Je hebt wel gelijk ja, het duurt ook best lang om in te laden. Maar is er anders niet een mogelijkheid om naast een paar recente foto's alleen de LINKJES van de foto's in de OP te zetten, zodat je ze wel gewoon kunt aanklikken? En anders idd maar naar het vorige deel linken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:24 schreef Brighteyes het volgende:PM!
Maar ik blijf er heel even met mijn handjes vanaf. Ik denk/vind nl. zelf dat er veel te veel in staat en dat hij dus een beetje opgeschoond mag worden, maar aangezien dit mijn forum niet is ga ik daar ook maar niet zomaar aan beginnen. Heeft iemand een suggestie van hoe dit zo kunnen?
Ik zou bijv. zeggen alle foto's uit het vorige topic. En dan de vorige op dus niet mee-kopieren. Mensen kunnen zelf terug kijken toch?
Ik vind de onderste eigenlijk best lief, hij ziet er wat onzeker uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:22 schreef nein het volgende:
Van de week zou ik met een studiegenoot verder gaan werken aan de scriptie...alles ging goed, tot ik hem vertelde over dit topic. Meteen een stapel muffins gebakken en bij gebrek aan kleurstof hebben we gekleurde spekjes gekocht om MMF mee te maken![]()
En dit is het grandioze resultaat![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik beloof dat ik beter mn best zal doen op het volgende baksel
(edit: ze smaakten trouwens megamega zoet...bah...biscuitdeeg zal waarschijnlijk al een stuk beter smaken dan een muffin)
daar moet vast mixxen staanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Nouwk het volgende:
'Alles minimaal 10 minuten op hoogste snelheid
Wat mij betreft zeker weten! Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:41 schreef maok het volgende:
Ik ga zo hartige cupcakes maken met versiering, mogen die hier ook?
Het staat vast in een van de vorige topics, maar misschien mag het ook even zoquote:
Nee, die lagen per zak van 18 bij de kruidvat mijn naam te roepenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het staat vast in een van de vorige topics, maar misschien mag het ook even zo: heb jij die Hello Kitty's zelf gemaakt?
He, ik hoopte al dat je ze ergens had gekocht, maar Kruidvat is dan weer minder, die hebben niet zo'n constant assortimentquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Nee, die lagen per zak van 18 bij de kruidvat mijn naam te roepen
Ik hoop goed. Ziet er mooi uit. Ruikt lekker. Het hoort toch niet zo hoog te zijn zeg maar?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:50 schreef PM-girl het volgende:
Ingrid, hoe is het met jouw taart gegaan?
Zo niet kan je een dijkje spuiten van botercremequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
CuteMaar is dat toetje stevig genoeg voor zo'n laag? Hoe had je dat gedaan?
Banaan of ananas? Laagje ananasjam of zo of bananenmousse (met plakjes banaan)? Vanille kan ook gewoon.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:48 schreef PM-girl het volgende:
Wampi, als je wilt kneden met je handen maar het plakt te erg, kun je je handen van tevoren invetten met bijvoorbeeld bakspray van Dr. Oetker. Dit werkt erg fijn!
Ik spuit er ook de tafel mee in en de deegroller voordat ik ga rollen,
Ik wil volgende week een AH-kapsel verwerken tot een taart, met in elk geval kokossmaak.
De kapsels kan ik wegens droogte overgieten met malibu had ik bedacht, maar wat is daar lekker bij als vulling? Chocola, maar dat vindt het slachtoffer niet zo lekker volgens mij. Kokosbrood kan ook, maar dan wordt het wel een kokoshap.
Ik zoek die dingen in elke AH waar ik kom, maar kan ze nergens vindenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:48 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil volgende week een AH-kapsel verwerken tot een taart
Die is echt superhandig, die heb ik ook! Staat ook een handige diameter verdeling op zodat je precies kan zien of je nog verder moet uitrollen...quote:
Nee hoor, als je bakplaat gewoon plat is gebeurt dat niet...maar k doe er voor de zekerheid altijd aluminiumfolie onderquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:13 schreef Merel het volgende:
Ik bedoel, als er geen onderkant onder zit (zoals bij een springvorm), dan loopt al het taartdeeg (of hoe noem je dat?) er toch onderuit?
Zal ik die voor je halen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
De Lidl in Belgie heeft dat allemaal nietIk wil ook een draaibare schaal, en een siliconenmatje
Ja echt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:36 schreef DarkElf het volgende:
kan me juist voorstellen dat dit ook echt iets voor jou is mk
ik heb een groot gebrek aan (of wellicht wel helemaal geen) geduld, en zelfs dan is het leuk om te doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Heilige Poep!!!
Zie net de voorbeelden van users in de OP....damzzz mijn complimenten![]()
Volgens mij zou ik er nieteens het geduld voor kunnen opbrengen en worden het bij mij allemaal misbaksels
Oke.... na de kerst ga ik hier dus ook aan beginnenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:15 schreef Wampi het volgende:
[..]
ik heb een groot gebrek aan (of wellicht wel helemaal geen) geduld, en zelfs dan is het leuk om te doen.
Heerlijk natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:15 schreef PM-girl het volgende:
LotjeB, erg leuk trouwens die taartjes! Smaakten ze goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |