Lol.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:02 schreef Mirjam het volgende:
hmm, ik ga maar marokkaanse vrouw worden, kan ik ook iedere maand naar de sauna.
waar kan ik me inschrijven?
Dat het belachelijk is om dat met subsidiegelden te doen dunkt mequote:Op donderdag 21 januari 2010 12:06 schreef Posdnous het volgende:
Wat is precies het probleem?
dat in tijden waar steeds meer mensen naar de voedselbank gaan en niet rond kunnen komen men nog steeds een groep parasieten beloond voor hun wangedrag met snoepreisjesquote:
Zo gaat het met alle subsidiegelden. Het lijkt me voor zo'n stichting helemaal niet zo raar om mensen naar dit soort Westerse dingen te sturen. Iedereen zit nota bene zo op integratie te hameren. Hoe moeten ze anders weten wat naakt zijn onder elkaar en een het NL gezelligheidsgevoel is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat het belachelijk is om dat met subsidiegelden te doen dunkt me
Haha, geniaal domme vergelijking. Alsof die mensen er iets aan kunnen doen dat de samenleving zo ingedeeld is dat er enorm rijken zijn die overal belastingvoordeeltjes vandaan halen en arme mensen kansloos in de hoek waar de klappen zitten terecht komen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:07 schreef truebastard het volgende:
[..]
dat in tijden waar steeds meer mensen naar de voedselbank gaan en niet rond kunnen komen men nog steeds een groep parasieten beloond voor hun wangedrag met snoepreisjes
Oh, vertel eens?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken om de honderden miljoenen die aan ambtenaren worden weggegeven omdat ze dan gratis kunnen sporten, elk jaar een nieuwe fiets krijgen etc.
Precies. Briljante geesten die dit hebben bedacht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:09 schreef Sachertorte het volgende:
en reken maar dat er goed over deze bestemming is nagedacht.
Vast weer een verzinsel van de televaag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:12 schreef Klopkoek het volgende:
meestal zijn dit soort berichten maar half waar
Bij de gemeente hier kun je als ambtenaar elk jaar een nieuwe fiets als noodzakelijke post opgeven. Als je er het ene jaar eentje hebt, dan kan je partner er het jaar er op eentje krijgen onder jouw naam etc. dat soort dingetjes, maar goed da's offtopic.quote:
Mijn idee. Extra subsidie dus en een loonsverhoging voor de betrokken ambtenaren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Briljante geesten die dit hebben bedacht.
Ik was er niet opgekomen.
Nou.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:09 schreef Sachertorte het volgende:
Wat een populistisch gebral weer hier. Je kunt niet zomaar snijden in subsidies (internationale verdragen he), en reken maar dat er goed over deze bestemming is nagedacht.
belastingschijf van 52% lijkt me genoeg en bovendien werken die mensen harder en nemen meer risico.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Haha, geniaal domme vergelijking. Alsof die mensen er iets aan kunnen doen dat de samenleving zo ingedeeld is dat er enorm rijken zijn die overal belastingvoordeeltjes vandaan halen en arme mensen kansloos in de hoek waar de klappen zitten terecht komen.
Dat is eerder de schuld van grote kapitalisten etc. dan van Marrokanen die naar de Efteling gaan.
Prima, maar door dat systeem krijg je dus voedselbanken, niet door 10.00'den euro's subsidie. Da's gewoon domme praat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:14 schreef truebastard het volgende:
[..]
belastingschijf van 52% lijkt me genoeg en bovendien werken die mensen harder en nemen meer risico.
Ze moesten in de sauna idd zelf voor de koffie betalen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:12 schreef Klopkoek het volgende:
bron, neem aan dat in heel NL dezelfde uitleg wordt gegeven aan de term.quote:Een subsidie wordt als waarderingssubsidie aangemerkt als het Stadsdeel de activiteiten, die met de subsidie worden verricht, niet inhoudelijk op prestaties en resultaten wil sturen. Van een waarderingssubsidie is sprake indien het Stadsdeel niet inhoudelijk wil sturen, noch wil afrekenen op het exploitatieresultaat. Het betreft meestal kleine subsidies voor activiteiten die men graag in stand wil houden. Deze subsidies worden direct vastgesteld.
* Boldface mompelt iets over geloven in sprookjes...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:06 schreef tong80 het volgende:
Als je vrijwillig naar de efteling gaat ben je al ontspoort.
Wat moet ik me hier bij voorstellenquote:Marokkaanse moeders die in Brussel de band met hun kind bevorderen.
veel kleine zelfstandigen die keihard werken staan al bij de voedselbank.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Prima, maar door dat systeem krijg je dus voedselbanken, niet door 10.00'den euro's subsidie. Da's gewoon domme praat.
Het is het AD he... dit keer niet de telegraaf, voordat iemand daarover begintquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:12 schreef Klopkoek het volgende:
oplossing:quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:28 schreef Basp1 het volgende:
Tilburg ole ole.
Ze hadden toch ook van die wijksubisdies en buurtsubsidies, De flat waarin ik woon heeft nogal een actieve bewonerscommissie en wij hebben een gesubsidieerde BBQ gehad daarvan.
Wat een onzin bericht voor de rest. Mensen die alleen maar kunnen klagen waar de subsidie naar toe gaat maar niet zelf met andere oplossing kunnen komen , ipv alleen maar te zeuren dat het niet mag/kan.
Inderdaad. De meeste gemeentes hebben gewoon een potje voor bewonersactiviteiten. Als je een evenement wil organiseren in je buurt kun je ook gewoon bij de gemeente voor subsidie aankloppen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:28 schreef Basp1 het volgende:
Tilburg ole ole.
Ze hadden toch ook van die wijksubisdies en buurtsubsidies, De flat waarin ik woon heeft nogal een actieve bewonerscommissie en wij hebben een gesubsidieerde BBQ gehad daarvan.
Dit!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:07 schreef truebastard het volgende:
[..]
dat in tijden waar steeds meer mensen naar de voedselbank gaan en niet rond kunnen komen men nog steeds een groep parasieten beloond voor hun wangedrag met snoepreisjes
Klopt, onze straat hier krijgt ook iets van bijna 8k per jaar aan subsidie. Wordt meestal geen gebruik van gemaakt, maar toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Inderdaad. De meeste gemeentes hebben gewoon een potje voor bewonersactiviteiten. Als je een evenement wil organiseren in je buurt kun je ook gewoon bij de gemeente voor subsidie aankloppen.
Ja dat zal de integratie echt vanzelf zo goed laten gaan, en dat keihard aanpakken daardoor creeren we een grote groep illegalen die in de criminaliteit belanden omdat ze nergens meer voor in aanmerking komen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:30 schreef truebastard het volgende:
[..]
oplossing:
alleen maar in de primaire levensbehoefte voorzien en als ze na x aantal jaar nog niet uit zichzelf geintegreerd zijn ze keihard aan pakken
Donders, nog een originele opmerking.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef Armageddon het volgende:
Het is nog even wachten op Geert maar dan kunnen ze mooi naar de Efteling in eigen land.
Het is dus typisch iets voor jaloerse, onwetende, hebberige en kortzichtige paupers om meteen te gaan lopen bleren dat 'hullie' allerlei subsidies krijgen en 'zullie' ook wel eens iets leuks zouden willen doen op kosten van de gemeente maar al het geld naar de allochtonen gaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, onze straat hier krijgt ook iets van bijna 8k per jaar aan subsidie. Wordt meestal geen gebruik van gemaakt, maar toch.
Inderdaad, het is dan ook vrij typisch dat men meteen roept om Marokkanen terug te sturen, alleen omdat ze gebruik maken van een subsidieregeling.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is dus typisch iets voor jaloerse, onwetende, hebberige en kortzichtige paupers om meteen te gaan lopen bleren dat 'hullie' allerlei subsidies krijgen en 'zullie' ook wel eens iets leuks zouden willen doen op kosten van de gemeente maar al het geld naar de allochtonen gaat.
het grappige is dat marokkanen dat dan wel weer kunnen, formulieren invullen om uitkeringen te trekken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is dan ook vrij typisch dat men meteen roept om Marokkanen terug te sturen, alleen omdat ze gebruik maken van een subsidieregeling.Gewoon door er een aantal applicatieformuliertjes voor in te dienen. Men maakt dus gebruik van oerhollandse instrumenten en een oerhollandse regeling, maar dat mag niet, ze moeten uitgezet worden daarvoor.
![]()
Het is natuurlijk ook veel te moeilijk om als goed geintegreerde autochtoon je verder te verdiepen in de regeltjes. Ik denk dat we ook verplichte integratie cursussen voor paupers moeten instellen, en komen ze niet opdagen pakken we ze ook keihard aan, ik zou zeggen een dubbel belastingtarief als ze niet weten hoe de subsidie regels in elkaar zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is dus typisch iets voor jaloerse, onwetende, hebberige en kortzichtige paupers om meteen te gaan lopen bleren dat 'hullie' allerlei subsidies krijgen en 'zullie' ook wel eens iets leuks zouden willen doen op kosten van de gemeente maar al het geld naar de allochtonen gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |