Toen ik gisteravond naar huis was, kwam ik terecht in de verkeerschaos door deze situatie. Daardoor kon ik mijn huis niet bereiken. De politie had de hele omgeving afgezet en leidde het verkeer om. Met tien politieagenten, zes brandweermannen en de bemanning van twee ambulances was het druk op het kruispunt. Het slachtoffer (volgens de tekst in de link een man, maar volgens mij een vrouw wat ook in andere media wordt gemeld) werd op dat moment net de ambulance ingedragen. De wat later bleek gewonde scooterrijder lag in de andere ambulance, zijn bijrijder stond tegen de ambulance geleund met het hoofd naar beneden en duidelijk in verwarring.quote:Een 52-jarige vrouw is gisteravond in Nijmegen om het leven gekomen nadat ze op een zebrapad werd werd aangereden door twee jongens die op een scooter op de vlucht waren voor de politie. Dit gebeurde in Nijmegen. De politie wilde de jongens luttele minuten voor het ongeval controleren, waarop ze op de vlucht sloegen, vermoedelijk omdat de scooter gestolen was. Daarbij raakten ze op het zebrapad op de kruising tussen de Oranjesingel en de Berg en Dalseweg de vrouw vol. Deze werd naar het ziekenhuis gebracht, alwaar ze later overleed aan haar verwondingen.
De scooter botste ook nog tegen een auto aan, waarbij één van de twee berijders gewond raakte. Hij is ook overgebracht naar het ziekenhuis. De andere jongen is naar het politiebureau gebracht.
Links:
http://www.omroepgelderla(...)ongeval-Nijmegen.htm
http://www.gelderlander.n(...)n-voetganger-aan.ece
Ach waarschijnlijk 2 dagen koffie rond brengen in het bejaardenhuis.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:20 schreef Misan het volgende:
en waarschijnlijk komen ze er vanaf met 40 uur schoffelen
Ach het moet eens gezegd worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:19 schreef tong80 het volgende:
Daar komen mijn vooroordelen over de daders weer naar boven.
Sorry.
Nijmegen... ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:19 schreef tong80 het volgende:
Daar komen mijn vooroordelen over de daders weer naar boven.
Sorry.
En die arme kaduke auto dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:29 schreef Demophon het volgende:
[Linkse knuffel mode aan]
De dood van de voetganger is de schuld van de politie, want die hebben de jongens opgejaagd en in paniek gebracht.
Dat die jongens een scooter hebben gestolen kan hun niet aangerekend worden; ze hebben namelijk vast een moeilijke en traumatische jeugd gehad. Of ze zijn arm.
[Linkse knuffel mode uit]
Lol, waarom denk je dat? Heb je voorbeelden?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:20 schreef Misan het volgende:
en waarschijnlijk komen ze er vanaf met 40 uur schoffelen
Door de gereformeerde omringende dorpen zitten we in Zaltbommel met een meererdheid van VVD en SGP in de gemeenteraad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nijmegen... ik denk dat je gelijk hebt.
Alleen in dat links bolwerk zal het zo snel mogelijk in de doofpot worden gestopt
Ik moest ook gelijk aan Beuningen denken toen ik het las.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:17 schreef Had-je-me-maar het volgende:
Aangezien een van de daders uit beuningen komt is de kans groot dat het geen marokkaan is.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan Beuningen denken toen ik het las.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:17 schreef Had-je-me-maar het volgende:
Aangezien een van de daders uit beuningen komt is de kans groot dat het geen marokkaan is.
En nu weet je het niet? Je hebt toch het bericht gelezen? Dan weet je het toch ook?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef JohnLocke het volgende:
Als ze familie van mij was had ik het wel geweten.
Wat moet je doen..er valt niks meer te doen,haar tijd is helaas gekomen.jij bepaalt toch niet waar aan ze sterft.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef JohnLocke het volgende:
Als ze familie van mij was had ik het wel geweten.
Wat een rare uitspraak is dat. Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:50 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Wat moet je doen..er valt niks meer te doen,haar tijd is helaas gekomen.jij bepaalt toch niet waar aan ze sterft.
precies, net als hoe velen hun religie interpreterenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, naast het Romeinse Rijk? Het Helleense Rijk? Het Heilige Roomse Rijk? Het Derde Rijk?
In de archieven der geschiedenis dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |