Hoi Taartje, dank je wel voor je reactie. Jammer idd dat je niet in de buurt woont want je cupcakes zien er hartstikke mooi en lekker uit!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Taartje het volgende:
Sorry Proud_mami, ik woon niet in de buurt, anders had ik het graag gedaan!
Ik heb vandaag weer wat cupcakes op bestelling gemaakt. De wensen van de bestelster waren nogal uitgebreid, maar gelukkig was ze helemaal tevreden:
[ afbeelding ]
Voor mijzelf (niet allemaal natuurlijk) heb ik bananencupcakes met een chocoladetopping gemaakt uit het bakboek van The Hummingbird Bakery. De chocoladetopping is lékker!
Heb je een receptje van die cupcakes die je voor jezelf hebt gemaakt misschien?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Taartje het volgende:
Sorry Proud_mami, ik woon niet in de buurt, anders had ik het graag gedaan!
Ik heb vandaag weer wat cupcakes op bestelling gemaakt. De wensen van de bestelster waren nogal uitgebreid, maar gelukkig was ze helemaal tevreden:
[ afbeelding ]
Voor mijzelf (niet allemaal natuurlijk) heb ik bananencupcakes met een chocoladetopping gemaakt uit het bakboek van The Hummingbird Bakery. De chocoladetopping is lékker!
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag maar dan voor de regio Groningen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:24 schreef proud_mami het volgende:
Beste taartenbaksters,
Ik heb een vraag aan jullie. Ik ga begin april trouwen. Het wordt een klein en intiem gebeuren en ben nog op zoek naar een leuke (kleine) bruidstaart of cupcakes. Is er iemand uit de omgeving van Apeldoorn/Deventer die dit soort dingen op bestelling maakt?
Ik vind de taarten bij traditionele bakkers niet zo leuk.
Ik hoor het graag, alvast bedankt!!!
Ah jammer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, 12 april zie ik op het DLT-forum. Als ik het al aandurfde zou het me op die termijn echt niet meer lukken.
Succes, ik weet zeker dat je wel iemand gaat vinden, er zitten geweldige taartenbakkers uit Groningen e.o. op dat andere forum!
Voor mensen met meer tijd misschien niet hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah jammer.![]()
Is het heel kortdag ja?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/product_info.php?cPath=53_55&products_id=650quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef _Loki het volgende:
Weten jullie trouwens waar ik zo'n standaard pakket met een paar kleuren fondant kan krijgen? Die had ik ergens gezien op een website, maar die is onvindbaar nu
Wow, wat een te gekke taart!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb dan wel geen Kitchen Aid, maar ik kan ook echt niet meer zonder Kennie.. Ik moet er niet aan denken om zelf te gaan staan mixen voor botercrème en zo!
Wat spannend, een kinderfeestje. Ga je bolletjes met ze maken, Spuug?
Ik heb gister een taart gemaakt voor een Fokster die vandaag haar bul krijgt. Ze is afgestudeerd in kunstgeschiedenis. Langs de zijkanten staat Neeltje Master of Arts.
[ afbeelding ]
heél erg mooiquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb dan wel geen Kitchen Aid, maar ik kan ook echt niet meer zonder Kennie.. Ik moet er niet aan denken om zelf te gaan staan mixen voor botercrème en zo!
Wat spannend, een kinderfeestje. Ga je bolletjes met ze maken, Spuug?
Ik heb gister een taart gemaakt voor een Fokster die vandaag haar bul krijgt. Ze is afgestudeerd in kunstgeschiedenis. Langs de zijkanten staat Neeltje Master of Arts.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:51 schreef Trusten het volgende:
Prachtig DevilsAndDust!!
Heeft iemand toevallig een leuk idee voor een taart in het teken van het sterrenbeeld Vissen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |