Ik doe altijd eerst de marsepein in stukjes verdelen die ik wel kan kneden, dan de kleurstof erdoor en dan al die stukken met elkaar vermengen... Daarna maak ik een rolletje en dat vouw ik dan dubbel en dan maak ik weer een rolletje, zo kneed ik het. Maar idd, de eerste keer had ik gigantisch pijn in m'n handen. Ik had er een week spierpijn van. De tweede keer had ik er niet zo'n last van.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat vond ik trouwens nog best zwaar werk! Je moet echt enorm kneden om de kleurstof door het hele stuk marsepein te krijgen. Ik heb 't m'n vriend laten doen..
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:29 schreef TruIvy het volgende:
Woei, nieuw deel al weer! Mijn bestelling van de leukstetaarten is binnen. Marsepein, fondant, bakvormen, taartzaag, wat kleurstofjes, schrijfstiften en tylose.. Vanaf nu ga ik kunstwerkjes maken! (Al even een roosje geprobeerd van een oud restje MMF, maar dies wel heel rafelig geworden want tis helemaal uitgedroogd!!)
Maeghan: gebruik je handschoenen tegen de kleurstofvlekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |