quote:BEIROET - Een passagiersvliegtuig van Ethiopian Airlines met aan boord 92 personen onder wie ten minste 83 passagiers is in de nacht van zondag op maandag in zwaar weer neergestort in de Middellandse Zee.
Het toestel was kort daarvoor vanuit Beiroet in Libanon vertrokken. Dat hebben Libanese bronnen van het vliegveld laten weten. Het vliegtuig was op weg naar de Ethiopische hoofdstad Addis Abeba. Het neergestorte toestel is een Boeing 737.
Ooggetuigen aan de Libanese kust lieten weten, dat het vliegtuig ''als een bal van vuur'' in zee stortte. Volgens een woordvoerder van de Libanese luchthaven zou het toestel door de bliksem getroffen zijn. Het toestel crashte op ongeveer 15 kilometer ten zuidwesten van Beiroet. Reddingswerkers haastten zich naar het toestel op zoek naar overlevenden.
Bron
http://www.nu.nl/buitenla(...)ort-bij-libanon.html
Ai dat is in eider geval enigzins goed nieuwsquote:Op maandag 25 januari 2010 06:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Er schijnen er tot nu toe 7 levend uit het water gehaald te zijn..
Kan de TT niet meer edittenquote:Op maandag 25 januari 2010 06:58 schreef T-mo-T het volgende:
Verder een 737 en een 74 door elkaar halen.![]()
dart maakt ook niks uit er zijn mensen dood dat vind ik denk ik het ergste en niet wat voorn vliegtuig het nou wasquote:
En dan een pic van een 787 laten zienquote:Op maandag 25 januari 2010 06:58 schreef T-mo-T het volgende:
Hoe kom je erbij dat er overlevenden zijn? Er staat alleen dat er tenminste 83 passagiers in zaten van de 92 inzittenden.
Verder een 737 en een 74 door elkaar halen.![]()
echt he zijn er mensen dood gaan ze hier over zeikenquote:Op maandag 25 januari 2010 07:06 schreef maess het volgende:
Ik heb niet op het toestel-type gezocht maar op een Ethiopian vliegtuig.
Sjongejonge wat kunnen sommige users zich druk maken over een plaatje en de tt maar het inhoudelijke nieuwsbericht compleet negeren.
Werd ook gemeld op de WDR (Duitse radio) net om half 7. Die hadden het ook over een mogelijke blikseminslag, het schijnt slecht weer te zijn geweest toen het gebeurde.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:58 schreef T-mo-T het volgende:
Hoe kom je erbij dat er overlevenden zijn?
Klopt, want het geeft een vertekend beeld van hetgeen wat gebeurd is.quote:Op maandag 25 januari 2010 07:08 schreef donthate het volgende:
[..]
echt he zijn er mensen dood gaan ze hier over zeiken
Psies en dan nog computer rendered foto ookquote:Op maandag 25 januari 2010 07:04 schreef Keiichi het volgende:
[..]
En dan een pic van een 787 laten zien
Dat is niet zo erg, van de 787 zijn er eigenlijk nog geen exemplaren met de ethiopian airlines kleuren. Sterker nog, er zijn nog maar 2 787's gemaakt.quote:Op maandag 25 januari 2010 07:44 schreef banaandehaan het volgende:
[..]
Psies en dan nog computer rendered foto ook![]()
waarschijnlijk door bliksem staat erquote:Op maandag 25 januari 2010 08:00 schreef xaban06 het volgende:
Schijnt al een paar dagen hevig te regenen, dat zou ook de oorzaak zijn.
Vaak als er wat kapot is en hij slaat in dan gebeurd et volgens mij kunnen ze er normaal wel tegenquote:
Oh ja, zweefvliegtuigen kunnen er minder goed tegen:quote:Op maandag 25 januari 2010 08:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Vaak als er wat kapot is en hij slaat in dan gebeurd et volgens mij kunnen ze er normaal wel tegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |