En dat krijgen kleine kinderen voorgeschoteld?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:27 schreef LadyDanae het volgende:
Ze zijn niet zo bedoelt nee, maar nu je het zegt
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:22 schreef maok het volgende:
Ze zijn vast niet zo bedoelt.
Deze van een ander forum daarentegen:
Waarschuwing, niet geschikt voor onder de 18!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ColdFeet, ik vind je taart leuk!Het is een Foute Taart en ik hou van Foute Dingen.
![]()
Het viel me nog alleszins mee na al die reactiesquote:Op maandag 15 september 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn echtgenoot heeft me hard uitgelachen omdat ie het een belachelijk ding vondmaar tadaaaaah, mijn eerste taart-ding:
[ afbeelding ]
De taart zelf is wel erg lekker trouwens: biscuit from scratch, laagje lime curd met limoncello, laagje frambozenjam met creme de mures, en dan roze botercreme erop.
Maar ik had dus maar twee kleurstofjesMet ook vooral het lichtgroene kartelrandje
De eerste keer dat ik mijn tagliatellewieltje heb gebruikt
En nu ga ik de keuken opruimen; die ziet eruit alsof er een poedersuikerbom is ontploft
Ik heb het recept gebruikt uit het Blue-Bandkookboekje 'Gebak'.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:53 schreef Merel het volgende:
ColdFeet ik vind 'm humor! Welk recept had je gebruikt voor het kapsel?
wat een ontzettende leuke taart!quote:Op zondag 14 september 2008 14:22 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb gisteren mijn kleurtjes uitgeprobeerd.
project 1 viel erg tegen, ik wilde witte fondant rood kleuren als basis, maar de volgende keer koop ik kant en klare rode fondant. Ik heb veel kleurstof moeten gebruiken en het was nog niet rood genoeg.![]()
Rood glazuur in de pottenbakkerswereld is erg lastig en daarom duur, ik vermoed dat dit ook geldt voor de fondantkleuren?
De andere kleurtjes gingen beter, dat waren ook kleinere hoeveelheden.
Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gevuld met jam en een beetje botercreme, hoe het smaakt weet ik vanavond
Ze waren verdomd lekker en mooi versierd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Hetversieren lukt trouwens wel, maar ik kan nog geen foto's posten want ze zijn bedoeld als verrassing.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze waren verdomd lekker en mooi versierd..
Ik zal ze vanavond echt echt posten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Leuk! krijgen we dan nu de foto's te zien?
Ik vind 'm leuk!quote:Op maandag 15 september 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn echtgenoot heeft me hard uitgelachen omdat ie het een belachelijk ding vondmaar tadaaaaah, mijn eerste taart-ding:
[ afbeelding ]
www.deleukstetaartenshop.nlquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:26 schreef het-is-mij het volgende:
Hebben jullie nog een webwinkel die jullie aanraden?
Dankje!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef PM-girl het volgende:
Clumsy! Ziet er vrolijk uit toch! En lekker!![]()
MizzEnroe, mooi gedaan zeg, met die krullen! Is het mmf of marsepein?
Ok, dat is mooi! Thanks!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja, zo lang als de houdbaarheid van de marshmallows was
Zo zeg, die mevrouw wordt even afgefikt in het commentaar op YT.quote:Op zondag 21 september 2008 18:38 schreef Trusten het volgende:
Voor de geinteresseerden, zo moet het dus niet:
Geloof me, het valt erg mee (ik heb pas twee taarten gemaakt). Zorgen voor een goede deegroller (liefst siliconen) en gladde ondergrond..quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:57 schreef verita het volgende:
Het lijkt me erg moeilijk, dat decoreren met marsepein (niet de figuurtjes maar die laag)
Ik kan geen suiker eten/verdragen maar toch maak ik het, vind het maken het leukstequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:43 schreef nein het volgende:
Ik zit al sinds het eerste topic mee te lezen..het ziet er allemaal ZO leuk uit!! Ik wil t ook een keertje (of vaker..) proberen, maar da's funest voor mn dieet, dus ik wacht nog even af![]()
Ja ik vind het maken eigenlijk ook het leukst, maar ik ken mezelf wel..quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:59 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik kan geen suiker eten/verdragen maar toch maak ik het, vind het maken het leukste
Leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:14 schreef Lishe het volgende:
Ik weet niet of de volgende link hier al eens voorbij is gekomen maar ik heb me er vreselijk mee vermaakt:
http://cakewrecks.blogspot.com
Hilarisch!
Mooi!quote:Op zondag 28 september 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Die link is idd leuk
Ik heb een nieuw experimentje uitgevoerd, wat saaier, maar ook wat fraaier dan de vorige
Biscuitdeeg gevuld met perzik-passievruchtenjam met creme de peche en frambozenjam met creme de mures, afgesmeerd met botercreme. En drie verschillende tinten roze fondant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik vond bij de Delhaize een leuke aardbeien-stift. Echtgenoot moet nog wat meer oefenen
[ afbeelding ]
Ik wil trouwens nu wel echt een taartzaag; zien jullie hoe scheef die lagen gesneden zijn?
cc = cupcakequote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat betekent cc? En hoe maak je die botercreme?
www.deleukstetaartenshop.nlquote:Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef lesley het volgende:
waar halen jullie die marseppijnlaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |