Daar gaat het ook niet om. Groene Hart is belangrijk om projectontwikkelaars / ambtenaren / gemeenten te stoppen in hun machthonger en knakengraaierij. Als die de kans krijgen, plempen ze iedere vierkante meter in de randstad vol met eenheidsworst.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:02 schreef rubbereend het volgende:groene hart
een groepje weilanden. Als ze overal in Nederland eens zuinig waren op echte natuur
Alsof die randstedelingen daar willen wonenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om. Groene Hart is belangrijk om projectontwikkelaars / ambtenaren / gemeenten te stoppen in hun machthonger en knakengraaierij. Als die de kans krijgen, plempen ze iedere vierkante meter in de randstad vol met eenheidsworst.
Waar ik woon wordt ook alles bedreigd
Laat ze verdomme gaan bouwen in Overijssel of Limburg ofzo
Hmm, daar zit wat in. Je kunt in zo'n toren aardig wat van die achterbuurters kwijt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alsof die randstedelingen daar willen wonenDie toren is juist de manier om het groene hart te beschermen, in plaats van vele vierkante kilometers te bebouwen bouw je het hier dan de lucht in
Ik heb nooit zo goed begrepen wat het bouwen van hoge torens met de vooruitgang van een stad te maken heeft?quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:55 schreef zatoichi het volgende:
Misschien wordt het wel eens tijd om dat idee eens los te laten. Tenslotte beperk je de vooruitgang van de stad. Het idee dat er niet hoger gebouwd mag worden dan de dom zou zich dan moeten beperken tot binnen een bepaald gebied vanaf de dom.
En waarom zou dat niet binnen Leidsche Rijn passen? Juist dit soort eigenzinnigheden zijn denk ik nodig om Leidsche Rijn een eigen karakter te geven. Anders krijg je een soort Almere...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |