Nee idd diepvriessoesjes. Dan ga ik dat proberen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:21 schreef Popples het volgende:
[..]
wil je verse soesjes gebruiken gebruiken?
anders diepvriessoesjes gebruiken bevroren en snel doen en dan de vriezer in.
zo heb ik ze een keer gemaakt met witte chocolade en muisjes en dan de vriezer in en een uur van te voren eruit halen als. ik had dat als kraamtraktatie.
moet maar weer eens gaan frobelen. kom er met 2 meisjes gewoon niet aan toe
hihi ja daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik ga dit weekend ook een hele kleine springvorm halen voor oefentaartjes omdat ik anders mensen vet ga mestenquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat ik die oefentaarten niet zelf op wil eten!
Ik probeer echt uit de buurt te blijven van zoetigheid en lekkere dingen.
heb ik ook ja! Hij is ongeveer 12 cm doorsneequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
hihi ja daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik ga dit weekend ook een hele kleine springvorm halen voor oefentaartjes omdat ik anders mensen vet ga mesten
ja he? ik heb ook een mini-cakevormquote:
Ik heb een stalen bakplaat met minivormpjes, werkt perfect!quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aahw![]()
Ik heb wel al minimuffinvormpjes, maar dat werkt toch niet zo geweldig. Kan ook liggen aan t feit dat ik niet met siliconen bakvormen kan omgaan![]()
Ik heb gisteren ook twee cupcake boekjes gekregen! Welke heb jij?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:07 schreef VegaKip het volgende:
Gisteren van sinterklaas een mini cupcakesbakplaat en een boekje over cupcakes gekregen
Dezequote:Op zaterdag 6 december 2008 18:37 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook twee cupcake boekjes gekregen! Welke heb jij?
De verjaardagstaart voor mijn stiefzoontje, vandaag gemaakt:
[ afbeelding ]
Dezelfde en nog een roze vierkant boekje dat '500 cakejes' heet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:40 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Deze
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005950393/index.html
Welke heb jij? Leuke taart
mooi hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:37 schreef Sorbootje het volgende:
De verjaardagstaart voor mijn stiefzoontje, vandaag gemaakt:
[ afbeelding ]
Toevallig een recept uit dat boekje?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:56 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dezelfde en nog een roze vierkant boekje dat '500 cakejes' heet.
Er staan as we speak cupcakes in de oven![]()
Ja, de citroencupcakes. Ze zijn geluktquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:19 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Toevallig een recept uit dat boekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |