Dankje! Is het dan zinvoller om een siliconen deegroller te halen? De houten is sowieso heel oud en van mijn vader (onze keukenprins!) dus ik wil hem niet per ongeluk kapot maken of roze kleurenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
IKEA verkoopt die bakspullen al een tijdje, zeker een maand of twee denk ik.
Muis, ik probeer zo goed mogelijk te antwoorden!
1. Als ik vul met lemon curd doe ik er vaak ook banketbakkersroom bij, dat vind ik zelf lekkerder dan alleen maar lemon curd. Botercrème vind ik persoonlijk heerlijk, maar sommige mensen vinden het te zoet.
2. Als je alleen lemon curd en bc gebruikt, hoeft de taart volgens mij niet per sé in de koelkast. Met room erbij wel.
3. Met MMF heb ik nog nooit gewerkt, maar marsepein wil op allebei. Ik doe het op een siliconen matje omdat ik graag aan de eettafel zit te werken en liever niet in de gedeelde keuken, maar het keukenblad voldoet ook.
4. Goed invetten met crisco!
Wat had je nou allemaal besteld?.
Nee maar achquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zelf ook alleen maar een houten deegroller, en de enige reden dat ik een siliconen zou willen is omdat de houten soms wat te groot is. Verder lukt het me er prima mee, zolang 'ie maar goed ingevet is met crisco. Dus eigenlijk is dat geen antwoord op je vraag, hè?.
Tof, daar krijg je wel een mooi taartje mee gefabriekt!
Hoe kan ik poedersuiker vlekken voorkomen? en ik vind jouw taarten altijd prachtigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Poedersuiker dan nog.. Maar die taart is echt lelijk. Gelukkig is het ook een hobby waarbij je redelijk snel leert, dus vorige week had ik eindelijk een taart waar ik best blij mee was!
Nee dat heb ik nietquote:Op zondag 3 mei 2009 00:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Poedersuikervlekken voorkom je door crisco te gebruiken.. Heb je dat? Anders stuur ik je een beetje toe, ik heb een enorme pot staan.
En bedankt!
Dankjequote:Op zondag 3 mei 2009 00:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
PM je adres maar, dan stop ik morgen wat ik een klein potje (je doet best lang met een beetje) en dan doe ik dat in een envelop.
Ik ga nu op bed, maar dan zie ik je PM morgen wel!
ik heb heul geen taart gebakken, maar ik neem aan dat je PM-girl bedoeltquote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef Poezebeest het volgende:
Leuke taart Muck!
Ik heb laatst glittertjes gekocht en die vind ik echt helemaal niet fijn om mee te werken. Het is totaal niet wat ik er van verwachtte, wel jammer hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |