Lol.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:02 schreef Mirjam het volgende:
hmm, ik ga maar marokkaanse vrouw worden, kan ik ook iedere maand naar de sauna.
waar kan ik me inschrijven?
Dat het belachelijk is om dat met subsidiegelden te doen dunkt mequote:Op donderdag 21 januari 2010 12:06 schreef Posdnous het volgende:
Wat is precies het probleem?
dat in tijden waar steeds meer mensen naar de voedselbank gaan en niet rond kunnen komen men nog steeds een groep parasieten beloond voor hun wangedrag met snoepreisjesquote:
Zo gaat het met alle subsidiegelden. Het lijkt me voor zo'n stichting helemaal niet zo raar om mensen naar dit soort Westerse dingen te sturen. Iedereen zit nota bene zo op integratie te hameren. Hoe moeten ze anders weten wat naakt zijn onder elkaar en een het NL gezelligheidsgevoel is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat het belachelijk is om dat met subsidiegelden te doen dunkt me
Haha, geniaal domme vergelijking. Alsof die mensen er iets aan kunnen doen dat de samenleving zo ingedeeld is dat er enorm rijken zijn die overal belastingvoordeeltjes vandaan halen en arme mensen kansloos in de hoek waar de klappen zitten terecht komen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:07 schreef truebastard het volgende:
[..]
dat in tijden waar steeds meer mensen naar de voedselbank gaan en niet rond kunnen komen men nog steeds een groep parasieten beloond voor hun wangedrag met snoepreisjes
Oh, vertel eens?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken om de honderden miljoenen die aan ambtenaren worden weggegeven omdat ze dan gratis kunnen sporten, elk jaar een nieuwe fiets krijgen etc.
Precies. Briljante geesten die dit hebben bedacht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:09 schreef Sachertorte het volgende:
en reken maar dat er goed over deze bestemming is nagedacht.
Vast weer een verzinsel van de televaag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:12 schreef Klopkoek het volgende:
meestal zijn dit soort berichten maar half waar
Bij de gemeente hier kun je als ambtenaar elk jaar een nieuwe fiets als noodzakelijke post opgeven. Als je er het ene jaar eentje hebt, dan kan je partner er het jaar er op eentje krijgen onder jouw naam etc. dat soort dingetjes, maar goed da's offtopic.quote:
Mijn idee. Extra subsidie dus en een loonsverhoging voor de betrokken ambtenaren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Briljante geesten die dit hebben bedacht.
Ik was er niet opgekomen.
Nou.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:09 schreef Sachertorte het volgende:
Wat een populistisch gebral weer hier. Je kunt niet zomaar snijden in subsidies (internationale verdragen he), en reken maar dat er goed over deze bestemming is nagedacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |