Je hebt wel gelijk ja, het duurt ook best lang om in te laden. Maar is er anders niet een mogelijkheid om naast een paar recente foto's alleen de LINKJES van de foto's in de OP te zetten, zodat je ze wel gewoon kunt aanklikken? En anders idd maar naar het vorige deel linken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:24 schreef Brighteyes het volgende:PM!
Maar ik blijf er heel even met mijn handjes vanaf. Ik denk/vind nl. zelf dat er veel te veel in staat en dat hij dus een beetje opgeschoond mag worden, maar aangezien dit mijn forum niet is ga ik daar ook maar niet zomaar aan beginnen. Heeft iemand een suggestie van hoe dit zo kunnen?
Ik zou bijv. zeggen alle foto's uit het vorige topic. En dan de vorige op dus niet mee-kopieren. Mensen kunnen zelf terug kijken toch?
Ik vind de onderste eigenlijk best lief, hij ziet er wat onzeker uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:22 schreef nein het volgende:
Van de week zou ik met een studiegenoot verder gaan werken aan de scriptie...alles ging goed, tot ik hem vertelde over dit topic. Meteen een stapel muffins gebakken en bij gebrek aan kleurstof hebben we gekleurde spekjes gekocht om MMF mee te maken![]()
En dit is het grandioze resultaat![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik beloof dat ik beter mn best zal doen op het volgende baksel
(edit: ze smaakten trouwens megamega zoet...bah...biscuitdeeg zal waarschijnlijk al een stuk beter smaken dan een muffin)
daar moet vast mixxen staanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Nouwk het volgende:
'Alles minimaal 10 minuten op hoogste snelheid
Wat mij betreft zeker weten! Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:41 schreef maok het volgende:
Ik ga zo hartige cupcakes maken met versiering, mogen die hier ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |