okay, ik heb firefox met pop-up blocker, vandaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:50 schreef Trusten het volgende:
@ The_hives, nee maar fotoalbum werkt nog niet zo lekker in IE...komt nog
Wat Lips zegt en is de opdracht erg ingewikkeld qua taart of heb je iets dergelijks ook al eens voor jezelf gemaakt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:01 schreef Lips het volgende:
Ik kan me de onzekerheid goed indenken! Is het een goede bekende of wat minder bekend? Kan je veel vooraf doen of moet het last minute?
quote:
Nou met een appelboor lijkt me dat het gat vrij groot wordt en het is lastiger vullen dan gewoon met een spuitzak gaatje prikken en direct vullen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:28 schreef Berlioz het volgende:
@ Dizzy-Miss-Lizzy: Dankjewel, dat ziet er niet al te moeilijk uit gelukkig. Op het filmpje dat ze die gaatjes ook gewoon met die slagroomspuit maken.. is dat makkelijker dan met een appelboor?
Ik denk dat ik maar met marshmallowfondant begin.. dat icing ziet er namelijk moeilijker uit.
Heb je tips voor een lekkere vulling?
Als je me even uitlegt wat een bakpan is dan ga ik voor je kijken of ik er een heb...Want nu zit ik met het beeld van een gewone tefal pan met steel in mn hoofd en dat is vast niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef Taartje het volgende:
Is er onder de Vhv-naren toevallig iemand die een ronde bakpan heeft van 15 cm die ik zou mogen lenen? Ik ga binnenkort mijn eerste workshop geven () voor tien! mensen (
). Nu moet ik dus ook 10 biscuits bakken, en dat gaat een stuk sneller met twee vormen. Heb het al geprobeerd met een springvorm van de Hema, maar ik zweer toch echt bij de bakpannen!
Gewoon een uit een stuk bestaande vorm zoals dit:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:26 schreef Susanne81 het volgende:
[..]
Als je me even uitlegt wat een bakpan is dan ga ik voor je kijken of ik er een heb...Want nu zit ik met het beeld van een gewone tefal pan met steel in mn hoofd en dat is vast niet wat je bedoelt
Ik heb niet heel veel materialen maar mocht je bepaalde dingen tekort komen en ik heb het toevallig liggen dan mag je het van me lenen!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:20 schreef Taartje het volgende:
Taartjesfee, niets om je voor te schamen. Ik vind hem erg leuk geworden
Dank voor alle succeswensen! Ik ben er in m'n hoofd al druk mee bezig, lijstjes aan het opstellen met wat ik moet bestellen bij de webshop en aan het bedenken hoe het logistiek allemaal moet. Ik heb natuurlijk niet al mijn materialen maal tien, dus dat moet ik even allemaal goed uitzoeken
Heb je de cupcakes vlak afgesneden voor je ze ging versieren? Misschien is dat de oplossing voor een volgende keer?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:08 schreef Lips het volgende:
Hier dan de foto's van de cupcakejes welke ik op bestelling had gemaakt voor de geboorte van Senn.
Ik zag vooral op de foto's dat de cakejes niet mooi glad zijn aan de bovenkant (bobbels in de fondant), hoe doen jullie dat?
Ze waren vrij plat want ik heb na het bakken er een plank op gehad. Ik vond het wel erg moeilijk de botercreme egaal uit te smeren omdat je zo uit moet kijken dat je de randjes van het papiertje niet ondersmeert.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Heb je de cupcakes vlak afgesneden voor je ze ging versieren? Misschien is dat de oplossing voor een volgende keer?
Maar ze zijn evengoed erg leuk geworden.
Hoi Taartje, dank je wel voor je reactie. Jammer idd dat je niet in de buurt woont want je cupcakes zien er hartstikke mooi en lekker uit!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Taartje het volgende:
Sorry Proud_mami, ik woon niet in de buurt, anders had ik het graag gedaan!
Ik heb vandaag weer wat cupcakes op bestelling gemaakt. De wensen van de bestelster waren nogal uitgebreid, maar gelukkig was ze helemaal tevreden:
[ afbeelding ]
Voor mijzelf (niet allemaal natuurlijk) heb ik bananencupcakes met een chocoladetopping gemaakt uit het bakboek van The Hummingbird Bakery. De chocoladetopping is lékker!
Heb je een receptje van die cupcakes die je voor jezelf hebt gemaakt misschien?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Taartje het volgende:
Sorry Proud_mami, ik woon niet in de buurt, anders had ik het graag gedaan!
Ik heb vandaag weer wat cupcakes op bestelling gemaakt. De wensen van de bestelster waren nogal uitgebreid, maar gelukkig was ze helemaal tevreden:
[ afbeelding ]
Voor mijzelf (niet allemaal natuurlijk) heb ik bananencupcakes met een chocoladetopping gemaakt uit het bakboek van The Hummingbird Bakery. De chocoladetopping is lékker!
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag maar dan voor de regio Groningen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:24 schreef proud_mami het volgende:
Beste taartenbaksters,
Ik heb een vraag aan jullie. Ik ga begin april trouwen. Het wordt een klein en intiem gebeuren en ben nog op zoek naar een leuke (kleine) bruidstaart of cupcakes. Is er iemand uit de omgeving van Apeldoorn/Deventer die dit soort dingen op bestelling maakt?
Ik vind de taarten bij traditionele bakkers niet zo leuk.
Ik hoor het graag, alvast bedankt!!!
Ah jammer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, 12 april zie ik op het DLT-forum. Als ik het al aandurfde zou het me op die termijn echt niet meer lukken.
Succes, ik weet zeker dat je wel iemand gaat vinden, er zitten geweldige taartenbakkers uit Groningen e.o. op dat andere forum!
Voor mensen met meer tijd misschien niet hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah jammer.![]()
Is het heel kortdag ja?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/product_info.php?cPath=53_55&products_id=650quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef _Loki het volgende:
Weten jullie trouwens waar ik zo'n standaard pakket met een paar kleuren fondant kan krijgen? Die had ik ergens gezien op een website, maar die is onvindbaar nu
Wow, wat een te gekke taart!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb dan wel geen Kitchen Aid, maar ik kan ook echt niet meer zonder Kennie.. Ik moet er niet aan denken om zelf te gaan staan mixen voor botercrème en zo!
Wat spannend, een kinderfeestje. Ga je bolletjes met ze maken, Spuug?
Ik heb gister een taart gemaakt voor een Fokster die vandaag haar bul krijgt. Ze is afgestudeerd in kunstgeschiedenis. Langs de zijkanten staat Neeltje Master of Arts.
[ afbeelding ]
heél erg mooiquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb dan wel geen Kitchen Aid, maar ik kan ook echt niet meer zonder Kennie.. Ik moet er niet aan denken om zelf te gaan staan mixen voor botercrème en zo!
Wat spannend, een kinderfeestje. Ga je bolletjes met ze maken, Spuug?
Ik heb gister een taart gemaakt voor een Fokster die vandaag haar bul krijgt. Ze is afgestudeerd in kunstgeschiedenis. Langs de zijkanten staat Neeltje Master of Arts.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:51 schreef Trusten het volgende:
Prachtig DevilsAndDust!!
Heeft iemand toevallig een leuk idee voor een taart in het teken van het sterrenbeeld Vissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |