of een andere kutuser.
    en toch doe je het niet
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79713400
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    bij jou is dat natuurlijk anders
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
    ik heb pijn aan mn duim..
    ik heb geleerd op het werk dat ik niet met elastiekjes kan schieten, maar dat ik wel enorm goed ben in beschoten worden
    weer druk op je werk?
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 17:24:46 #213
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79713443
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef Thrust het volgende:

    [..]


    [..]

    weer druk op je werk?
    het begon met een elastiekje, het eindigde in 2 doosjes elastiekjes, met ik die onder het bureau weggedoken zat, terwijl er drie man op me zaten te schieten

    erg drukke productieve dag idd
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:24:58 #214
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79713457
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Kreator het volgende:

    ik krijg gewoon jeuk
    Moet je eens naar laten kijken
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:25:58 #215
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79713492
    mja, even eten
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:26:23 #216
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79713513
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
    En toch doe je het niet
    Dat hoor ik steeds vaker. Ik zal mijn ware aard weer eens naar boven toveren. .
    pi_79713527
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
    alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
    Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
      maandag 29 maart 2010 @ 17:26:44 #218
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79713528
    Ik heb nu de hele tijd in m'n hoofd:

    Krea, krea. Ik oefen nu gewoon alvast je naam. Voor als ik straks voor je sta.
    Gewoon steeds Krea, krea, al heb je geen idee van mijn bestaan. Wacht maar af, ik kom er aaaaan!
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:26:49 #219
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79713530
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef Ripley het volgende:
    Moet je eens naar laten kijken
    Ik heb het sinds ik jou 'ken'.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:27:46 #220
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79713555
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Moet je eens naar laten kijken
    Even voor de duidelijkheid, dat soort jeuk heeft ie NIET van mij gekregen!
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:27:51 #221
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79713558
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Ik heb het sinds ik jou 'ken'.
    Wisselend virtueel contact he
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:28:03 #222
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79713571
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
    oh ttttreeeeeeeeeeeeeeeboohniaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    nope dat ga ik niet redden....
    (wel veel anussen trouwens )
    pi_79713584
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
    mja, even eten
    oh ja eten, ga ook maar aan de speurtocht naar voedsel beginnen
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 17:28:24 #224
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79713592
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:

    [..]

    alleen als de naam uit 5 namen bestaat.. bekt zo lekker
    Ik heb 4 namen
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:28:32 #225
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79713600
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    oh ttttreeeeeeeeeeeeeeeboohniaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    nope dat ga ik niet redden....
    Kom jij zo snel duim?
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:29:09 #226
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79713626
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Kom jij zo snel duim?
    nee dan ben ik mn tekst kwijt
      maandag 29 maart 2010 @ 17:29:50 #227
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79713653
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    nee dan ben ik mn tekst kwijt
    Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79713672
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Duimelot het volgende:
    (wel veel anussen trouwens )
    Rare jongens, die Romeinen.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:30:49 #229
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79713694
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
    als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ik
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:31:42 #230
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79713724
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Ang3l het volgende:
    Krea, krea. Ik oefen nu gewoon alvast je naam. Voor als ik straks voor je sta.
    Gewoon steeds Krea, krea, al heb je geen idee van mijn bestaan. Wacht maar af, ik kom er aaaaan!
    ..GvsE? Hoe kan ik hier nu hatelijk op reageren? Ik ben wat roestig en melangoliek...
    pi_79713749
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Ik heb 4 namen
    mijn naam bestaat maar uit 12 lettergrepen
    pi_79713758
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:30 schreef Duimelot het volgende:
    als Techno er echt op staat dat het in zn geheel wordt uitgekreunt dan zal dat wel moeten vrees ik
    Daarom doe ik er ook niet aan.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:33:07 #233
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_79713766
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Zal ik er staan met een soort autocue bordje dan?
    Van mij maak je geen bordje
    pi_79713784
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:33 schreef Cue_ het volgende:

    [..]

    Van mij maak je geen bordje
    Aan de naam te zien gebeurd dat vanzelf.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:34:26 #235
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79713820
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:32 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Daarom doe ik er ook niet aan.
    jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_79713855
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:33 schreef Cue_ het volgende:
    Van mij maak je geen bordje
    Ik zie een match.. Auto & Cue.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:35:29 #237
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79713856
    ik hoor trouwens mijn naam wel vaker voorbijkomen tijdens een orgasme, zal wel een makkelijke uitkreunbare naam zijn ofzo....
    wordt er zelf niet heter van heb ik gemerkt
      maandag 29 maart 2010 @ 17:36:05 #238
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79713883
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Ik zie een match.. Auto & Cue.
    niet weer die bi seksuele aandacht trekkerij he
    pi_79713892
    Het is saai hier eigenlijk.
    pi_79713896
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:34 schreef Duimelot het volgende:
    jij roept niet je eigen naam tijdens de daad?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Nee, jij wel dan?
      maandag 29 maart 2010 @ 17:36:44 #241
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79713908
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
    Het is saai hier eigenlijk.
    ja he, ben ondertussen aardappels aan het schillen
      maandag 29 maart 2010 @ 17:36:49 #242
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_79713910
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Ik zie een match.. Auto & Cue.
    Uh.. ik doe er niet aan mee
    pi_79713917
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
    Het is saai hier eigenlijk.
    Het is toch al jaren bekend dat Zeeland saai is?
    pi_79713919
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
    Het is saai hier eigenlijk.
    wat een top poging van je om het gezellig te maken!
      maandag 29 maart 2010 @ 17:37:10 #245
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_79713921
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef vencodark het volgende:
    Het is saai hier eigenlijk.
    wat kreun jij uit dan ?
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
    pi_79713922
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
    niet weer die bi seksuele aandacht trekkerij he
      maandag 29 maart 2010 @ 17:37:39 #247
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79713934
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Nee, jij wel dan?
    nooit geprobeerd, was niet in me opgekomen eigenlijk
    maar sja mn motto is: je moet alles eens geprobeerd hebben
    dus ik zal het binnenkort es testen wie weet is het wel uber geil
    pi_79713958
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Godtje het volgende:

    [..]

    Het is toch al jaren bekend dat Zeeland saai is?
    crap.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:

    [..]

    wat een top poging van je om het gezellig te maken!
    Ik doe iig weer mee.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef mrbox het volgende:

    [..]

    wat kreun jij uit dan ?
    Zal je nooit weten.
    pi_79713970
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    ja he, ben ondertussen aardappels aan het schillen
    Mijn mam ook.
    pi_79713975
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
    Zal je nooit weten.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:39:02 #251
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79713979
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Mijn mam ook.
    doe mij er ook zo een!
    pi_79713985
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef STING het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    NEE. Jij zit hopelijk ook niet STING of The Police te schreeuwen?
      maandag 29 maart 2010 @ 17:39:26 #253
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79713993
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef STING het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    pi_79713998
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    NEE.
    Sorry, ik zou het voor me houden
    pi_79714015
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    doe mij er ook zo een!
    Krijg je met thuis wonen.
    pi_79714019
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef STING het volgende:

    [..]

    Sorry, ik zou het voor me houden
    Ja..
    pi_79714022
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    NEE. Jij zit hopelijk ook niet STING of The Police te schreeuwen?
    Nee, maar ik heb dan ook geen posters van ze
    pi_79714038
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Duimelot het volgende:
    nooit geprobeerd, was niet in me opgekomen eigenlijk
    maar sja mn motto is: je moet alles eens geprobeerd hebben
    dus ik zal het binnenkort es testen wie weet is het wel uber geil
    Waar, wanneer en bovenal met wie ga je dat testen?
    pi_79714052
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:40 schreef STING het volgende:

    [..]

    Nee, maar ik heb dan ook geen posters van ze
    Wat weet jij van mijn kamer?
    (crap, ik heb zeker ooit foto gestuurd?)
      maandag 29 maart 2010 @ 17:41:33 #260
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79714058
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Waar, wanneer en bovenal met wie ga je dat testen?
    geen idee nog ik weet iig dat het niet met een jonkie zal zijn!
    pi_79714091
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Wat weet jij van mijn kamer?
    (crap, ik heb zeker ooit foto gestuurd?)
    Nee, ik heb het niet van een foto
    pi_79714097
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Duimelot het volgende:

    [..]

    geen idee nog ik weet iig dat het niet met een jonkie zal zijn!
    Je reputatie valt niet meer te redden, give it up
    pi_79714101
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef STING het volgende:

    [..]

    Nee, ik heb het niet van een foto
    Oeps, denk dat ik het al weet.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:43:33 #264
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79714116
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef STING het volgende:

    [..]

    Nee, ik heb het niet van een foto
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Oeps, denk dat ik het al weet.
    Rondleiding met de webcam?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      maandag 29 maart 2010 @ 17:45:13 #265
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79714158
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef STING het volgende:

    [..]

    Je reputatie valt niet meer te redden, give it up
    ik blijf proberen
    pi_79714188
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef automatic_ het volgende:

    [..]


    [..]

    Rondleiding met de webcam?
    Haha, scherp. Maar nee, dat was het ook niet. Weleens gedaan bij iemand trouwens, maar dat was niet STING.
    Heb het waarsch. eens verteld.
      maandag 29 maart 2010 @ 17:46:57 #267
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79714222
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Haha, scherp. Maar nee, dat was het ook niet. Weleens gedaan bij iemand trouwens, maar dat was niet STING.
    Heb het waarsch. eens verteld.
    Ik ben vrij wakker op dit moment
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_79714226
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Haha, scherp. Maar nee, dat was het ook niet. Weleens gedaan bij iemand trouwens, maar dat was niet STING.
    Heb het waarsch. eens verteld.
    Weet je het niet meer, die ene keer toen je dronken was
    pi_79714251
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef STING het volgende:

    [..]

    Weet je het niet meer, die ene keer toen je dronken was
    Die 1e keer moet nog komen. Misschien was je zelf dronken en fantaseerde je over mijn kamer en Depp ofzo.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 17:49:35 #270
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79714287
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:
    Misschien was je zelf dronken en fantaseerde je over mij
    Wie niet.
    pi_79714307
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:49 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Wie niet.
    Ik denk een heleboel niet.
    pi_79714316
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Die 1e keer moet nog komen. Misschien was je zelf dronken en fantaseerde je over mijn kamer en Depp ofzo.
    Haal hij 2dingen door elkaar? was hij niet de gene die zo hard oh Johnny riep
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79714333
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Haal hij 2dingen door elkaar? was hij niet de gene die zo hard oh Johnny riep
    Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komen
    Zou ik STING aangestoken hebben?
    pi_79714366
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    Haal hij 2dingen door elkaar? was hij niet de gene die zo hard oh Johnny riep
    Nee, dat waren notulen. Van één van venco haar hoogtepunten.
    pi_79714377
    Ik ben er weg van.


    Even mijn nichtje en haar man helpen met de tuin.
    pi_79714387
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komen
    Zou ik STING aangestoken hebben?
    Het kwam bij jou vandaan
      maandag 29 maart 2010 @ 17:52:33 #277
    57068 Bomenverzameling
    Can come an end
    pi_79714391
    Goedendag
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_79714407
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Hm indd. Dat moet toch ook ergens vandaan komen
    Zou ik STING aangestoken hebben?
    mensen doe nou aan safe seks!
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79714427
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef Bos81 het volgende:
    Goedendag
    Bosje!
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79714428
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef STING het volgende:

    [..]

    Nee, dat waren notulen. Van één van venco haar hoogtepunten.
    Jij was aanwezig bij mijn hoogtepunten terwijl ik dronken mijn kamer via de webcam liet zien?
    pi_79714445
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef STING het volgende:

    [..]

    Het kwam bij jou vandaan
    Geef mij maar weer de schuld.
    pi_79714466
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:54 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Jij was aanwezig bij mijn hoogtepunten terwijl ik dronken mijn kamer via de webcam liet zien?
    Yes, yes, je was ook erg dronken.
    Ik probeerde je nog tegen te houden, maar je was niet voor rede vatbaar
      maandag 29 maart 2010 @ 17:59:01 #283
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79714586
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:31 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    ..GvsE? Hoe kan ik hier nu hatelijk op reageren? Ik ben wat roestig en melangoliek...
    Tegen dat engeltje? Daar zul je zelf achter moeten komen
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Kreator het volgende:

    [..]

    Dat hoor ik steeds vaker. Ik zal mijn ware aard weer eens naar boven toveren. .
    doe dat
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Techno het volgende:

    [..]

    Hoi, ik ben Trebonianus Maximinus Aurelianus Felicissimus Pescennius. En jij?
    Klinkt goed, gaan we proberen te onthouden
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:

    [..]

    Ik heb 4 namen
    Dito
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79714596
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef STING het volgende:

    [..]

    Yes, yes, je was ook erg dronken.
    Ik probeerde je nog tegen te houden, maar je was niet voor rede vatbaar
    Daar gaat de geloofwaardigheid
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 18:00:39 #285
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79714649
    Oh, en venco. ik heb nog wel een paar (in de folie nog) posters van pirates voor je
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79714723
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef STING het volgende:

    [..]

    Yes, yes, je was ook erg dronken.
    Ik probeerde je nog tegen te houden, maar je was niet voor rede vatbaar
    Maar, maar maar....ik ben nooit dronken.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
    Oh, en venco. ik heb nog wel een paar (in de folie nog) posters van pirates voor je
    Thx, maar die fase ben ik ondertussen wel voorbij Er hangt toch al teveel.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:04:05 #287
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_79714766
    vrouwelijke terroristen, emancipatie onder de terroristen
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:05:16 #288
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79714798
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:04 schreef mrbox het volgende:
    vrouwelijke terroristen, emancipatie onder de terroristen
    Da's niks nieuws toch, die hebben ze in die regio al een hele tijd en in de arabische landen ook.

    Eigenlijk is de islam heel ge-emancipeerd
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79714812
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:04 schreef mrbox het volgende:
    vrouwelijke terroristen, emancipatie onder de terroristen
    daar heeft het niks mee te maken, worden gestuurd na een hersenspoeling

    hou het nieuws aardig in de gaten
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      maandag 29 maart 2010 @ 18:06:02 #290
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79714834
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Maar, maar maar....ik ben nooit dronken.
    [..]

    Thx, maar die fase ben ik ondertussen wel voorbij Er hangt toch al teveel.
    ik heb er maar een hangen, en dat is omdat ik te lame ben om hem er nu al af te halen,... 3 nooit opgehangen omdat ik het leuk en aardig vind, maar niet echt zin had om nog meer muur zwart te maken met dubbelzijdige tape en mn kamer wordt een dezer dagen opnieuw geschildert en behangen.. en dan moet ik ook afscheid nemen van mn gestolen dancevalley poster uit 2005
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79714873
    Eten
    pi_79714902
    Ik ga ook eten.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:09:05 #293
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79714936
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:06 schreef STING het volgende:
    Eten
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:07 schreef vencodark het volgende:
    Ik ga ook eten.
    smakelijk
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      Official ESF Kreviewer maandag 29 maart 2010 @ 18:11:42 #294
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79715037
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:05 schreef Ripley het volgende:
    Eigenlijk is de islam heel ge-emancipeerd
    Blijf je nou bezig vandaag...
      maandag 29 maart 2010 @ 18:29:20 #295
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79715578
    Back
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
      maandag 29 maart 2010 @ 18:30:11 #296
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79715603
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:29 schreef Samzz het volgende:
    Back
    wat heb je gegeten? I need inspiration
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 29 maart 2010 @ 18:32:01 #297
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79715652
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    wat heb je gegeten? I need inspiration
    ik had een greenfield, met gebakken krieltjes en sla
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79715653
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    wat heb je gegeten? I need inspiration
    bedenkt hele tv-shows\series en weet ik veel wat maar het avond eten is te moeilijk
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
    pi_79715688
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:

    [..]

    Ik denk een heleboel niet.
    Ik wel
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      maandag 29 maart 2010 @ 18:33:02 #300
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79715696
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 18:32 schreef Thrust het volgende:

    [..]

    bedenkt hele tv-shows\series en weet ik veel wat maar het avond eten is te moeilijk
    je moet maar weten waar je zin in hebt..
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
    pi_79715707
    Goh, nog niet vol (het topic, wel mijn maag).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')