Ik wil een preview!quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Pff, cake maken is een kunstvorm. Hetversieren lukt trouwens wel, maar ik kan nog geen foto's posten want ze zijn bedoeld als verrassing
.
Dat is vrij normaal, kijk maar eens goed naar de cakejes in de OP, als je ze glad wilt hebben snij je het bolle kapje eraf en versier ze dan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:28 schreef La_Guiri het volgende:
Ik heb net mijn cupcakes uiit de oven gehaald, maar ze zijn niet mooi vlak aan de bovenkant, den ook niet dat botercreme zal helpen. Ik heb er denk ik teveel beslag ingedaan.
O ja grapje, ik had er ook nog de schil van een hele citroen doorheen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zelfrijzend bakmeel of bakpoeder is niet echt nodig bij cake, het recept wat je hebt is verder perfect. (een beetje citroenschil of vanille erdoor is ook lekker) Het belangrijkste is dat je de (room)boter en suiker goed mengt. Hoe zachter, luchtiger en schuimiger je die twee mengt hoe luchtiger je cake wordt.
Dat had ik dus ooit met groen, werd nogal vreemd aangeken door de bediening toen we die avond uit eten gingen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had precies hetzelfde met de rode fondant! Is uiteindelijk roze geworden. Net als mijn handen trouwens, waar de kleurstof flink in is getrokken.
Wat zij zegt. Pfoe wat een kunststukken allemaalquote:Op zondag 14 september 2008 12:25 schreef Lois het volgende:
Wat een mooie OPen ik vind die bruidstaart echt geweldig
Thanksquote:Op zondag 14 september 2008 12:25 schreef Lois het volgende:
Wat een mooie OPen ik vind die bruidstaart echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |