Voor mensen met meer tijd misschien niet hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah jammer.![]()
Is het heel kortdag ja?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/product_info.php?cPath=53_55&products_id=650quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef _Loki het volgende:
Weten jullie trouwens waar ik zo'n standaard pakket met een paar kleuren fondant kan krijgen? Die had ik ergens gezien op een website, maar die is onvindbaar nu
Wow, wat een te gekke taart!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb dan wel geen Kitchen Aid, maar ik kan ook echt niet meer zonder Kennie.. Ik moet er niet aan denken om zelf te gaan staan mixen voor botercrème en zo!
Wat spannend, een kinderfeestje. Ga je bolletjes met ze maken, Spuug?
Ik heb gister een taart gemaakt voor een Fokster die vandaag haar bul krijgt. Ze is afgestudeerd in kunstgeschiedenis. Langs de zijkanten staat Neeltje Master of Arts.
[ afbeelding ]
heél erg mooiquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb dan wel geen Kitchen Aid, maar ik kan ook echt niet meer zonder Kennie.. Ik moet er niet aan denken om zelf te gaan staan mixen voor botercrème en zo!
Wat spannend, een kinderfeestje. Ga je bolletjes met ze maken, Spuug?
Ik heb gister een taart gemaakt voor een Fokster die vandaag haar bul krijgt. Ze is afgestudeerd in kunstgeschiedenis. Langs de zijkanten staat Neeltje Master of Arts.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:51 schreef Trusten het volgende:
Prachtig DevilsAndDust!!
Heeft iemand toevallig een leuk idee voor een taart in het teken van het sterrenbeeld Vissen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |