Check, die andere laat ik even aan de nwsmods, ben mobiel online.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:55 schreef Boldface het volgende:
Jongeren terroriseren buurt in Sas van Gent
Ik ben per ongeluk vergeten om de topictitel af te maken. Er had moeten staan:
Jongeren terroriseren buurt in Sas van Gent
vierendelen ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:13 schreef JanJanJan het volgende:
ik vind Monidique geen toegevoegde waarde hebben voor Fok!.
Doe ermee wat jullie willen.
Ze heeft teveel testosteron.. Daar kan ze niks aan doen zelf.. Zulke figuren verdwijnen meestal al na een maand of 3 van Fok.. Heb geduldquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:13 schreef JanJanJan het volgende:
Ongefundeerd en totaal nutteloos. Ik heb een andere mening dan zij, dus ik ben gelijk een troll.
Nogal uit de hoogte in mijn ogen, ze komt op mij op deze manier iets te arrogant over.
Thanksquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef remlof het volgende:
Check, die andere laat ik even aan de nwsmods, ben mobiel online.
geslacht: Manquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ze heeft teveel testosteron.. Daar kan ze niks aan doen zelf.. Zulke figuren verdwijnen meestal al na een maand of 3 van Fok.. Heb geduld
psies...kun je nagaan dat iemand dan in een geslachtscrisis terechtkom zo...met alle gevolgen voor de omgevingquote:
Word overigens wel graag op de hoogte gehouden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:13 schreef JanJanJan het volgende:
Hier: Klimaat Hoax [Deeltje 8]
en hier: VVD wil onafhankelijk onderzoek naar klimaatverandering # 2
maakt Monidique me voor troll uit.
Ongefundeerd en totaal nutteloos. Ik heb een andere mening dan zij, dus ik ben gelijk een troll.
Nogal uit de hoogte in mijn ogen, ze komt op mij op deze manier iets te arrogant over. Van deze opmerkingen van haar ben ik niet gediend, en de discussie al helemaal niet. Kortom, ik vind Monidique geen toegevoegde waarde hebben voor Fok!.
Doe ermee wat jullie willen.
Trollkloon is weg en topic is opgeschoond.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:27 schreef reem het volgende:
Het gaat er hier weer lekker aan toeVerloren toespraak Martin Luther King teruggevonden
Iddquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:25 schreef damian5700 het volgende:
Ik stoor me aan deze opmerking. Sowieso erg provocatief en dit stuurt geheid de discussie een kant op die het niet op zou moeten gaan.
Arts bij hulp na fatale aanrijding bedreigd
---> ONZquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:10 schreef Disana het volgende:
Hittegolf in Nederland
Geen idee waarom dit geopend is. Bericht stamt uit 2004.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef Frutsel het volgende:
De bron is gewoon de site van Peter R... jezus zeg... dit kan dus prima in het topic over Peter R wat nog altijd loopt. Het één is een gevolg van het andere. Klaar
Mijn neefje van 9 heeft er niks mee te maken. Vandaar.quote:
Frutsel verwijdert wel vaker meer postings waar die geen flauw idee van heeft van het waarom.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:25 schreef Major-Balls het volgende:
1 goedemiddag!![]()
Ik zit met iets waar ik toch graag even antwoord op wil;
In dit topic; Moslims woest om bijbelteksten op wapens is de eerste post die ik gisteren geplaatst had verwijderd.
Ik snap niet waarom, want het was niet bijzonder kwetsend of schokkend en het bericht is ook niet geedit met opgave van reden ofzo, maar gewoon "kompleet" verwijderd.
Maar dus niet helemaal kompleet want hij staat nog gewoon gequote;
Moslims woest om bijbelteksten op wapens
Nu ben ik gewoon heel erg benieuwd naar de reden waarom mijn post "geheel" verwijderd is, want ik weet nu helemaal niet wat ik fout heb gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |