abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76980983

Een verloren toespraak van de Amerikaanse burgerrechtenleider Martin Luther King is opnieuw opgedoken. De geluidsopname zal volgens een bericht van de radiozender NPR vandaag voor het eerst in 50 jaar voor publiek gespeeld worden aan een universiteit in Bethel (Kansas).

King sprak in 1960 op de school over het overwinnen van de rassenscheiding. De verloren gewaande opname van de rede had 50 jaar lang op de boerderij van een technische medewerker van de universiteit gelegen. Hij had daar het enige exemplaar van het historische document veilig weggeborgen.

Vandaag wordt in de Verenigde Staten Martin Luther King Day gevierd om de moord op de zwarte activist in 1968 te herdenken. (dpa/sps)

Bron

Benieuwd wat er daar op staat.
pi_76981051
Goh, wat een TOEVAL.
pi_76981082
Zo heel bijzonder zal het wel niet zijn, maar altijd mooi om zoiets terug te vinden.
pi_76981138
Een magneetband die 50 jaar ergens op een boerderij heeft gelegen?

Grote kans dat het magnetisch materiaal van de tape afdondert voordat het langs de geluidskop passeert.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  maandag 18 januari 2010 @ 20:04:56 #5
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_76981211
"I have a nightmare"
  maandag 18 januari 2010 @ 20:10:00 #6
180098 Golzuam
Cogito ergo sum
pi_76981447
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef devuser_250 het volgende:
[ afbeelding ]

[...]
Vandaag wordt in de Verenigde Staten Martin Luther King Day gevierd om de moord op de zwarte activist in 1968 te herdenken. (dpa/sps)

Bron

De schrijver van dat artikel zou zijn feiten eens moeten checken :
quote:
Martin Luther King, Jr., oorspronkelijk Michael Luther King, Jr. (Atlanta (Georgia), 15 januari 1929 - Memphis (Tennessee), 4 april 1968)
Foei
Moving me with a sound
Opening me within a gesture
Drawing me down and in
Golzuam
pi_76981537
Inderdaad, MLK gaat niet om de moord, maar om zijn leven.
pi_76981746
Martin Luther King Alleen omdat ie niet fel anti-blanken was is ie nu een nationale held in Amerika. Iedereen had dat kunnen doen, alleen hij was een dominee.

Niet dat ik denk dat ie niet integer was, maar 't was nogal makkelijk in die tijd
pi_76981785
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef Had-je-me-maar het volgende:
Martin Luther King Alleen omdat ie niet fel anti-blanken was is ie nu een nationale held in Amerika. Iedereen had dat kunnen doen, alleen hij was een dominee.

Niet dat ik denk dat ie niet integer was, maar 't was nogal makkelijk in die tijd
Lees je in.
pi_76982301
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:04 schreef Buschetta het volgende:
"I have a nightmare"
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:42:04 #11
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_77008339
"I have a team, of speechwriters."
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:43:48 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_77008401
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef Had-je-me-maar het volgende:

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:50:09 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_77008633
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_77039195
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
Dat was een andere neger.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')