Ik werk met poedersuiker om te zorgen dat het niet aan mijn werkblad blijft plakken. Niet te veel want het kan inderdaad vlekken geven. Aan mijn roller blijft het niet plakken... wat voor roller gebruik je?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Succes Mo![]()
Heeft iemand een tip om te zorgen dat de marsepein niet aan het werkblad en roller blijft plakken? Ik gebruik nu bloem maar daar blijven resten van zichtbaar na het bekleden en dat is lelijk.
Hout, maar dat moet siliconen zijn zeker?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik werk met poedersuiker om te zorgen dat het niet aan mijn werkblad blijft plakken. Niet te veel want het kan inderdaad vlekken geven. Aan mijn roller blijft het niet plakken... wat voor roller gebruik je?
hoe laat moet alles klaar zijn? Je moet er wel even rekening mee houden dat het wat tijd kost om die kikkertjes te maken en ze een beetje te laten drogen namelijk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
mijn laatste bericht:
Maar, ik heb net via een banketbakker fondant geregeld! Voor 12 kleine kikkertjes! Groen, een beetje wit en een beetje rood![]()
![]()
morgen om 9 uur ligt het klaar bij de bakker hier in het winkelcentrum, dus dan is het allemaal gered
Ik vind hout een drama! Trekt inderdaad heel je fondant kapot. Rijd even naar de Praxis en haal daar een pvc pijpquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hout, maar dat moet siliconen zijn zeker?
Is het niet leuk om voorbeelden van door users gemaakte taarten in de OP te zetten?
Dat ligt heel erg aan de maker en aan de wensen van 'de klant'quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:59 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een beetje door het vorige topic gebladerd (ik kwam hier door 'nieuwe topics'), maar wat kost zo'n taart nou? Als klant.
vrijdag pasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:03 schreef Lips het volgende:
[..]
hoe laat moet alles klaar zijn? Je moet er wel even rekening mee houden dat het wat tijd kost om die kikkertjes te maken en ze een beetje te laten drogen namelijk!
Oh dan moet het wel lukken als je morgen kan freubelenquote:
Zoiets?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:03 schreef Lips het volgende:
Dat ligt heel erg aan de maker en aan de wensen van 'de klant'
De kikkers waren mijn eerste boetseersel en ik heb de creativiteit van een baksteenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb echt de creativiteit van een doodgekookte aardappelfreubelen is dan ook niet echt mijn ding, dus ik ben zeer benieuwd
het ziet er vrij ' makkelijk ' uit, met die uitgebreide handleiding erbij
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:31 schreef Marrije het volgende:
En wat kost zo'n taart als klant?
Beledig je nou mijn kikkersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:32 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind die kikkers echt foeilelijkmaar succes moblo
!
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef Lips het volgende:
[..]
De kikkers waren mijn eerste boetseersel en ik heb de creativiteit van een baksteenzou dus met jou ook wel goed moeten komen
[..]
Ik heb je een PM gestuurd
[..]
Beledig je nou mijn kikkers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |