quote:DEN HAAG - Penelope Marchena is het pronkstuk op de kieslijst van Trots op Nederland in Den Haag. Tussen de vele grijze heren die zich verkiesbaar stellen voor de gemeenteraadsverkiezingen in de Hofstad is de donkere schoonheid met haar lange benen een opvallende verschijning.
Penelope heeft de portefeuille Algemene beleidszaken.
Volgens HP/De Tijd moet ze nog iets doen aan haar kennis van de Nederlandse spelling. Op haar profielsite stonden volgens het blad eerst nog wel wat taalfouten. "Dankzij tussenkomst van webmaster en nummer 7 op de lijst Henk van Schepen verdwenen de ergste fouten als sneeuw voor de zon", aldus HP/De Tijd. "Zo werd Penelope's 'Rita Verdonk betekend voor mij' weer gewoon 'Rita Verdonk betekent voor mij', 'normen en warden' weer 'normen en waarden' en bracht hij ook de nodige spaties en hoofdletters aan om de leesbaarheid te bevorderen".
De Antilliaanse, die eerder werkte voor de lijst Pim Fortuyn, is vol ambities. "Het wordt hoog tijd dat de bezem door het stadhuis gaat. Trots op Nederland gaat een nieuw beleid voeren in Den Haag. Zonder stoffige bankzitters en in de oude politiek vastgeroeste regenten", aldus Penelope op haar website.
Dat geeft vertrouwen!quote:opleiding:
Mavo-Havo
Diverse Cursussen
quote:Door Wouter Sinke | 14 Januari 2010 - 08:07 | 37 reacties | Stuur door
Iedereen maakt wel eens een foutje. Al blijkt dat de nieuwbakken leden van Trots Op Nederland Den Haag het wel érg bont maken. Penelope Marchena (Sol) gaat het flexibelst met de taalregels om. In de eerste zin van haar politieke motivatie gaat al het een en ander mis: "Rita Verdonk betekend voor mij een rechtvaardig beleid, ,met hetzelfde gevoel voor normen en warden en trots op het eigen land als voorheen wijlen Pim fortuyn deed.” Is mevrouw Marchena wel trots op Nederlands? HP/De Tijd onderwierp haar aan een dictee van haar eigen tekst.
Mevrouw Marcheena, bent u ook Trots op Nederlands?
“Ja”
Maar daar geeft uw profieltekst op de site van Trots op Nederland Den Haag niet bepaald blijk van
“Ja, wat is het probleem?”
Nou die tekst is niet helemaal foutloos.
“Oké, ik ga hem aanpassen.”
Hoe snel heeft u het geschreven?
“Dat weet ik niet precies.”
Maar hoe schrijft je betekent in de zin: Rita Verdonk betekent voor mij een rechtvaardig beleid?
“Bee-ee-tee-ee-ka-ee-en-tee.”
Hoe zijn dan deze fouten erin geslopen?
“Ja, iedereen maakt fouten, dank je, doei.”
Niet in het minst haar eigen test..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:20 schreef Weltschmerz het volgende:
TON staat toch garant voor instant erectieverlies.
Maar ze wil 'de bezem erdoor halen', ik schat dat ze de uitslag van de beroepskeuzetest een beetje verkeerd geinterpreteerd heeft.
Alles is relatief natuurlijk.quote:
Jeetje minaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:25 schreef Iblis het volgende:
[..]
Alles is relatief natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vergeet Sharonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:25 schreef Iblis het volgende:
[..]
Alles is relatief natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede aanvulling.quote:
Wat een hyves fotoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat geeft vertrouwen!
http://www.denhaagistrots(...)nelope_Marchena.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |